MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

czwartek, 23 grudnia 2010

Episode 19- STP-TDS- ,,Biczowanie na Islandii''

Na korytarzu... Przed drzwiami do jakiejś klasy...


(ktoś z cienia wciąga Riccardo do jednej z klas i zamyka drzwi)
Riccardo: (wystraszony) Co się dzieje? (zdziwiony) Angela?
Angela: Dziwisz się, że tu jestem?
Riccardo: Bardzo, przecież wyleciałaś
Angela: Ćśśś! (położyła mu palec na ustach) Nie krzycz, bo mnie wykryją, a kamerę stąd urwałam (pokazuje)
Riccardo: (zadowolony) Wróciłaś po pocałunek?
Angela: Niee? Wróciłam by dać Chris'owi nauczkę, dzięki Courtney
Riccardo: A już miałem taką nadzieję, może jednak?
Angela: (zezłościła się) Nie!
Riccardo: (teraz to on jej położył palec na ustach) Myślałem, że mamy być cicho
Angela: Tak... To pomożesz mi?
Riccardo: (uśmiechnął się błyskotliwie) Niby czemu miałbym Ci pomagać?
Angela: (pocałowała go w policzek) Może być?!
Riccardo: (rozmarzył się) Jasne...
Angela: Taki jest mój plan...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*czołówka*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Przed szkołą... Na boisku...


Izzy: Słońce przygrzewa, że ho ho!
Tyler: Dziwne jest to, że Słońce przygrzewa, a jest pora zimowa
Riccardo: (zadowolony) Na geografii u mnie w szkole nic nie było, że w Anglii o tej porze roku jest ciepło
Kelly: I dobrze, nie lubię mrozu
Gwen: Riccardo, a coś ty taki zadowolony?
Riccardo: Ja? Yyy...


*Graciarnia zwierzeń*
*Riccardo: Ponieważ Angela tu jest (rozmarzył się)*


Riccardo: A tak bez powodu
Gwen: Dobra...
Heather: Może gotko zajmiesz się czymś innym niż pytaniem się bez sensu?!
Gwen: Przecież nie Ciebie się pytam to co naskakujesz?
Heather: Naskakuje, bo jesteś gotką, a ja nie mam nic innego do roboty prócz Cię wkurzać
Gwen: Nie udało Ci się
Heather: Ty i Duncan...
Gwen: (wkurzyła się) Teraz udało!

Courtney: (leży na leżaku w kostiumie kąpielowym i się opala trzymając w ręku drinka) Ach! Jak dobrze!
Trent: Court, co ty pijesz?
Courtney: (ściągnęła okulary przeciwsłoneczne i spojrzała na drinka) Czy ja wiem? (spróbowała) Chyba Brandy
Duncan: (podszedł do niej i się zdziwił) Ty pijesz Brandy?! Od kiedy?
Courtney: Co Cię to obchodzi gogusiu? Zajmij się sobą lub Gwen, masz jakiś wybór (włożyła z powrotem okulary)
Trent: Gwen?
Duncan: Jeśli uważasz, żeby Gwen...
(Courtney tylko machnęła ręką)
Noah: (podszedł do nich z Bridgette trzymając za rękę, która się śmiała) Co robicie?
Trent: Kolo...
Noah: (zobaczył, że trzyma Bridgette za rękę i ją szybko puścił) To nie tak na co wygląda!
Bridgette: Właśnie, nie na co wygląda!
Duncan: Jasne ziom, nas nie oszukasz
Courtney: Tak jak ty oszukałeś mnie
Duncan: Och, zatkaj się tym drinkiem
Courtney: Nie drażnij mnie!
Duncan: Bo co? (pochylił się nad nią)
Courtney: (wnerwiła się) Bo Cię nienawidzę!!!
Duncan: Ał! Moje uszy! Nie jestem głuchy kobieto! (odszedł)

Izzy: Powie mi ktoś, dlaczego my wszyscy jesteśmy na dworze?
Kelly: Dlatego, że Chef froteruje podłogi
Tyler: Znowu trzeba będzie jeździć, tylko, że na butach

Chris: (przez głośniki) Witajcie pełno-laty! Wybieramy się na Islandię, więc jak ktoś nie chce zostać wyeliminowanym to radze się pośpieszy, bo nowy pilot nie jest w nastroju
Heather: Nowy pilot?
Chris: (przez głośniki) Szybko!
(wszyscy ruszyli)


W samolocie...


Izzy: Tak! Tak! Tak! Lecimy do Islandii! Lecimy do Islandii! Aaaa! (zaczęła piszczeć z radochy)
Chris: Zobaczymy jak będziesz się cieszyła na miejscu
Izzy: Obojętne! Aaaa!

Riccardo: (jest w samym tyle samolotu) No nie...
Angela: Co no nie? (uśmiechnęła się)
Riccardo: Jak się tu dostałaś?
Angela: Wiedziałam już wcześniej jakie plany ma Chris
Riccardo: (bardzo zadowolony) A wiesz jakie plany ja mam teraz?
Angela: Nie i wole nie wiedzieć
Noah: (przyszedł) Stary, z kim ty...(zauważył Angel'e) ...rozmawiasz? Czy ty nie wyleciałaś?
Angela: (zakłopotana) Ja ten...
Bridgette: (też przyszła) Noah... Angela?!
(wszyscy usłyszeli Bridgette i odwrócili twarz na tył samolotu)
Courtney: (do siebie) Abym nie miała przerąbane...
Duncan: Niegrzeczna dziewczyna
Courtney: Odwal się!
Chris: (wkurzony) Angela! Co ty u diaska tu robisz?! Wiesz, że miałaś zostać w Ameryce!
Angela: Tak, tak wiem! Mogę wytłumaczyć...
Chris: Nic nie możesz wytłumaczyć! Po prostu bądź cicho! Wyrzucić Cię nie mogę, cóż zwrócisz mi za ten incydent, Courtney miałaś coś z tym wspólnego
Courtney: (też zakłopotana) Ja...
Chris: Rany! Dziewczyny! Angela wiedziałaś, że stracimy 700 tysięcy dolarów, jeżeli złamiesz jakikolwiek przepis! Niestety, ale mam dla wszystkich złą wiadomość, sezon będziemy musieli skrócić, tak jak poprzedni
Wszyscy: Woohu!
Chris: (przewrócił oczami) Dzisiaj będzie dla was ciężko, więc lepiej wziąć się w garść


Islandia... Miasto Rejkiawik...


(wszyscy wysiedli z samolotu)
Izzy: Aaaa! Jestem tu!
Kelly: Izzy wszyscy tu jesteśmy, więc tak nie krzycz!
Angela: To pogorszy sytuacje
Chris: Od teraz każdy z was jest dla siebie wrogiem
Heather: Ja każdego od zawsze traktuje jak wroga
Gwen: Szkoda, aby nie
Duncan: Gwen niestety, ale dostaniesz dziś łomot jak potrzeba (uśmiechnął się)
Gwen: Ty też, żebyś się nie zdziwił (też się uśmiechnęła)
Courtney: Hmm?
Chris: Pierwsze wasze zadanie to jest znaleźć pałac
(pałac znajduje się za nimi)
Chris: Macie 20 sekund, żeby wskazać go palcem
Courtney: (uśmiechnęła się mściwe) Och, Duncan! Muszę ci coś ważnego powiedzieć!
Duncan: (podszedł do niej i się uśmiechnął) Chcesz wrócić? Może ja akurat nie chce
(każdy wskazał na zamek palcem)
Chris: 20 sekund minęło! Duncan zostajesz wyeliminowany!
Duncan: Co?! (odwrócił się)
Courtney: Yyy... Już nic nie mam Ci do powiedzenia, a to czy chce wrócić to oczywiście nie! Hahaha! Odpadłeś!
Trent: Dobra zagrywka, kochanie
Gwen i Duncan: Kochanie?!


*Graciarnia zwierzeń*
*Gwen: Trent powiedział do niej kochanie?! Jak to możliwe?!*


Courtney: (słodziutkim głosem) Dzięki skarbie
Angela: Courtney i Trent są razem dla waszej informacji
Bridgette: Wiemy o tym
Duncan: I ja się dowiaduje o tym ostatni?!
Gwen: Oraz ja?!
Tyler: Wygląda, że tak
Chris: Milutko, ale skupcie się, chyba, że wam nie zależy. Duncan milion Funtów na pewno nie będzie na leżał do Ciebie
Duncan: (wkurzony) Bez jaj po prostu!
Chris: Mówiłem. Reszta niech sobie z tego weźmie przykład przez jaką głupotę odpada
Tyler: Tylko skupienie, tylko skupienie!
Chris: Kolejne zadanie nie należy do najprostszych. Zadaniem waszym jest przynieść klucz. Kluczy jest tylko osiem, więc kto w ciągu minuty nie przyniesie klucza dołączy do Duncan'a
Noah: A gdzie te klucze są?
Chris: Oczywiście w pałacu i trzeba uważać na latające noże, ale to pestka dla was. Macie minutę. Start!
(wszyscy wbiegli do pałacu oprócz Riccardo)
Riccardo: Angela postaram się wygrać
Angela: Mnie tam nie zależy czy ty wygrasz, czy nie. Kibicuje komu innemu
Riccardo: Jak komu innemu?!
Angela: Biegnij!
(wszyscy wybiegli z kluczami)
Izzy: (trzyma klucz i dwa noże) Prościzna! Izzy kocha Islandię!
Chris: Riccardo...
Riccardo: Wiem! Cholera!
Chris: Heh. Szybko coś się skończy ta rozrywka
Heather: Na pewno dla mnie korzystnie (kręci kluczem)


*Graciarnia zwierzeń*
*Heather: Zadaniem Courtney i Angel'i jest utrudnianie innym. Wspaniale mieć tak prosto w życiu*


Chris: Trzecim etapem jest wytrzymać na rozżarzonych węglach
Noah: Jakoś nie widać tego węgla
Chris: Spójrz w dół
Noah: (spojrzał i zaczął stepować) Ał! Ał! Parzy!
Chris: Wy też
(Kelly, Izzy, Bridgette, Gwen, Heather, Trent i Tyler też zaczęli stepować)
Chris: Kto jako pierwszy odpadnie to...odpadnie
Bridgette: Idiotyczne
Trent: (zapaliły mu się spodnie) Och nie! Aa! Pale się! (wbiegł do jeziora)
Courtney: Trent!
Chris: Właśnie odpadł! Możecie już zejść chyba, że lubicie sobie stepować po gorącym węglu
(wszyscy pozostali zeszli na trawę)
Heather: Przypaliły mi się obcasy!
Trent: (wyszedł z jeziora i podszedł do Courtney) Tak mi przykro, ale nie mogę się przecież spalić
Courtney: Racja, bo jakbyś się spalił to i tak byś nie wygrał, więc nic się nie stało


*Graciarnia zwierzeń*
*Trent: To było dość bezczelne*


Izzy: Izzy zamierza wygrać! Co dalej?!
Chris: Chwila muszę pomyśleć (potarł podbródek) Mam! (wyciągnął bicz)
(wszyscy stanęli jak wryci)
Angela: Będziesz ich tym bił?
Chris: (uśmiechnął się szyderczo) Tak
Tyler: (przełknął ślinę) Żartujesz no nie?
Chris: W kwestii zadania nigdy. Ściągać ciuchy!
Kelly: O nie! Po tym zostanie ślad
Chris: Wycofujesz się?
Kelly: Nie w tym życiu (ciągnęła sukienkę)
Bridgette: To najbardziej powalone coś, co dotąd wymyśliłeś
Heather: Jak tak uważasz to się wycofaj (rozebrała się)
Bridgette: (wkurzona) Nie wycofam się, bo udowodnię Ci, że jestem od Ciebie lepsza!
Duncan: Uu... Będzie walka!
Noah: Słonko uspokój się (chwycił Bridgette za rękę)
Bridgette: Został mnie! (wyrwała się) Dlaczego ja i ty spędzamy tyle czasu ze sobą? Przecież ja mam Geoff'a i dla niego chce to wygrać!
Izzy: Izzy nie lubi czekać. Dajesz Chris!
Gwen: (ciągnęła koszulkę) Miejmy to już za sobą
Duncan: Wytrzymasz to Gwen
Courtney: Pójdziesz na dno gotko! Nie potrafisz rywalizować! Jesteś zbyt cienka, żeby przetrzymać chodź jedno uderzenie!
Gwen: (popatrzała na bicz i z powrotem złożyła koszulkę) Odpuszczam!
Heather: Co?! Ty naprawdę? Myślałam, że ty się nie boisz bicza i że u Ciebie to normalne. Zaskoczyłaś mnie
Gwen: Już raz przeżyłam tą torturę i nie mam zamiaru kolejny, ślad po tym zostaje to końca życia
Chris: Proszę Gwen, dołącz do reszty (wskazał ręką)
Courtney: O tak!
Duncan: A myślałem, że jesteś twarda, myliłem się
Gwen: Odpadłeś dziś jako pierwszy to się zamknij (uśmiechnęła się)
Noah: Gwen odpadła to możesz przejść do czego innego
Chris: O nie! Bicz zostaje
Izzy: (zastanawia się) A tak poważnie czy na pewno musi być ten bicz? (zadrżała)
Angela: Izzy ty się boisz?
Izzy: Izzy zniesie bomby, noże wszystko, ale bicz może Izzy zranić i pogrążyć moją chorą psychikę do płaczu, a tego nie chce! (dołączyła do reszty) Macie orzeszki?! Od rzeźni którą zobaczę zgłodniałam!
Chris: Okay Izzy, jak sobie życzysz. Ale bicz nadal zostaje (zatrząsł nim)
Bridgette: Przetrzymam
Kelly: W poprawczaku nas katowali to dla mnie drobnostka, chociaż mam już ślady
Duncan: A ja uciekałem od tego
Chris: Chce się jeszcze ktoś wycofać? Nie? To zaczynam! (zamachnął się)
Tyler: Stop! Aa! Boli jak diabli! Jaki to ból! Rajciu!
Chris: Ziom ja nic jeszcze nie zrobiłem!
Tyler: Nie chce już wygrać! Pierniczę! (przerażony poszedł do reszty)
Chris: Z wami nie ma zabawy (wyrzucił bicz) Wymyślę coś innego (spojrzał na Bridgette, Noah, Heather i Kelly) Została tylko czwórka. O jak szybko
Heather: Przyjechaliśmy tu, żeby tkwić w jednym miejscu?
Chris: Od teraz nie. Zadanie ćwierćfinałowe, każdy z was z pomocą wybranej osoby, która nie uczestniczy musi się wspiąć na dach tego pałacu
Angela: Mam takie maleńkie pytanie Chris. Co tu robi pałac z Islamu na Islandii?!
Chris: Naszym stażystą wszystko się pomieszało i wybudowali tutaj przypadkowo ten pałac, na którym teraz każe czwóreczce się wspinać. Wybierajcie
Angela: Ja nie uczestniczę
Kelly: To może... Duncan
Gwen: Co?
Courtney: Powtórzę, co?

*Graciarnia zwierzeń*
*Kelly: Co? Nie było za dużego wyboru*


Duncan: Obojętne
Noah: Hmm... Riccardo?
Riccardo: Wiedziałem
Heather: Courtney!
Gwen: Courtney?
Heather: Tak Courtney. Co w tym dziwnego?
Gwen: Nic
Courtney: To że ona jest dziwna
Bridgette: Tyler pomożesz?
Tyler: Jasne!
Chris: Wybraliście? Świetnie! Kto będzie ostatni...
Trent: Wszyscy znają już tą gadkę
Chris: To ruchy!
Bridgette: Tyler podnieś mnie, muszę tam jakoś sięgnąć, a dalej dam radę
Tyler: (próbuje dźwignąć Bridgette) Chyba, za mało...trenowałem (podniósł ją i zaczął się majgać) Szybko...łap za rynnę!
Bridgette: Już...prawie... (złapała) Mam! (podciągnęła się)
Chris: Jeszcze wspomnę, że macie dojść do samego czubka tego spadzistego dachu
Riccardo: (trzyma Noah) Złap się jakoś!
Noah: (łapie się jedną ręką i wisi) Super...
Heather: Zrób jak wszyscy podnieś mnie!
Courtney: Moment!
Kelly: Duncan podrzuć mnie do góry
Duncan: A nie zabijesz się?
Kelly: Nie, podrzucaj!
Duncan: (chwycił Kelly i podrzucił ją, a ona zgrabnie wylądowała na dachu) Dobra robota! (spojrzał na Courtney i Heather) Właściwie to czemu ona wybrała Courtney do po... (spadł mu na głowę kawałek dachówki) Ał! (upadł)
Kelly: Sorki! (zaczęła się czołgać do góry dachu)
Gwen: (podchodzi do Duncan'a i pomaga mu wstać) Nic Ci nie jest?
Duncan: Mnie? Oczywiście, że nie
Gwen: To dobrze (przytuliła go)
(Courtney patrzy na Duncan'a bardzo smutno)
Heather: (stoi niecierpliwie) No pomagaj mi!
Courtney: (odwraca się do niej) Czego?!
Heather: Zapomniałaś?! Mamy pakt!
Courtney: A wiesz co?! Zrywam umowę! (wyciąga ją i targa) Przynajmniej wyląduje na ulice gdzie nikt mi nie pomoże!
Duncan: (popatrzał na Courtney współczująco, a jednocześnie, że mu jest głupio) Kurde...
Courtney: I wiesz jeszcze co?! Radź sobie sama! (rozpłakała się)
Heather: Kretynka! Chris można wybrać kogoś innego?
Chris: Nie!
Heather: To jak mam się tam dostać?!
Chris: Nie wiem, ale śpiesz się, bo Bridgette, Noah i Kelly już są i dochodzą, już prawie... Heather pożegnaj się z wygraną!
Heather: Jasny gwint! Wszystko twoja wina Courtney!
Courtney: Daj mi święty spokój! (podeszła do Trent'a i się przytuliła) Co ja mam robić?!
Trent: Po pierwsze przestań płakać Courtney
Courtney: Łatwo Ci mówić! Łeee!
Duncan: Coś się...źle...czuję... (położył sobie rękę na sercu)
Gwen: Normalne...
Chris: Aha... Mamy półfinał! Słuchajcie teraz uważnie...
Angela: Jesteś bez serca! Nie widzisz, co tu się dzieje?!
Chris: Widzę tylko półfinał i teraz się dowiedziałaś, że nie mam serca?
Angela: Ale cham!
Chris: Cham czy nie cham, chce już wiedzieć kto będzie w finale! To tak, za wami są lotnie
(Noah, Kelly i Bridgette odwracają się)
Kelly: Jak ty to robisz?
Chris: Magia
Noah: (sarkastycznie) Bo Ci uwierzymy
Bridgette: (zła) Noah nie masz szans ze mną!
Noah: Bridgette palma Ci odbiła?! Zachowywałaś się spokojnie, a teraz to sam nie wiem
Bridgette: Nie próbuj ze mną pogrywać! Heather już odpadła i ty zaraz po niej! Założę się, że te uczucia były tylko po to abyś zaszedł tak daleko! Nic z tego!
Noah: Wcale nie. Ja naprawdę Cię lubię
Bridgette: (złagodniała) Przepraszam. Pochłonął mnie smak zwycięstwa, nie zasługuję na to żeby być w finale, tak naprawdę Noah to ja Cię wykorzystałam, a nie ty mnie. Oszukałam Cię
Wszyscy: Co?
Heather: Próbuje mi dorównać, czy co?
Kelly: Bridgette ty kogoś oszukałaś?
Noah: (zaskoczony) Ty mnie oszukałaś?
Bridgette: Tak, ja Cię nie lubię, uważam, że jesteś sztywny. Nie jestem zawsze miła jak wszyscy na to wskazują, Chris mnie się nie należy, żebym weszła do finału
Chris: Powiesz magiczne słowa 'wycofuje się'
Noah: (chwycił Bridgette za ręce, pociągnął ją do siebie i pocałował ją w szyję) Na serio mnie nie lubisz?
Bridgette: Teraz lubię
Izzy: Dla Izzy to jest za słodkie!
Noah: Wiesz, że mnie i tak podoba się kto inny, ale Ciebie traktuję jak siostrę
Bridgette: (uśmiechnęła się) Czy siostrę całuje się w szyje?
Noah: Nie... Emocje...ja...
Bridgette: Spoko Noah nic się nie stało
Noah: Geoff jest najszczęśliwszą osobą, że może Cię mieć
Bridgette: Wydaje się, że tak
Courtney: (nadal płacze) Kończcie to już! Łeee!
Chris: Właśnie!
Noah: Bridgette nie wycofujesz się?
Bridgette: Nie
Kelly: (opiera się na lotni) Nareszcie
Chris: Więc musicie pofrunąć z tego dachu prosto tam na wzgórze i wylądować na samolocie. Pierwsze dwie osoby będzie czekał finał. Przygotujcie się... Na miejsca... Gotowi... Start!
(Kelly, Noah i Bridgette wystartowali)
Chris: Trójka finalistów już jest w górze! Kto z nich będzie w finale? Jak potoczą się inne akcje? Dowiecie się już w ostatnim odcinku, nie licząc specjalnego- Studiów TOTALNEJ Porażki!

10 komentarzy:

  1. Zajebisty odcinek , jeden z tych naj naj naj ; *



    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Szybko i gładko przeszłaś do półfinał. Pozdro dla takiej utalentowanej autorki! Świetny odcinek! Duncanowi coś z sercem nie tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są życzenia dla ciebie na i-love-total-drama.blog.onet.pl ;****
    Zapraszam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukasz szczerej opinii na temat twojego bloga ? Dobrze trafiłeś/aś ! Zapraszam na szczera-ocenka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O genialne życzonka, a odcinek fantastyczny! Genialny!!! Jeden z najlepszych! a u mnie nowy post: obozowicze.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadania.
    Mam tylko jedną uwagę.
    W piosence "Owce trzeba strzyc" masz błąd w tekście.
    Heather śpiewa "Odnajdę logo wygramy znów , gorzki koniec niech nie zastanie tu"
    Ale śpiewają nie wyraźnie więc można się tu pomylić.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, taak, Andziu wyszło Ci zaje*iście ! I nie mogę się doczekać finału i odcinka specjalnego,...Pozdrawiam ;**
    Ps:Loffciam twojego blogaska ;D;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę doczekać się finału, a u mnie znów notka^^obozowicze.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Info: U mnie kolejny odcinek Total drama on the Moon,
    zapraszam do czytania ;D;D
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że tak szybko dodajesz teksty piosenek ; )




    Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: