MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

niedziela, 12 września 2010

Episode 4- STP-TDS- ,,Znowu basen?!''

*czołówka*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Stołówka... 8:03...


Duncan: (idzie z rozmarzoną miną nie zwracając na nikogo uwagi do stolika gdzie siedzi jego drużyna)

Tyler: Cześć ziom...

(cisza)

Angela: Ogłuchł?!

Harold: (macha Duncan'owi ręką przed oczami) I chyba też oślepł

Duncan: (trzęsie głową) O... Sorry... (siada) Wiecie jestem w dobrym humorze...

Gwen: (dosiada się do drużyny Półgłówków) Hej Duncan! I jak tam po wczorajszym?

Riccardo: Nie pytaj...

Duncan: Super... Gwen nie widziałaś Courtney?

Gwen: Widziałam... Ma problem z wyciągnieciem... Heh... Szczotki z włosów! Ha! Wycięłam jej numer!

Duncan: (zrobił grymas) Aha

Gwen: Myślałam, że się ucieszysz. Co z tobą?

Chef: Dziś na śniadanie pieczone szczury

wszyscy: Fuj!

Owen: Lepiej niż wczoraj! (je szczura, a wszyscy wymiotują)

Geoff: To jest okropne! Kurka więcej się do kucharza nie odezwe

Chef: Nie bierz se tego do serca młody, bo i tak bym to zrobił

Heather: Co to forma zadania czy zagłodzenia nas na śmierć?!

Ezekiel: No właśnie! Ja się buntuje! Chce gadać z kierownikiem

Chef: Na pewno?! Bo to ja jestem nim!

Ezekiel: Chyba już nie

Chef: Ja jak poszedłem do wojska to byłem tak dobry, że wysłali mnie właśnie do Anglii i wtedy takie jedzenie było, a na pewno jeszcze gorsze! To co wam daje to wtedy moża było tylko marzyć o pieczonym szczurze, a nie! Tylko wybrzydzacie!

Owen: Ja się nie czuje za dobrze

Noah: Panie kucharzu to nie te czasy

Kelly: Właśnie!... Niech ktoś wspomoże...

(cisza, a kucharz patrzy na nią wściekle)

Kelly: Yy... Odwołuje!

Chef: Dobra jutro coś dostaniecie lepszego lecz dziś nici z kolacji!

Owen: Całe szczęście!

(wszyscy zaczynają się dziwnie gapić na Owen'a)

Lindsay: Omar zawsze wszystko zjadał

Owen: (odpycha talerz od siebie) Nie jestem głodny. Już tego nie tknę!

(Chef przewrócił oczami i poszedł)


*Graciarnia zwierzeń*

*LeShawna: Biedak tak lubiał jedzenie aż do tej pory... No może to mu w końcu na dobre wyjdzie, że schudnie*

*Bridgette: Mam nadzieje, że Owen jak przestanie jeść to nas nie zeżre! (trzęsie się)*


Chris: (przychodzi) Już zjedliście śniadanko?

Angela: A może ty tak je próbujesz?! Chętnie się podzielę

Chris: A coście dziś dostali?

Tyler: Pieczonego szczura!...

(Chris'owi zbiera się na wymioty, ale zasłania sobie usta ręką)

Courtney: (wchodzi) A wczoraj miskę z larwami! Małe mam pytanko... Kto nałożył klej do mojej szczotki do włosów?!

(cisza)

Gwen: Hi...

Duncan: No jak to? Gwen...

Gwen: Ej!

Courtney: Nie trudno było zgadnąć... (westchnęła) Już ci nie przerywam i możesz mówić Chris


*Graciarnia zwierzeń*

*Courtney: Po prostu nie dorosła do swojego wieku. No, ale Duncan jest teraz po mojej stronie. Na dodatek pomogłam mojej drużynie, bo Duncan ma teraz (chciwym głosikiem) fioła na moim punkcie, co oznacza ich przegraną, a naszą wygraną*

*Gwen: Duncan chory czy co? Bo już jednego chorego mamy... Owen'a*


Chris: Śniadania macie okropne! Plus dla ciebie Chef'ie!

Chef: (za ściany) Ma się rozumieć!

(Owen stoi i ma minę przygłupa)

Heather: Dajcie mu żreć!

Ezekiel: Nic nie mamy

Owen: Już wiem! Chris miałem cię zapytać, czy nie wiesz przypadkiem gdzie Izzy?

Chris: Jak mowa o niej to nad tobą...

(wszyscy patrzą się w górę)

Izzy: (na suficie) Cześć! (Macha do nich ręką i zeskakuje)

Harold: Szybko wróciła

Izzy: Dlatego, że Izzy przemierzyła całe pustkowie znajdujące się tu i nie znalazła żadnego miejsca na siedzibę, bo samolot się po psuł gdy Izzy próbowała wystartować

Alejandro: Już nie pytamy, co się stało z Elaunch

Izzy: Niby czemu?! Ona po prostu utonęła... W jeziorku! Heh! Szkoda!

Lindsay: Ja może nie należę do tych najmądrzejszych, ale gdyby utonęła to byś ty wtedy też

Izzy: No! Nie logiczne prawda?!

Noah: I to bardzo!

Chris: Taa... Przybyła Izzy to znów paplanina i taka to robota. To dziś zadanie będzie odbywało się tam gdzie wczoraj

Wszyscy: (oprócz Izzy) O nie! Znowu basen?!

Izzy: Idealnie! Może odnajdę tam Elaunch!

Riccardo: Mówiłaś, że utonęła w jeziorku

Izzy: Tak, ale do końca nie wiadomo, bo ciała jeszcze nie odnaleziono!

Geoff: Mówicie, że Izzy, czy Elaunch poprzednio wyeliminowaliście to jak wróciła Izzy to, w której jest drużynie?

Chris: Dobrze, że zapytałeś! Powiem wam na basenie


Basen...


Chris: Izzy będzie należała do tej drużyny, która wygra dzisiejsze zawody, czyli zadanie. Zawody polegają na...

Tyler: Wszyscy wiedzą na czym polegają zawody. Szczególnie chodzi w nich o rywalizacje!

Courtney: Rywalizacja... Hmm... (dostała Sms-a) Kontynuuj Chris... (wyciąga palmtopa i odbiera go)

Duncan: (patrzy się na nią, idzie i wpada do basenu) Kurcze!

Chris: Yy... Jeśli wiecie o co chodzi to zostawiam was samych! Macie godzinę! (poszedł)

Geoff: (pochyla się do basenu) Słuchaj... Ty się może tak nanią nie gap, bo się jeszcze utopisz (uśmiechnął się szczerze)

Duncan: (wychodzi z basenu) Już mi przeszło... Ona wczoraj...

Courtney: (przygląda się dokładnie sms-owi) Nie!!!

Heather: Co jęczysz?!

Courtney: Nie ważne! Duncan zamknij się i nie rozmawiaj z moją drużyną!

Duncan: a to czemu?!

Courtney: (zła) Bo masz swoją i do tego nie chce, aby moja drużyna wiedziała, co wczoraj między mną, a tobą zaszło w twojej kawalerce! (wściekle) No nie dość, że to, to jeszcze moja mama nie chce mnie przez to znać i straciłam wszystko!

Wszyscy: Oh!

Courtney: Aa! Pięknie! Wygadałam się!

Alejandro: Hmm... No to wiem, co było

Gwen: (opadła szczęka) Nie mogę w to uwierzyć! No chyba nie...?!

Courtney i Duncan: Że co?! Niby to?! Nie... Haha!

Owen: A myślałem, że ze mną ostatnio coś nie tak!

Courtney: Do tego poziomu bym mu się nie zniżyła!

Duncan: Courtney, ale zniżyłaś się do ubrania super obcisłego bikini z kolekcji 'Super morowych babeczek'!

LeShawna: I cała afera tylko o to?

Courtney: No... Nie licząc, że nie mam już niczego nawet gdzie spać!

Gwen: (odetchnęła) Uff...

Chris: (zjeżdża z sufitu po linie i jest zły) W tym momencie dzieci pozwalam wam przełączyć kanał ponieważ sobie podyskutujemy! Przełączcie z powrotem za pół godziny! (zaczyna się wydzierać na wszystkich) Co to ma być?!

(kamery przestały kręcić)


Po przerwie...


Chris: Przepraszam za kłopot, ale widzicie, że pół programu straciliśmy na gatkach i tłumaczeniach. W przerwie wydarzyło się to, że odebrałem Courtney palmtopa, bo nie ma już prawników, Izzy usnęła z tego wszystkiego, Alejandro patrzył z podziwem na dziewczyny jak się nim zachwycają i to, że się wytłumaczyło i zaczynamy zawody.

Angela: Phy... Już nam nie dasz czasu na przygotowanie, prawda?

Chris: Prawda

Kelly: O rany...

Tyler: Poradzimy sobie!

Lindsay: A jak nie?

Chris: Coś się zdaje, że nie wiecie o, co chodzi

Justin: Mamy pływać no nie?

Chris: (wali się ręką w czoło) Już nie zostawie czasu następnym razem na przygotoowanie się do zadania. Chodzi mi o to, że zadanie polega na bieganiu w wodzie ze związanymi rękami z całą drużyną

Ezekiel: Eh?

Chris: Będziecie związani ze sobą i będzie biegli w basenie od jednego skraju brzegu do drugiego

Izzy: Izzy tak chce! Znaczy też tak chce!

Chris: Izzy jest nagrodą i nie bierze udziału!

Geofff: A nie śpiewamy dziś?

(wszyscy patrzą na Geoff'a gniewnie z przymrużonymi oczami)

Noah: Musiałeś mu przypominać?!

Chris: Dziś wam daruje, bo i tak straciliśmy już dużo czasu

Izzy: Oo! Jeśli Izzy jest nagrodą to nagroda chce zaśpiewać bez udziału innych!

Chris: (myśli) Doobra...! Chef'ie dawaj muzykę!

(zaczęła grać jakaś muzyka)

Izzy: Izzy wróciła! Elaunch utonęła! Uu! Izzy jest nagrodą więc powie tylko... Ale wam zazdroszczę! Lecz nie tak bardzo! (pokazała wszystkim język) No, ale ma piosenka zaczyna się tak!... Wróciłam szybko i szybko wygram, ale na razie to ja jestem nagrodą! W której drużynie się zajdę? W tej, co byłam, czyli w Półgłówkach? Czy może dołączę do mojego misia- pysia w drużynie Mądrali? Odpowiedzcie na to pytanie, bo nie wiem! Hehe! Teraz Izzy idzie znowu schlafen! Ups! To Anglia więc sleep! (usnęła na stojąco i wpadła do basenu)

Harold: Yy... My jej chyba nie chcemy

LeShawna: (wkurzona) Ty tylko nie chcesz! My chcemy tą wariatkę, bo będziemy mieć przewagę gamoniu!

Owen: Izzy nie jest wariatką! Ona jest po prostu szalona

Chris: Albo to i to! Nie podoba się nagroda to trudno! Zaczynajcie zadanie!

(Chef przyszedł i powiązał każdej osobie do osoby z drużyny ręce)

Heather: Ee Chris! Ten basen nie pomieści nasz wszystkich gdy staniemy równo w rzędzie

Chris: Pomieści! (wyciągnął pilota, kliknął guzik i płytki się odsunęły poszerzając basen oraz otwierając zapadnie, tak że wszyscy wpadli do basenu)

Izzy: (płynie na materacu i spogląda jednym okiem) Ale bajer!

Courtney: (trochę zrozpaczona) Kiedyś było mnie na taki stać

LeShawna: To, co tu robisz dziewczyno jeśli jesteś dziana?!

Courtney: Kiedyś byłam! Nie słuchałaś w czasie przerwy?!

LeShawna: Nie, ponieważ nie interesują mnie takie sprawy

Chris: Kiedyś indziej to sobie wytłumaczycie, a teraz go!

(wszyscy zaczęli powoli biegać w wodzie i się bez przerwy wywalać)

Riccardo: Wszystkie zadania były beznadziejne, ale to jest...

Angela: Proste tylko trzeba utrzymać równowagę!

Alejandro: Właśnie! Chodźmy sobie powoli to dojdziemy. Oni mają drobny kłopot (pokazuje palcem na Mądrali)


Heather: (kopie siedzącego Owen'a) Rusz się grubasie!

Owen: (próbuje wstać, ale mu się to nie udaje) W basenie w wodzie o wiele trudniej!

Gwen: Zresztą nie potrzebna nam Izzy

Bridgette: Tak, ale nie chcemy też kogoś wyrzucić

Izzy: Owen dajesz!

Owen: (nadal próbuje, ale nie daje rady) Nie mogę! Przepraszam Izzy!

Ezekiel: Nic nie jesz i nie możesz wstać?!


Duncan: (ma rozmarzoną mile, ale nagle uśmiech mu znika twarzy) Dobra ludzie wróciłem na ziemie

Kelly: Nareszcie

Harold: Nie nareszcie!

(Duncan uśmiecha się wścibsko do Harold'a)

Kelly: Koniec ceregieli idziemy dalej

Chris: (stoi kładąc ręce na biodra) Ślimaki by was przegoniły

Tyler: Już prawie dotarliśmy...

(drużyna Półgłówków doszła i wyszła z basenu)

Chris: (ziewa) Jakoś ostatnio nudne nam te odcinki wychodzą... Półgłówki wygrywają! Jutro przygotujejcie się na coś wystrzałowego, ale tym czasem Izzy dołącz do Półgłówków z powrotem, a wy Mądrale na eliminacje, ale najpierw 10 kółek!

Ezekiel: Nie!!!

Półgłówki: Haha!

Mądrale: (źli) Wielkie dzięki Owen!

Izzy: (też zła) Tak dzięki Owen! Teraz Izzy nie będzie mogła...

Alejandro: Idziemy świętować?

Izzy: (machnęła ręką) Ugh Owen! Tak idziemy

Półgłówki: Ok... (poszli)


Eliminacje... Ceremonia...


Chris: Wszedłem do wniosku, że beznadziejne są te eliminacje z otwieraniem szafek i dlatego będą z powrotem po staremu

Geoff: Ehe, ale chyba nie tutaj?

Chris: Nie tutaj... W piwnicy!

Gwen: Nie chciało ci się czegoś innego szukać niż korytarz?

Chris: No, ale ja mówiłem serio, że w piwnicy

Noah: Jeszcze gorzej...


Piwnica...


(wszyscy wchodzą i widzą jakieś fotele z samolotu)

Ezekiel: Normalnie tu jest tak ciemno jak w naszych kawalerkach

Chris: Hehe! Eliminacje te polegają mniej więcej tak jak stare tylko, że osoba, która nie dostanie ołówka HB pofrunie razem z tym samym fotelem, na którym siedział wprost do samolotu, a samolot w tedy odleci do Studia Podsumowań

Owen: Oo! Wytłumaczyłeś prosto i do rzeczy! Pocieszyłeś mnie tym, że dostaniemy ołówki! Zjem nareszcie coś jadalnego! Dzięki, dzięki!

Bridgette: Owen, ale ołówków się nie je

Owen: Ale je się grafit i drewno, a to robi dobrze na szkliwo u zębów

Noah: (zaskoczony) Serio?

Heather: No co ty?! Grubas blefuje z głodu

Chris: To niech nie blefuje! Pierwszy ołówek trafia do... (patrzy dziwnie w kartkę) Ezekiel'a?!

Ezekiel: O yeah! Czwarty odcinek i jeszcze Zeke w grze! (cieszy się wymachując rękami)

Chris: Heh... Drugi do... Gwen, kolejny do... Heather, Geoff'a i Justin'a, ale Noah i Bridgette również dostaną. A na ostatni zasłuży...

Courtney: Powaliło was?! Ja?! Zagrożona?!

Chris: (z radochą) Courtney! Zostajesz! (rzuca jej ołówek) Owen przyszedł na ciebie czas

Owen: (zadowolony) Dzięki ludzie!

Heather: Ty się cieszysz, że wyleciałeś?!

Owen: Jasne! Dlatego, że jestem bardzo gło...

Chris: Adios! (wziął pilota, kliknął na nim guzik i fotel katapultował Owen'a do góry)

Owen: (w górze) ... dny!... (wyleciał przez otwór znajdujący się między ścianą, a sufitem, który się po chwili zamknął)

Chris: Po ceremonii! Dziś opuścił nas Owen, a jutro kto? Jesteście ciekawi? To oglądajcie Studia TOTALNEJ Porażki!




Odcinek 5 będzie lepszy. Ten mi tak jakoś wyszedł dziwnie moim zdaniem.

2 komentarze:

  1. Zgadzam się. Trochę dziwnie ;). Te rozpacznia Court xD. A ja wciąż podejrzewam, że ona jednak jest w ciąży xdd.



    Courtney (www.wtpiptp.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak widzę pracujesz nadalXD I myślisz nad kolejną serią, ciekawie nie powiem^^ Życzę powodzenia a notki postaram się przeczytać ;/ ^^www.courtni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: