MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

piątek, 10 września 2010

Episode 3- STP-TDS- ,,Wodne szaleństwo! Uczymy się pływać''

*czołówka*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stołówka... 8:00...


*Graciarnia zwierzeń*

*Bridgette: (ziewa) Nie wyspałam się tu. Chris nam pokazał dla każdego swój pokój czyli kawalerkę. Fajnie, bo każdy śpi oddzielnie i nie fajnie, bo nie ma okien i jest straszcie ciemno*

*Owen: Co sądzę o miejscu? Jest full wypas, ale mogli by powiększyć tą graciarnie do zwierzania i nasze kawalerki oraz wstawili w nich okna*

*Kelly: Jak na początek to nie narzekam. Szkoła jest dość zadbana, nie ma okien w pokojach i za to ogromny plus, bo uwielbiam ciemność i ktoś mi się spodobał (złożyła ręce i zaczęła mrugać oczami)*

*Duncan: Najgorszy sezon! Już lepszy był ten z mamami! Nie dość, że to szkoła, studia, nauka to na dodatek Oxford, do którego bym się w życiu nie dostał!*

*Noah: Dziś sprawdzę, co ta uczelnia w sobie posiada. Chodzi oczywiście o bibliotekę*


Owen: Ciekawe, co będzie na śniadanie!

Chef: (rozdaje każdemu tą samą papkę, co we wszystkich sezonach) Bez zrzędzenia!

Angela: Byłam ciekawa, co jedzcie, ale ja nie będę się tym truła

Owen: Dajcie mi! Zjem od każdego!

Geoff: Ja nie chce być wybredny, ale panie kucharzu nie pora, aby zmienić kuchnie chodź raz?

Chef: A wiecie dzieciaki macie całkowitą rację! Nie jesteśmy w Kanadzie tylko w Wielkiej Brytanii to jedzenie powinno być inne (zabiera od każdego papkę)

Owen: (próbuje zębami chwycić papkę, ale wali twarzą o stół) Jeszcze nie zjadłem!

Tyler: Nieźle ziom!

Geoff: Ma się rozumieć ziom!

Heather: Udało ci się to Geoff moje uszanowanie

*Graciarnia zwierzeń*

*Geoff: Heather jest ostanio czasy milsza dla mnie, a to kręci*

*Heather: Mój plan rozpoczęty!*

*Alejandro: Wiem, co kombinuje Heather... (zapatrzył się) Jest sprytna!*


Chef: (rozdaje nową porcję jedzenia) Bon Appetite!

Izzy: (łapie się za włosy) Izzy jest w szoku! To przypomina jej przeszłość!

Riccardo: Co to wogóle jest?!

Justin: Mój agent mi tego nie poleca

LeShawna: LeShawna przechodzi na dietę!

Noah: (podnosi wzrok z książki i patrzy na śniadanie) O czym wy... o fuj! Co to jest?!

Gwen: Ok... Chcieliśmy, aby Chef zmienił kuchnię, ale nie na taką! (pokazuje palcem na miskę z larwami)

Owen: Nie będzie takie złe na jakie wygląda za pewne! Larwy mają dużo białka! (je trochę i wypluwa) To nie jadalne!

Izzy: (wpycha sobie trochę do buzi i wypluwa) Jednak nie przypomina Izzy przeszłości!

Ezekiel: Moim zdaniem to wogle nie jest jedzenie!

Chef: Smakuje? Inne miejsce, inne jedzenie! Sami chcieliście

Harold: Wolimy tą starą dobrą papkę!

Chef: Gdy się jest na wojnie to wszystko, co zdobędziesz się je!

Tyler: Odwołuje to 'nieźle ziom'! (zatyka sobie usta ręką, bo zbiera mu się na wymioty)

Kelly: Dobrze robisz! Powinieneś od te słowa po tak strasznym załatwieniu nam jedzenia!

Heather: Nie jego wina

Bridgette: Co go tak bronisz?!

Geoff: Spoko dziewczyny zawaliłem, ale skąd miałem wiedzieć?!

Angela: Domyślić się?!

Gwen: (trąci miskę łokciem i larwy wysypują się na Courtney) Ups...! Przepraszam (uśmiecha się lekko)

Courtney: Aa! (wstaje i się otrzepuje) Zrobiłaś to specjalnie!

Gwen: To był wypadek! Sorry!

Courtney: Akurat! Myślisz, że nie widziałam!

Duncan: Courtney weź trochę przystopuj, bo widziałem cała sytuację i zrobiła to przypadkowo!

Courtney: Ty przeciwko mnie?! Ugh! Jeszcze jej bronisz! Dobra! To był może wypadek, ale następnym razem jak się do powtórzy to pożałujesz Gwen!

Gwen: (przełknęła ślinę) Spoko!



*Graciarnia zwierzeń*

*Courtney: Muszę coś zrobić, aby Duncan skupił się jedynie, wyłacznie na mnie, a nie na tej p********* gotce! Yh... (uspokoiła się) Trochę mnie poniosło*

*Gwen: Może i to był wypadek, dobra to nie był wypadek, ale no co? Próbowałam rozruszyć atmosferę*

Lindsay: Ja chciałam zadanie pytanie nie ma miejscu... Na miejscu raczej, ale tu w tej chwili... No... Gdzie jest Beth?

Heather: Wyleciała! Co się...

Lindsay: Ołł... Aha


*Graciarnia zwierzeń*

*Lindsay: Czuję się trochę winna przyczyniając się do tego, że ujawniłam sekret skłamany przeze mnie Beth i przez to wyleciała. Ee... Powinnam chyba tego nie mówić...*


Ezekiel: Sama dałaś nam kartkę...

Chris: (przychodzi) Siemanko studenci!

Riccardo: Bardzo śmieszne!

Alejandro: No może śmieszne, ale jesteśmy studentami amigo!

Lindsay: Ty masz taki fajny akcent i dołeczki gdy się uśmiechasz Alejandro!

Alejandro: Gracias hermosa!

Lindsay: Co?! Rozdają gdzieś pizze?!

Kelly: On ci podziękował

Lindsay: A za co? Nic mu nie dałam

Alejandro: Dałaś urodę tak jak i reszta panienek

Dziewczyny: (rozmarzone) Ah...

Tyler: Lindsay...!

Chris: Koniec hiszpańskiego patrzenia na amig'a Alejandro! Do rzeczy...

Izzy: Popływałabym trochę...

Chris: To masz szczęście, bo dziś zadanie jest w basenie!

Izzy: Jest! (skacze do góry i klaska rękami)


Na basenie...

(wszyscy stoją przed basenem i się w niego wpatrują)

Chris: Zanim przejdziemy do zadania zaśpiewacie piosenkę!

Noah: Koniecznie trzeba?

Chris: No nie jak chcesz odpaść. Zaczynać! W sumie to pierwsza takie przed zadanie!

LeShawna: Przed zadanie? Phy... To może tak... Woda, woda, woda, woda, woda!

Gwen: Ale chlorowana!

Izzy: Czad nie?!

Duncan: Wcale nie!

Chris: Śpiewać, a nie mówić!

Wszyscy: Yy... Eh... (zastanawiają się wszyscy)

Chris: No co jest?

Bridgette: Yy... Uczymy się pływać!...

Justin: Co za problem?! Pływać każdy umie! (wskakuje do basenu)

Izzy: No jasne, że tak! (też wskakuje)

Courtney: Śpiewajmy to będziemy mieć przewagę!

Ezekiel: Dobrze gadasz!

Chris: Stop, stop, stop! Zacznijcie od początku!

Izzy: Izzy zacznie! No to tak to płynie! Na studiach jesteśmy i mamy basen, w którym pływać się da!

Heather: Nawet możemy wskoczyć do niego raz, dwa!

Geoff: Pływać się w nim daa...

Bridgette: Skakać na raz, dwaa...

Lindsay: Bo basen tyle dam da!

Kelly: Basen jak basen, ale ten jest czysty!

Gwen: A nie zasyfiony tak jak z ubiegłych lat!

Courtney: W końcu było na coś Chris'a stać!

Angela: Chodź tyle Chris nam dał! A nie! To ja dałam, bo ja finansowałam!

Duncan: Mi tam i tak obojętne! No kurde! (zły) Wyrwało mi się i zaśpiewałem no nie!

Alejandro: Uratowałeś nasz chonor! Mężczyzn znaczy się

Tyler: W tej kwestii się zgodzę

LeShawna: Chwila, chwila! Mieliśmy tu o wodzie i basenie śpiewać!

Noah: Chyba już nic więcej nie potrzeba...

Owen: Oprócz tego, że nie ma tu jedzenia!

Harold: Nie można pływać po jedzeniu!

Justin: Nie twój interes! (je miętówki)

Riccardo: Jeszcze pytanie! Jaką naukę basen nam da skoro pływać każdy umie raz, dwaa?

Chris: Żadną! To koniec śpiewania i czas na zadanie. Jak będziecie musieli się nauczyć to zrobię test!

Wszyscy: Ugh! (zaczęli jęczeć i po chwili nastała kilko sekundowa cisza)

Ezekiel: I co?

Chris: (po przemyśleniach) Jesteśmy w Anglii, tak?

LeShawna: Tak w Wielkiej Brytanii! Nie pamiętasz?!

Kelly: (z zadowoleniem i sarkazmem) Nawet nie mów, że ci się pomyliło i mieliśmy gdzie indziej być, a nie w tej norze!


*Graciarnia zwierzeń*

*Kelly: Jedynie mi będzie brakowało tych kawalerek bez okien*


Chris: Yy... Nie pomyliło

Riccardo: To po, co się pytałeś?

Chris: Bo Anglia to nie tylko obejmuje Wielką Brytanie

Izzy: Będziemy się przenosili?! Czad!

Chris: Tylko do celu, abyście się czegoś nauczyli, bo dostałem oceny i materiał od waszych nauczycieli, co mam z wami przerobić przez te wszystkie sezony

Noah: No to wybrałeś najprostszy sposób nauki... Podróżowanie! Phy!

Chris: Ej! Nie dość, że muszę prowadzić to show to jeszcze muszę was uczyć! To tak... W tym sezonie odwiedzimy Walię, Szkocję, Irlandię i Islandię sposobem wodnym, lotnym i lądowym

Izzy: Odwiedzimy Islandię?! Odjazd! A i skoro wspomniałeś o wodzie to Izzy od dziś zwie się Elaunch! (czytaj: Ilencz)

Chris: Tak odjazd totalny szczególnie dla was, a co do imienia to skąd taka nazwa?

Izzy- Elaunch: Elaunch nie wie! Ha!

Harold: Czy Islandia należy do Angli? Bo mi się wydaje...

Riccardo: Oczywiście, że należy

Harold: To z czymś innym mi się pomyliło


*Graciarnia zwierzeń*

*Harold: Ale wstyd... Gdy wiem, że straciłem LeShawn'e to mój mózg przestaje pracować*


Harold: Oh! Jak to?!

(wszyscy się na niego dziwnie gapią)

Chris: A tobie, co?

Harold: Nic...


*Graciarnia zwierzeń*

*LeShawna: Harold robi wszystko by przykuć moją uwagę! Grr! LeShawna dla niego się skończyła!*


Chris: Więc czas na zadanie! Polega na tym, że każda drużyna ma pokazać nowy styl pływania, czyli musicie coś wymyślić! Daje na to półgodziny (bierze ręcznik) Albo godzinę... Start! (poszedł)

Izzy- Elaunch: Oo! Ja mam przygotowany! Zostawcie mi przygotowanie! Elaunch umie pływać!

Kelly: Masz tego nie spartolić!

Izzy- Elaunch: Spoko! Elaunch wie co robi! Będzie pływać!


Heather: Kto umie z nas pływać tak, że na pewno nie spartoli?!

Owen: Ja! Ja chce!

Noah: Lepiej nie, bo ty wystarczy abyś wskoczył, żeby woda wyleciała zresztą ty nie umiesz rywalizować z Izzy...

Owen: Z Elaunch! I masz rację nie umiem (uśmiechnął się nieśmiele)

Ezekiel: Może Zeke się nada?

Justin: Nie... To musi być osoba peła uroku, gracji, wdzięku...

Alejandro: Jak ja?

Justin: Jak... Ej!

Alejandro: Masz rację, ale przepuszczę seniorit'ę, bo mam kulture

Justin: Dlatego ustępuje dziewczyną

Courtney: Ludzie wiecie jest jedna osoba, która poprowadzi nas do wygranej

Gwen: Mówisz o sobie?

Geoff: Powinna iść Bridgette

Heather: Tak Geoff w 99% się z tobą zgadzam, ale Chris ogólnie to mówił, że drużyna ma zaprezentować, a nie osoba z drużyny z tym pływaniem


*Graciarnia zwierzeń*

*Heather: Ugh! Jakoś ta gatka pomoże mi mieć zauwanie do drużyny! Oh! Nie wyobrażacie sobie jakie to trudne!*

*Bridgette: Heather mnie irytyje, ale w tym ma rację*


Noah: Czyli mamy ustalone! Idziemy wszyscy! (po cichu) Niestety... (zrobił grymas)

LeShawna: Już wiemy, co i jak... My poślemy Izzy...

Izzy- Elauncz: Elaunch!

Leshawna: Ją! Ty idziesz ogółem!

Chris: (przychodzi) Koniec czasu!

Ezekiel: No, ale miało być pół godziny lub godzina

Chris:Tak, ale w jacuzzi nie chcą lecieć bąbelki, bo się otwory zatkały. Dziesięć minut wam wystarczyło!

Izzy- Elaunch: Jasne! Ja mam to opanowane

Chris: Ok! Ciekawe czy reszta twojej drużyny też ma

Półgłówki: O, oł!

Kelly: To wszyscy muszą?

Chris: Tak

Lindsay: Ale ja nie umiem pływać!

Tyler: Nie martw się ja ci pokażę! (skacze i spada na posadzkę) Ała...

Kelly: To tylko drobny upadek

Tyler: No... (wstaje)

Harold: I co?

Chris: To, że idziecie pierwsi Półgłówki!

Duncan: Nie ma mowy! No chyba, że dasz mi materac

Gwen: Nie umiesz pływać? Przyznaj się! Nie, no nie żartuj! (zaczęła chichotać)

Owen: O by...

Duncan: Umiem tylko dopiero, co farbowałem rano mego czuba. Nie chce by się farba zmyła

Courtney: Duncan nie peniaj! (popycha go do basenu)

Duncan: (wpada do basenu i wypluwa wodę) Nie słyszałaś co mówiłem?!

Alejandro: Ona na pewno chciała nam pomóc

Heather: Właśnie! My mamy mieć szanse nie oni!

Justin: Ona jest...

Courtney: Dokończ to nie żyjesz!

Chris: Ludzie! Zadanie! Czekam tu! Aż zaczniecie!

Izzy- Elaunch: Dobra! (skacze do basenu i wali głową o dno) Ale się rąbnęłam! Super ^^!

Chris: No to zaczynajcie Półgłówki!

Angela: Izzy czy Elaunch zacznie, a wogle to tylko ona pokaże

Chris: Chwila... Śpiewaliście, żę umiecie pływać, a teraz co? Przyznać się kto nie umie?

(Lindsay, Kelly, Riccardo podnieśli rękę)

Chris: A z was Mądrale?

Bridgette: U nas wszyscy chyba umieją

Ezekiel: Ja się trochę topię, ale trochę umiem pływać

Chris: Nie ma sensu robić tego zadania. Czemu śpiewaliście, że każdy umie jak tak naprawdę nie umie?!

Kelly: Dla picu, bo tak brzmiało ładniej

Chris: Moim zdaniem to była najgorsza piosenka! Zadanie odwołane!

Wszyscy: Juuhu!

Chris: ALe za kłamstwo jest kara! Kara dla Półgłówków taka, że to szkoła i się trzeba uczyć więc przez dwie godziny będziecie pływać dookoła basenu aby się nauczyć!

Izzy- Elaunch: Jest! Super! A nie możemy dłużej?!

Chris: Możecie nawet trzy godziny!

Izzy- Elaunch: łii! (podniosła ręce go góry)

Półgłówki: (wściekli) Dzięki Izzy!

Izzy- Elaunch: Elaunch! I nie ma za co! (uśmiechnęła się szeroko)

Chris: Mądrale wy macie spokój oprócz Ezekiel'a! On też ma ćwiczyć

Ezekiel: A z jakiej racji?!

Chris: A z takiej, że chce tak i już!

Chef: (przychodzi) Chris już lecą bąbelki w jacuzzi

Chris: Oo! To zostawiam was z Chefe'm i za trzy godziny widzę was na ceremonii!

Półgłówki: Co?!

Chris: No to! (uciekł)

Chef: Więc do basenu łamagi!

(Mądrale sobie poszły, a każdy z Półgłówków zaczął wskakiwać do basenu)


Po trzech godzinach...


(wszyscy z Półgłówków stoją przy szafkach zmęczeni, mokszy i trzęsący się z zimna)

Chris: Już umiecie pływać?

Lindsay: Tak! To trudne! Ale już umiem!

Alejandro: Dziewczyny jak wam zimno to możecie się o mnie ogrzać...

(wszystkie dziewczyny przytuliły się do Alejandro)

Chris: Jak widać dostaliście wycisk i nauczyliście się. Kiedyś wrócimy jeszcze do pływania, ale teraz czas na eliminacje! Otwierać szafki!

(wszyscy otworzyli oprócz Izzy- Elaunch)

Izzy- Elaunch: Coś się zacieło! (pociągła mocniej i wyrwała szafkę)

Chris: Izzy... To znaczy Elaunch odpadasz!

Izzy- Elaunch: Elaunch wyleciała?! No dobra! Elaunch wyleciała lecz Izzy wróci! (wybiegła ze szkoły)

Harold: Nikt inny nie jest tak zwariowany jak ona

Chris: No... Idźcie wypocząć... Koniec ceremonii i odcinka Studiów TOTALNEJ Porażki!

Chef: (przychodzi zły i wręcza Chris'owi jakiś czek) Dostałeś premie! A ja nie!

Chris: (zabiera czek i w niego patrzy) Superancko! (przytula czek) Powiedziałem, że koniec? Dopiero teraz koniec!









Miałam dać trailer do tego sezonu, ale sobie zapomniałam xD. W zamian też dam trailer, ale z czymś innym.

Powiem tak. Zapisałam 200 coś stron na ten sezon w wakacje xD. 1- 4 odcinka są takie sobie. Od 5 odcinka coraz lepsze będą odcinki.

5 komentarzy:

  1. Super tylko czegoś mi tu zabrakło...
    Tylko nie wiem czego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też czegoś zabrakło.
    Tego że strasznie mało jest o Courtney i
    Duncanie i mam prośbę żeby Duncan nie był taki jak w TDWT i żeby był trochę milszy dla
    Courtney.
    Ale tak to Zajebisty odcinek.Upss
    Następnym razem napisze z cenzurą

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny odcinek :)
    Szkoda, że Izzy/Elaunch odleciała. ;/
    3 godziny... Chris jest zUy. xD Ja bym nie pływała. xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Ale odcinek trochę pomieszany, ale i tak jest genialny! Bardzo mi sie podoba! ;***

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: