MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

niedziela, 20 czerwca 2010

Odcinek 18 BTPPNW-TDHROI- Podsumowanie III - ''Rozmowa z przegranymi''

Chef: (siedzi sobie na kanapie z nogami na stoliku i pije drinka) O tak... Zaraz zacznę sobie prowadzić podsumowania...
Ktoś: Chef'ie jesteśmy...
Chef: (wstaje) Nie chce słyszeć o żadnych problemach! A pokazać ci co wymyśliłem? To się dobrze sprzeda zarobię na tym fortunę! (zaczyna rapowań i tańczyć) Jestem sobie Chef i mam dosyć sprzątać, ale kaski to ja nie odmówię, bo jestem Chef Hatchet! Yo!
Ktoś: Chciałem powiedzieć, że już jesteśmy na wizji
Chef: Yy... (rzuca drinka za kulisy) Witam wszystkich w Podsumowaniach! A ty jesteś zwolniony!
Ktoś: Ale to ja ci płacę więc nie możesz mnie zwolnić
Chef: To zwalniam...
Ktoś: nie możesz nikogo zwalniać, bo to ja zwalniam
Chef: A niby za kogo się uważasz?!
Ktoś: (wychodzi z ukrycia) To ja Chris
Chef: Ee... Won! (przesuwa Chris'a za kulisy) Yy... nie za dobry początek... Ale co tam.. I tak mnie uwielbiacie
Publiczność: Wcale nie...
Chef: Nie?! Ja pokaże wszystkim nie!
Publiczność: (wszyscy wstają i odchodzą)
Chef: czekajcie! Dobra! Kurde, co za show biznes
Publiczność: (wszyscy wrócili i usiadli)
Chef: To tak... Tam są przegrani i ci co się nie dostali w dwóch słowach 'bezużyteczne szkodniki'! (pokazuje palcem na kanapy)
Roxy: Kogo nazywasz szkodnikiem?!
Chef: cicho, bo do ciebie podejdę! Bo nie mamy czasu, ponieważ jest dużo 'przegranych frajerów' to od razu po kolei wołam... Jako pierwszy będzie laluś z ładną opalenizną, ale postanowił być aktorem... Zapraszamy Justin'a! Dał mi 10$ abym wymówił jego imię poprawnie.
Justin: (wchodzi i siada na kanapę) No i co powinienem powiedzieć?!
Chef: Ej! Nie dałem pytania! A brzmi ono: (czyta) Jak się czujesz po odpadnięciu?
Justin: bo niby jak?!
Chef: no to ja się pytam!
Riccardo: A jak się może czuć frajer, który nic nie osiągnął?!
Justin: A aktorstwo to co?! Już dostałem statuetkę za najlepsze chodzenie! (pokazuje)
Chris: (za kulisami) A ja nie dostałem! Czemu nie dostałem! Odkupie ją później...
Chef: ja tam myślałem, że coś takiego jest za 'modelizm'... To tyle do lalusia! Teraz zapraszamy drugą osobę, która ma blond włosy i jest trochę przygłupia...
Heather: 'przygłupia'? To mało powiedziane! Po prostu Lindsidiotka!
Lindsay: (wchodzi) Ktoś mnie wołał?
Heather: No i jak ładnie reaguje
Lindsay: gdzie Beth?
Beth: za tobą Lindsay
Lindsay: Beth!
Beth: Lindsay!
(przytuliły się do siebie)
Chef: Blee... Chodź tu słodziutka to zadam ci pytanie
Lindsay: (przyszła i usiadła) A jaka jest odpowiedz, bo nie umiem odpowiedzieć?
Chef: Jeszcze nie zadałem pytania
Lindsay: To pytanie jest 'nie zadałem pytania'? Beth co mam odpowiedzieć?!
Chef: ... pytanie brzmi...
Lindsay: To jest odpowiedź?! łi Beth odpowiedziałam na coś! Co wygrałam?
Heather: Ale durna
Beth: Lindsay Chef jeszcze ci nie zadał pytania i tu się nie wygrywa nic
Lindsay: To po co mam odpowiadać jak i tak nic nie dostane?
Chef: O rany... Mała do ciebie nie mam pytań! Zapraszam kolejnego lose'ra Pana patyczako-okularnika o którego dnie dziewczyny cały czas się biją!
Harold: (idzie ostrożnie rozglądając się, który ma przywiązane wokół siebie materace) Nie ma ich tu?
Chef: nie. Są za kulisami gdzie ochrona trzyma każdą z osobna w odległości co najmniej 200 metrów od siebie.
Harold: uff... To dobrze (siada)
Ezekiel: na co ci te materace ziomuś?
Harold: Aby zmodernizowały upadek gdy Leshawna i Doris...
(za kulisami słyszeć krzyki i bijatykę)
Harold: To ja będę już leciał! (wstała i uciekł ze studia)
Chef: Nie zadałem pytania! Grr... To co... dalej?
Chris: (za kulisami) Weź scenariusz i go przeczytaj!
Chef: No głupi nie jestem! (bierze i spogląda) Teraz czas na mroczną gotkę, która nieco namieszała szczególnie w przyjaźni
Gwen: (przychodzi i siada) Yy... cześć
Heather: Jesteś fałszywa! (odcinają jej głos) ! (pisze coś na kartce i pokazuje) ''Zemszczę się!''
Gwen: Człowiek sekundy spokoju nie może mieć
Chef: Ee... pytanie to: Jak się czujesz po... Zadawałem to pytanie już! (przegląda scenariusz) Każdemu mam je zadać? Przecież to nudne! I na dodatek nie lubię się powtarzać! Zadam własne! I nikt mnie przed tym nie powstrzyma!
Gwen: to może już zadasz?
Chef: Ok, ok... Czemu wrobiłaś siłaczkę, aby wyleciała i czemu kochasz się w tym kryminaliście?! Jego dziewczyna cię zniszczy! Nie masz już za dużo problemów?! Masz na głowie pyskaczkę, siłaczkę oraz mądrale! Ja bym tak nie wyrobił jak ty...
Gwen: Chef'ie... panie kucharzu... Za dużo drinków...
Chef: co?! Że ja niby pije za dużo drinków?!
Gwen: ja już idę! (wyszła ze studia)
Chris: (za kulisami) Chef'ie nie radzisz sobie, może ja...
Chef: nie! Tak miało być! Tak to zaplanowałem! Dobra, skoro była mowa o siłaczce to zapraszamy tą psyholkę!
Eva: (przychodzi w łańcuchu i związanymi ustami)
Chef: Ee... (ktoś mu daje jakąś kartkę którą czyta) Z takiej przyczyny, że ona jest nie bezpieczna i może mnie zabić nie wolno zadawać mi żadnego pytania.
Eva: (zauważa Heather i przymruża oczy)
Heather: (odzyskuje głos) Aa! Ochrona! Gdzie moja ochrona?! Aa! (wybiega ze studia)
Eva: (siada i nic nie robi)
Chef: No to czas na... Takie chłopaczka co lata za nim nasza fanka...
Cody: (przychodzi i siada) Witajcie ludzie! Czy ja nie powinienem być przed Evą?
Chef: Ee... nie!... Może... Ja tu ustalam kolejność! A pytanie dla ciebie... Nic mi nie przychodzi do głowy aby cię o coś spytać
Cody: to może odpowiem na podstawowe pytanie?
Chef: nie! Nie chce mi się z tobą gadać więc teraz nadszedł moment by powitać naszą szósteczkę przegranych, ale za nim ją zobaczymy przedstawiam filmik z ostatniej ceremonii...

Na ekranie...

''Chris: Dzisiejsza ceremonia jest szczególna, bo aż odpadnie sześć osób, a tylko cztery dostaną się do ćwierć finału...
(wszyscy siedzą przestraszeni)
Chris: O... spokojni jesteście to od razu wale prosto z mostu, że pierwszą piankę dostanie na pewno... Duncan...
Duncan: O tak...
Chris: drugą Courtney!
Courtney: Wiadomo było, że ja się muszę na pewno dostać, bo na pewno to wygram
Chris: trzecią... Dylan!
Dylan: O Yeah!
Duncan: szlak!
Chris: A ostatnią czwartą... Trent...
Trent: ja?
Chris: na pewno możesz płynąć do studia podsumować tak samo DJ, Sierra, Geoff oraz Izzy...
DJ: o nie mamusia będzie smutna
Sierra: Ja wyleciałam?! Nie! Aa! Ludzie dajcie autografy! Błagam! Ja nie przeżyje!
Izzy: Cholera, że E-Scope musiała się pokłócić z Izzy i Izzy wyleciała! Ale co tam! Haha!
Geoff: oh... nie
Bridgette: tylko nie Geoff!
Chris: ostatnią piankę tego wieczoru dostanie...
Mece: powiedz, że ja...
Bridgette: nie przeżyje bez Geoff'a!
Chris: lubie was oby dwie dziewczyny chodź robicie kłopoty, ale miałyście taką samą ilość głosów więc... (przedziela piankę na pół) Zapraszam was obie do ćwierć finału!
Courtney: to nie sprawiedliwe!
Sierra: daj autograf!
Courtney: a dasz mi 100 milion $?
Sierra: nie, ale mogę dać ci uścisk dłoni i 10 $
Mece: o tak dostałam się!
Geoff: Bridgette bądź silna
Bridgette: o... ok...
Chris: a teraz bye! Bo zawołam Chef'a
Sierra: nie dożyłam zebrać autografów!
Chris: co powiedziałem?!
DJ: musisz być taki ostry?!
Chris: tak!
(cała piątka weszła na łódkę i odpłynęła)
Chris: Mam nadzieje, że nie zatonie pod takim ciężarem. Koniec ceremonii. Przygotujcie się teraz lepiej, bo nie będą litościwe zadanie ponieważ gracie o 100 mln baksów!''

Chef: No to zapraszamy tych piątkowych dziadów przegranych, czyli DJ, imprezowicza, gitarzystę, fankę i wariatkę.
(wszyscy wchodzą, jedynie Izzy przychodzi na rękach)
Izzy: Hejka!
Owen: Izzy!
Izzy: tak grubasiu zawsze dla ciebie Izzy
Trent: Jestem trochę zły i zawiedziony...
DJ: A ja stary? Moja mamusia mi da w tyłek
Sierra: Aa! Ludzie mogę was zobaczyć nareszcie! Aa! Kocham was! Aa!
Chef: Nie mam do nikogo pytań
Geoff: Oh... Tęsknie za tobą Bridgette...
DJ: Wolę by ona wygrała niż Mece
Trent: a ja wolę Mece
Izzy: A Izzy?! Izzy nie wolicie?
(cisza)
Chef: kończy się nasz czas i nie chce was słuchać, bo mam ochotę na drinka... Koniec podsumowań i zapraszam na kolejny odcinek Bohatera TOTALNEJ Porażki POWRÓT na WYSPĘ!
Chris: (przychodzi) powiedziałeś to Chef'ie z gracją! Jestem dumny...
Chef: Yy... fajnie... Daj drinka!
Chris: Nie zapomnijcie oglądać, co czeka finałową piątkę w ćwierć finale... Dziwnie brzmi, ale prawdziwie!

Krótkie wiem, bo miałam mało czasu. Ale jest...

8 komentarzy:

  1. Extra notka , a co do noty to jest nowa Nowa na www.wyspa-totalnej-porazki-chris.blog.onet.pl . Zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jest ;D Kiedy kolejna? Już czekam...

    Hasay

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucharz za dużo pije ;D
    a notka jak zawsze świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła notka, czekam na kolejną ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna nocia, ale trailer mnie zaskoczył ;/ Duncan całuje się z Gwen?! Nie zgadzam się :((
    Najgorsza seria~!!!!!!!!!!!!!! Jeśli Dun i Court nie będą razem to ja chyba zamorduję tych producentów! Grrrrrr . ..... CHAMY!!! :(
    Mam adzieję, że do sieboe wrócę, lub Dun całuje Gwen na potrzeby wyzwania! . .... . .. .



    DUNCAN JAK MOŻESZ?????????????????????????!!!!!!!!!



    rozgoryczona Courtney (www.wtpiptp.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, wie kto kiedy bedzie u nas nowa seria ;D ? No i odc. specjalne chyba, ze juz sa a ja jestem slepa XD

    Hasay

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidzę tego trailera...!!!to po co się żenili...??!!producenci przesadzili, nie będzie już żadnych par??!! a ja polubiłam Izzy i Owena...zasrana gotka się wpieprzyła, to jest rzeczywiście "Totalna porażka"...;( ;( ;( ;[ ;[ ;[ ;[ ;[ ;[

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mogłaś pozwolić na to by gwen całowała się z Duncanem to szok

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: