MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

sobota, 22 maja 2010

Odcinek 10 BTPPNW-TDHROI- Podsumowanie II - ''Urodziny producentki, czyli dziś to ja prowadzę to show ^^''

Chef: Witam wszystkich w Podsumowaniu numer II!
Chris: (wchodzi) I ja też witam!
Chef: zjeżdżaj... Podsumowania ja prowadzę!
Chris: Tak wiem, ale muszę coś ważnego zapowiedzieć.
Chef: nie musisz!
Chris: Muszę! A dokładnie chodzi o to że dzisiaj nasza producencka całego tego show ma urodziny!
Chef: to co?! Dałeś mi prowadzić o dwa odcinki wcześniej Podsumowania to nie wpychaj się w nie!
Chris: Dałem ci tylko dlatego, bo coś przygotowałem dla naszych obozowiczów ciekawego
Angela: (wchodzi) akurat Chris! I Tak cześć wszystkim!
(publiczność klaszcze)
Chris: Angela! Wszystkiego najlepszego!
Chef: tak... najlepszego...
Angela: dzięki... Chris i czemu tak kłamiesz, że dałeś Chefowi dziś prowadzić, bo dla nich przygotowałeś?
Chris: bo i tak przygotowałem!
Angela: a nie mogłeś powiedzieć, że to ja chciałam dziś prowadzić Podsumowań?
Chef: co?! Ja się nie zgadzam!
Angela: Ty to sobie może mówić, ale to ja mam urodziny i to ja chce prowadzić, bo jak nie to wylecisz stąd szybciej zanim powiesz, że nie chciałeś!
Publiczność: łuu...
Chef: (podniósł palec do góry i powstrzymał się przed powiedzeń czegoś) Dobrze... Prowadź... Chris pogadamy sobie za kulisami!
Chris: no...
(Chef i Chris poszli, a Angela siadła na kanapie)
Angela: To chce jeszcze raz się z wami przywitam i się przedstawię. Witam was wszystkich tutaj zgromadzonych! Ja Jestem Angela, dokładnie Angelica Doostely (czytaj: Dusteli [oczywiście nazwisko wymyślone]) Ale kogo obchodzi nazwisko... Poprostu Angela lub Andzia jak komu wygodniej... Dziś są moje urodzinki i bardzo się z tego cieszę ^^ Chce powiedzieć, że w tym Podsumowaniu o każdym będzie mowa. Ale na początek przedstawię tych, co nie dostali się do show i tych, którzy przegrali i byli już omawiani.
(światło zapala się nad kanapami z lewej strony)
Angela: Powitajmy Roxy, Kelly, Noah, Davida, Katie i Sadie, Leshawne, Riccardo, Tylera i Vampyre, ale to swoją droga, bo jej tu nie ma, a także Ezekiela, Beth, Alejandro i Luka, ale jego też nie ma i to też swoją drogą...
Riccardo: Cześć... Ładna jesteś, ale mam pytanko dlaczego nie prowadzi Chef?
Angela: dzięki za komplement, ale nie ma mowy! No a odpowiadając na twoje pytanie to dziś ja prowadzę, bo mam urodziny i jestem producentką! Zresztą mogłeś słychać!
David: ostra...
Kelly: David ty...
Angela: nie kłótnie się jak mam urodziny! Ile ja już mówiłam dziś o tych urodzinach? Kto by wiedział!
Leshawna: mam pytanie do ciebie mała...
Angela: no...
Leshawna: czy to ty zaprosiłaś do show Doris?!
Angela: Nie... To Chris!
Chris: (za kulisami) nie prawda!
Angela: wylecisz
Chris: (za kulisami) tak ja!
Angela: słyszałaś? No więc... Dziś mam zamiar zrealizować pogaduszki z kolejnymi przegranymi, porozmawiać przez wideo-rozmowy z naszymi uczestnikami i zrealizowanie imprezki! ^^
Beth: super! Ale szkoda...
Tyler: że Lindsay tu nie ma... Gdy się uwolniłem od trenera to nie mogę się z nią spotkać... Co za pech
Angela: rozpaczaj sobie za kulisami. To zapraszamy pierwszego przegranego od tamtej pory... czyli chodzi mi o... Ale najpierw filmik...
(Ekran się wysuwa i widać Heather, która odpada z show)
Angele: Powitajmy Heather!
Heather: (przychodzi) Głupie show! (siada na kanapie)
Angela: Siemanko Heather! Odpadłaś, ale nie ma co rozpaczać
Heather: To se sama idź do show i odpadnij!
Angela: nie martw się już w kolejnym sezonie będę uczestniczką
wszyscy: ''w kolejnym sezonie''?!
Angela: Chris nie wspominał?
Heather: nie wiem! Ale muszę skierować ci takie pytanie... Czy to ty stoisz za wszystkimi tymi idiotycznymi zadaniami?
Angela: nie... to Chris je wymyśla
Chris: (za kulisami) to akurat prawda!
Heather: bo jak ty to zobaczyłabyś, co bym zrobiła
Angela: nie szalej, bo cię lubię
Heather: ty lubisz mnie?! No ktoś się poznał na rzeczy
Roxy: ty jej nie lub, bo cię oszuka!
Heather: phy...
Angela: nie przesadzajcie...
Ezekiel: ty pewnie wszystkich lubisz
Angela: nie do końca wszystkich... Są dwie osoby, których nie lubię...
Publiszność: Uu...
Angela: mogę jeszcze dopowiedzieć, ze biorą udział w grze o 100 mln $ i są w jednej drużynie...
Publiczność: Uuu...
Angela: ale o tym później... wracamy do ciebie Heather...
Heather: no...
Angela: Gdy odchodziłaś potargałaś jakieś zdjęcie. Chcemy wiedzieć co na nim było i o co chodziło.
Heather: ale jakie zdjęcie? Kompletnie nie wiem o czym mówisz
Angela: to zobacz to na ekranie powinno ci się przypomnieć
Heather: wole nie (zrobiła przerażającą minę)
Angela: za późno...

Na ekranie...

''Heather: oszczędzę ci tego Eva (targa zdjęcie Ivana)
Gwen: (klaszcze) brawo Heather
Heather: ty mnie nie wkurzaj''

Angela: jak widać z filmu tam był jakiś chłopak. Powiedziałaś też, że ''oszczędzisz tego Evie''. Powiedz nam wszystkim całą sprawę okoliczności
Heather: Grr... Dobra... Byłam pewna, ze Eva wyleci, dlatego jej tajemnicę potargałam. :-> Ale skoro tak chcecie bardzo wiedzieć to powiem kto to jest na tym zdjęciu
Angela: no cały czas próbujemy się tego dowiedzieć
Heather: Na tym zdjęciu był brat Doris...
Leshawna: nienawidzę Doris!
Angela: a co ma to wspólnego z Eva?
Heather: miałam to powiedzieć, ale nie dałaś mi dokończyć
Angela: to kończ... Masz problemy
Heather: no... To Eva się w nim buuuja! :->
Publiczność: Uuu...
Angela: nie umiecie czegoś więcej niż tylko ''Uuu''?!
Publiczność: nie!
Angela: a tam... Heather pomyślałaś co Eva z tobą zrobi jak się dowie, ze powiedziałaś to całemu światu?
Heather: nie... Zresztą pomyślałam o tym i mam własnych ochroniarzy
Angela: Aha... Później będziemy mieć wideo-rozmowę z każdym z obozowiczów to pogadasz sobie z Evą
Heather: nie dzięki...
Angela: ale to nieuniknione :D... Dobra... przejdę do innej rzeczy. Ty i got... Gwen zaprzyjaźniliście się ale okazało się, ze ona cię oszukała...
Heather: Grr...
Angela: jak doszło do przyjaźni?
Heather: nie pamiętam zbytnio, ale wiem, ze powiedziałam jej aby dała se spokój z tym frajerem Trentem, a ja z tym dupkiem Noah! Noah słyszysz!
(Noah nie ma)
Angela: gdzie on poszedł? Był tu
Heather: stchórzył przede mną!
Angela: możliwe
Noah: (przychodzi ze stosem książek i zasiada na kanapie) coś się wydarzyło? Zresztą co mnie to byłem tylko po książki...
Angela: Heather właśnie...
Heather: nie waż się!
Angela: no dobra... To sojuszu z Justinem nie warto gadać... to dziękujemy Heather i zapraszamy kolejnego i ostatniego opadniętego...
(Na ekranie pokazuje się Owen żegnający się z prawie ze wszystkimi uściskiem)
Angela: powitajmy Owena!
Owen: (przychodzi ze smutną miną i siada na kanapę)
Publiczność Buu... (ktoś rzucił pomidorem w Owena)
Owen: pomidor! Dzięki! (zjada)
Angela: Yy... Owen bardzo cię lubię, ale to co zrobiłeś drużynie było lekkomyślne. Sprzedać ją za batona?!
Owen: Uwierz, że nie chciałem tego zrobić. To siła woli!
Angela: Rozumiem, ale tak za batona?! No wybacz...
Owen: no to przez Chrisa!
Chris: (przychodzi) ta... Wszystko na mnie!
Angela: no ty to wymyśliłeś
Chris: to była propozycja!
Angela: przecież nikt cię nie obwinia Chris
Owen: ale ja go obwiniam... Moja wina! Już nie tknę batona! Nigdy przenigdy...!
David: Owen trzymaj batona! (rzuca na środek)
Kelly: dureń do kwadratu...
David: :P
Owen: wiesz... Nie chce!
David: jest z orzechami!
Owen: '' z orzechami''?! (rzucił się na środek na batona)
Angela: Owen! David czemu to zrobiłeś?
David: a tak nudziło mi się
Owen: (wgryza się w podłogę) Mniam...
Angela: przepraszam Owen za niego
Owen: (wstaje i siada) Ale nie ma o co... Dobre to było!
Chris: dobrze, ze miałem kamerkę! To się dobrze sprzeda! (uciekł za kulisy)
Angela: porozmawiam z nim po programie
Owen: no... ten...
Angela: wracajmy do naszej pogawędki. Jesteś zły na wszystkich, ze cię wywalili?
Owen: nie...
Angela: dobra... a nie czujesz się źle zostawiając E-Scope dla ciebie zwaną Izzy samą z Dylanem?
Owen: nie...
Angela: ok... Nie mam do ciebie więcej pytań. No to teraz czas na wideo-rozmowy! Z pierwszą osobą z którą się połączę to... Chwile! Zapomniałam! Przecież Chris wywalił dwie osoby z drużyny Okoni z którymi nie rozmawiam jeszcze! No dobra... Osoby, które wyleciały to... Lewis i Doris!
Leshawna: Doris! Grr!
Lewis i Doris: (wchodzą) Cześć!
Leshawna: Doris nie żyjesz! (ochrona ją zaczęła trzymać)
Doris: a co ja zrobiłam?!
Leshawna: ukradłaś mojego Harolda!
Publiczność: Oh...!
Doris: była dziewczyna... zainteresował się mną bo go nie chciałaś! I on cię też nie chce!
Leshawna: co?!
Doris: to co słyszałaś!
Angela: kogo woli dowiemy się jak będziemy gadać z nim przez wideo-rozmowy... A teraz przejdę Lewis do ciebie
Lewis: słucham...
Angela: Dlaczego wyleciałeś?
Lewis: nie wiem
Angela: słyszałam podobno, że jak odpadłeś to dostałeś bęcki od Duncana
Lewis: nie.. no skąd...
Angela: zobaczmy materiał z ceremonii...

Na ekranie...

''Lewis: jak?! Czemu mnie wywaliliście?!
Geoff: mój kuzyn był spoko! Czemu na niego głosowaliście?!
(wszyscy zruszyli ramionami)
Lewis: no to jak wyleciałem to się przyznam... (podszedł do Courtney i chwycił ją za rękę)
Courtney: co ty...
Lewis: muszę ci się przyznać... Zauroczyłaś mnie podczas kręcenia filmu... W tedy...
Courtney: (zabiera dłoń) a odczep się! Ja mam chłopaka
Duncna: no nie! Tak być nie może! Kolo lepiej odpływaj, bo oberwiesz!
Lewis: Uu... no racja... Były kryminalista coś mi zrobi!
(Duncan rzucił się na jego, a Lewis zdążył się wyrwać i odpłynął łodzią)
Chris: tego się nawet i ja nie spodziewałem''

Lewis: A to... To nic takiego...
Angela: no przyznałeś się... Jeszcze się przyznaj z iloma dziewczynami w tym sezonie się całowałeś?
Lewis: tylko z Courtney podczas filmu...
Angela: na pewno?! O to materiały z ukrytych kamer...

Na ekranie...

''(Lewis i Bridgette się całują)
Bridgette: nie wiem czy dobrze robie...
Lewis: ale ja ci dziękuje, bo mnie pocieszyłaś... Tylko nie mów Geoffowi
Bridgette: nie powiem''

Lewis: Yy...
Angela: i drugie nagranie...

''(Lewis i Mece się całują)
Lewis: Mece jesteś wspaniała! Umiesz pocieszać ludzi
Mece: to był tylko mały całus...
Lewis: ale dziękuje... Będę głosował kogo mi każesz
Mece: ok
Lewis: nie mów przypadkiem DJ o tym
Mece: no i ty też nie mów''

Publiczność: Łoo...
Lewis: ja...
Angela: zaliczyłeś trzy dziewczyny... No ty to jesteś...
Owen: stary tak się nie robi! Kuzynowi własnemu? A jak DJ się dowie to się załamie
Lewis: nie biorę już udziału w tej rozmowie! (wyszedł)
Heather: no, no...
Angela: Doris uspokoiłaś się?
Doris: tak gorzej z tą czarnulką...
Leshawna: mnie nazwałaś ''czarnulką''?!
Angela: Stop! Miałam zadać Doris pytanie dlaczego akurat Harolda uroczyła i puścić teraz wideo-rozmowy, ale jak macie się znienawidzić przez to to ich nie będzie!
Heather: co?! Chciałam nawtykać Gwen!
Angela: ale nie nawtykasz! Dobra... Kończymy nasze Podsumowania i zapraszam na moją imprezkę urodzinową! I ma nie być przez to awantur ludzie, bo nie dostaniecie tortu!
Owen: ''tortu''?!
Angela: tak tortu takiego ogromnego! To żegnam drogich telewidzów! Bo Owen mi zje tego torta! Papa!
Chris: (wchodzi) A ja nie byłem zaproszony?!
Chef: (wchodzi) ty to ty, a ja nie byłem?! I muszę powiedzieć to... Koniec Podsumowań!


Z tymi URODZINAMI to prawda! Mam dziś urodzinki ^^ i ukończyłam właśnie 14 latek. Ale te w rzeczywistości co się dziś odbyły były najgorsze z najgorszych, bo się nie odbyły dlatego, ze moi rodzice zapomnieli o nich i nic od nich nie dostałam... No coż trudno... Ale myślę, ze od was dostane życzonka, które poprawią mi humor ^^ Na razie jeszcze nie wiem kiedy napiszę nowy odcinek...

Sorka, że takie krótkie, zdawało mi się, że będzie troszkę dłuższe, no, ale jest jak jest

6 komentarzy:

  1. No! Mam nowa ul. postać ;D - Angela. Wszystkiego najlepszego! I bardzo mi przykro, że nie dostalaś nic ;( Mam coś małego dla ciebie ;D Przynajmien coś, nie?
    http://i46.tinypic.com/2qls5uh.jpg

    Najlepszego życzy:
    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! Sto lat! Sto lat!
    Os całego bloga i świata

    OdpowiedzUsuń
  3. eh... zła SyŚś , zła...

    Nie złożyć Andzi życzeń?

    Tak więc złożę je, ale dzisiaj...

    Sto lat!Sto lat!! :D


    SyŚś :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :D. Sorki, że nie wczoraj ale nie mogłam na kompa wejść :P

    Courtney

    OdpowiedzUsuń
  6. NAJLEPSZEGO!!! ;** pierwsze wrażenie jakie Angela na mnie zrobiła było jakieś takie nudne...nie podoba mi się a bohaterka wcale...bez obrazy

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: