MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

wtorek, 11 maja 2010

Odcinek 7 BTPPNW-TDHROI ''Dwie syrenki i jeden koleś''

Chris: Witam i tak ładnie zapytam... Nie zaskarżycie show za to, że znikają w nim ludzie? Bo inaczej nie dowiedzie się, co się stało! Dobra dość paplaniny zapraszam na Bohatera TOTALNEJ Porażki POWRÓT na WYSPĘ!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ranek... 6:13...

Chris: :D... (wyciąga megafon) WSTAWAĆ! JUŻ JEST 6:13!
Eva: (wychodzi) Wiedziałam, że nas będziesz tak budził to wstałam o 6:00!
Owen: (wychodzi) Ah... mla...mla... co na śniadanie?
Mece: Chris czemu nas obudziłeś 6:13, a nie o 6:00?
Chris: bo zaspałem jejku...
Izzy- E-Scope: Mam ryby!
Courtney: ty dziadzie p********! Jak mogłeś wyrzucić Luka! Cała noc nie spałam!
Chris: hamuj, bo cie wyrzucę!
Courtney: wkurzasz mnie już!
Duncan: spójrz z innej strony... Jeszcze ja jestem :D...
Courtney: (zabiera E-Scope rybe i rzuca w twarz Duncana) Odtłucz się w końcu...
Duncan: (ściąga rybę z twarzy) wiesz... nie jestem głodny...
Izzy- E-Scope: oddawaj moją rybe! (zabiera Duncanowi)
Owen: wyżerka!
Lewis: no lepsze to będzie niż jedzenia Chefa...
Chef: (stoi za nimi) ja wszystko słyszę!
Dylan: nasze to sa ryby... Chefie przygotuj...
Chef: i może jeszcze do tego kawior i szampana?!
Dylan: jak by sie dało...
Chef: zapomnij! Jeszcze raz tak zrobicie i zobaczycie!
Heather: Eva... chodź na słowko...
Eva: wal się...
Heather: no dobra... (wyciąga zdjęcie Ivana i jej pokazuje)
Eva: Ee... Skąd to masz?!
Heather: chodź na słowko...
Eva: grr... dobra!
Gwen: Heather... (pokazuje jej kciuk do gory)
Trent: ty z nia trzymasz?
Gwen: no... Okazuje się ze jest fajna...
Trent: przeciez jej nienawidzilas...
Gwen: gusta sie zmieniaja...

Na boku...

Eva: no ty manipulatko...!
Heather: Uu... wiesz... Jak nie bedziesz mi usługiwac to każdy się dowie, że kochasz się w Ivanie w bracie Doris!
Eva: co?! To nieprawda!
Heather: Tak, tak... Od razu było widac, że ci serduszko zaczeło bić szybciej jak go zobaczyłaś...
Eva: wleje ci zaraz!
Heather: sprobuj to ja tez sprobuje!
Eva: dobra!
Heather: heh...

*Kibelek zwierzeń*
*Heather: no, no... Udało się...*
*Eva: no pięknie! Ja usługuje Heather?! K****! Ok... muszę dać spokoj... Bedzie dobrze... Grr!*

Doris: Eva muszę ci coś powiedzieć...
Eva: nic nie musisz!
Doris: no dobra...
Bridgette: Geoff czy ty nie tesknisz za mna tak jak ja za toba?
Geoff: nie... Bridg wyluzuj...
Bridgette: oh...
Lewis: kuzynie mówiąc jej tak nigdy jej nie pochlebisz...
Geoff: dobra! Bridgette tesknie! Bardzo tesknie!
Justin: idź się calowac z wrogiem to wylecisz!
Geoff: ja... ok.. Bridg... traktuj mnie teraz jak wroga...
Bridgette: no jasne!

*Kibelek zwierzeń*
*Bridgette: co on sobie myśli?! Ja tu za nim tesknie, a on mi tak gada! Doigra sie!*

Harold: Doris czy...
Doris: tak!
Harold: to przytul się!
Heather: sprobuj kujonie isc do wroga to wylecisz!
Doris: Harold pozniej...
Duncan: Ehe... Ehe... ty... i ty...?! Hahaha! Ale się dobrali! Doris i Doris! Hahaha! (ze śmiechu pada na ziemie)
Harold: zazdrościsz, że mnie kobiety chcą, a ciebie nie! :P
Dylan: dobrze mu dogadaleś kolego...
Harold: no nie kolego
(przybili żółwika)
Duncan: (wstaje) Ta, ta... Ja moge miec wszystko... Co nie Courtney?
Courtney: (kopie go wrocze) no ból tak...
Duncan: dlaczego?! (pada na ziemie)
Cody: Chris co tak nic nie gadasz?
Chris: bo to ciekawe...
Owen: myślalem, że nasze rozmowy cie nudza...
Chris: na ceremoni... Ale jak tak się wsluchać to to jest śmieszne! Dobra... koniec tego... Przebrac się, zjeść to (rzuca kazdemu opakowanie z galaretka w proszku)
Courtney: fu... zielona! (rzuca na ziemie)
Owen: (otwiera i je proszek) Niezle!
Izzy- E-Scope: Scope zostanie przy surowych rybach...
Chris: mieliście te galaretki zrobic, ale jak wolicie proszek to prosze bardzo... Ok... przebierac się i spotykamy sie na porcie!

Po 40 minutach... Port...

Chris: co tak dlugo?! Eva! Jej...
Eva: (jest ubrana w jasnoniebieska sukienke, w rózowe buty na obcasie, w żołta obaskę na głowie, a włosy ma rozpuszczone) przestańcie już!
Heather: Haha...
Eva: ;/...
Sierra: też się zdziwilam, ze sie tak ubrala... znaczy Sierra sie zdziwila...
Izzy- E-Scope: Scope nie dorownasz...
Sierra: i nie chce...
Cody: wole stara Sierre
Sierra: ja tez! (ściska Codiego)
Justin: taka gra mi przypadnie dzis?
Chris: ho, hola... Ej, a ty caly czas masz ten makijaz Jokera?!
Justin: no :P Jak ja sie w tym podobam to moja gra aktorksa tez...
Chris: no to zaczynamy od zadania...
Gwen: Strach wiedziec jakie jest....
Chris: no nie za trudne...
Trent: ty tak zawsze gadasz... A nie ty gadasz, ze sa...
Chris: ja wiem co gadam! Zadanie jest zwiazane z dzisiejszym filmem... Czyli macie odnaleźć ukryte jeziorko gdzies...
Mece: ja chyba wiec co to za film... a wogle to nie film tylko serial!
Chris: (patrzy w kartke) no to co, ze serial! Bez roznicy!
Mece: własnie, ze jest roznica... Czy to będzie H2O...
Harold: H2O to woda...
Mece: H2O wystarczy kropla!
Chris: no tak! Ja... musze wymyslić coś czego sie nie domyslicie...
Courtney: a ja to znam ^^
Chris: to sie ciesze... To teraz szukac jeziorka! Druzyna, ktora pierwsza znajdzie ma glowne role i walke o nagrode!
Doris: nauczyl bys sie formulowac zdania...
Chris: co?! Ten... ale ja mowie jak chce! Terasz szukac!
Heather: a skad bedziesz wiedzial, ze znalezlismy pierwsi?
Sierra: to my znajdziemy pierwsi!
Chris: bede tam stal, bo film zaczniemy wlasnie przy jeziorku! A i jeszcze cos! Nie mozecie sie rozdzielac! Chodzicie cala druzyna! Jak sie ktos oddali to jego druzyna przergra (rzucil bombe w ziemie i zniknal)

Izzy- E-Scope: Scope pokaze wam droge! (ruszyla a za nia zaczela leciec cala jej druzyna)
Courtney: ja wiem gdzie to jej! Za mna!
Duncan: w jaskini prawda?
Courtney: nie... tak! Skad wiesz?!
Duncan: czytam ci w myslach :D...
Courtney: to napewno tez przeczytales, ze dostaniesz zaraz w leb jak sie nie zamkniesz!
Sierra: przestancie juz! Idziemy!
(cala druzyna Okoni poszla, a raczej biegla pod klif)

W tym czasie... Gdzieś w lesie... w podziemiach... nie wiadomo gdzie...

Luke: (budzi się) gdzie ja cholera jestem?!
Vampyra: Siema!
Luke: co... co się stało?! Dlaczego mnie porwałaś?!
Vampyra: chłopak Courtney co?
Luke: nie ja...
Vampyra: wiem kim ty jesteś... Zabójcą, ale nie prawdziwym...
Luke: jak nie?! Wogle to o co ci chodzi?!
Vampyra: Wiem o wszystkim... Miałeś ją zabić, ale wyleciałeś i nie wiesz co zrobić dalej...
Luke: ale...
Vampyra: najpierw mnie posłuchaj! Mamy ten sam cel!
Luke: ale ja nie wróce juz na wyspę...
Vampyra: jesteś pewien?! Chce ci tylko powiedzieć coś... (podchodzi do niego) Wolisz pracowac za marne centy czy przyłaczyć się do mnie?
Luke: ja nie wiem o co chodzi!
Vampyra: (chwyta go za rękę) Pomyśl...
Luke: A! Zimna jesteś... Ja ma dziewczynę!
Vampyra: nie pogrywaj ze mną! Jestem prawdziwym zabójcą czyli wampirzycą, która chce ją zabić! Ale potrzebuję kogos do pomocy! Więc chce ci zaoferować, albo mi pomożesz i zyskasz nieśmiertelność...
Luke: wole kasę...
Vampyra: ale pomyśl... Żyjesz wiecznie i się niestarzejesz! Albo...
Luke: ''albo''...?
Vampyra: odmawiasz i będę musiała cię niestety zabić... A to by było szkoda... Takiego faceta...
Luke: Wiesz podobasz mi się... Uwielbiam takie laski... Więc wybieram propozycje pierwszą... Jestem z tobą!
Vampyra: mądry wybór :F... Więc teraz przeżyj pocałunek śmierci!... (przysunęła go do siebie przytulając go i wbiła mu kły w szyję)
Luke: Ałh...

Las... U Wrzeszczących Susłów...

Izzy- E-Scope: (stanęła) Wiecie ^^... Zgubiliśmy się!
Heather: dalej bym już nie mogła biec... Eva...
Eva: co?!
Heather: ponoś mnie...
Eva: chyba ci...
Heather: jesteś pewna?
Eva: dobra... (bierze Heather na plecy)
Gwen: no Heather... nieźle...
Eva: cicho gotko!
Heather: nie nazywaj jej gotką!
Eva: Yy... ok...
Gwen: zmęczona jestem...
Trent: Gwen może ci pomogę?
Gwen: :) dobra...
Trent: (wziął ją na ręce) ty nie wiesz jak mi ciebie brakuje...
Gwen: i wole nie wiedzieć...
Mece: nie ma ktoś kompasu?!
Bridgette: chyba raczej nie...
Dylan: mała co jesteś taka smutna?
Bridgette: bo ja tęsknie...
Dylan: głowa no góry... (podszedł do niej i objął ją jedną rękom)

*Kibelek zwierzeń*
*Bridgette: brat Duncana jest taki dobry*
*Dylan: to nie zdrada...*

Izzy- E-Scope: Dylanku... co ty robisz?!
Dylan: (puszcza Bridgette) nic...
Izzy- E-Scope: a to spoko ^^
Harold: zdaje mi sie, ze już przegraliśmy!
Mece: dlaczego?
Harold: patrzcie! (pokazuje jak z daleka drużyna Okoni wchodzi do jaskini)
Izzy- E-Scope: co tak stoimy?! Idziemy ludzie!
(Susły pobiegły w stronę jaskini)

Jaskinia...

Cody: ale tu ciemno...
Sierra: ma ktos ogień?
Duncan: ja mam zapalniczkę...
Geoff: to na co czekasz? Zapa... Aa! (wpadł w jakomś dziurę)
Justin: kolo! Żyjesz?!
Geoff: (z dołu) Tak! Tu jest jeziorko!
(Po kolei każdy Okoń zjeżdżał w dół)
Chris: miło, że wpadliście! Rozumiecie wpadliście?! Haha... no nie łapiecie?!
Owen: ja się ledno przecisnąłem! Nie dało się szerszego tego otworu zrobić?!
Chris: nie! I to Chef robił!
(po chwili wpada drużyna Susłów)
Harold: Ehe... ile tu pyłu!
Doris: Haroldzik!
Duncan: Ha... Har... Haroldzik! Hahaha! (gleba)
Doris: palnął cię ktoś w łeb?!
Courtney: ja go palłam, ale nie pomogło... A wogle do nienawidze cię Harold!
Harold: wzajemnie!
Courtney: Grr...
Duncan: He...
Heather: i co my tu mamy robic?!
Chris: kręcić film!
Mece: serial...
Chris: no serial... Ponieważ to Zabójcze Okonie wygrały to ktoś z was zdobędzie nagrodę, a z was Susły nietykalność...
Dylan: to wiemy...
Chris: losuję Lewisa zagra...
Lewis: mnie ktoś zagra?!
Chris: (losuję) Lewis! (rzuca mu bluzkę)
Lewis: mam grać samego siebie?!
Sierra: nie ^^ Tylko Lewisa z tego serialu...
Lewis: aha...
Chris: A syrenkę...
Trent: to jest serial o syrenach?!
Chris: tak...
Trent: a to znam...
Chris: to fajnie, ale nie przerywaj mi! Syrenkę Cleo zagra (losuję) Courtney! (rzuca jej kostium)
Courtney: no nareszcie cos zagram! Ale, co?! Syrene?! Ja mam miec ogon?!
Chris: no tak ^^
Duncan: mam dla ciebie nowe przezwisko... Syrenko...
Courtney: Aa!
Chris: A z was Susły szansę na nietykalność zdobędzie... (losuje) Bridgette która zagra Syrenkę Rikki... (rzuca jej kostium)
Mece: i tyle?
Chris: tak...
Mece: ale były 3 syrenki!
Chris: to co z tego?! W mojej wersji są dwie! Jedna zdechła...
Izzy- E-Scope: a może być, że Scope ją zjadła?!
Chris: no... może...
Izzy- E-Scope: super!

*Kibelek zwierzeń*
*Chris: te dzieciaki przyprawiają mnie o dreszcze!*
*Courtney: przecież jak założe ten strój to nie będę mogła chodzić! (zaczyna go wąchać) Jedzie rybą! Fuj!*
*Lewis: już wiem kogo mam grać... Zdaje się, że Chris zrobi scene z całowaniem... (używa odświeżacza do ust) *

Chris: W scenie pierwszej gracie wy dziewczyny... Czyli będziecie musiały zacząć atakować się wodnymi mocami w tym jeziorku... (pokazuje palcem)
(Z wody wynurza się Chef cały w głonach)
wszyscy: Aaa!
Chef: (wychodzi) zamknąć się robaki!
Owen: to tylko Chef naszczęście...
Chef: musiałem przecież ty jakoś przybyć aby coś tam gadać i trzaskać tym czymś, co zawsze strzaskam...
Geoff: Aha...
Bridgette: ja nie lubię się bić... (wkłada kostium syrenki)
Courtney: o rany, bo wiesz, że jestem lepsza! (też wkłada kostium syrenki i się wywala) Nienawidze tego kostiumu!
Duncan: nie pasuje ci kostium syrenko?!
Courtney: nie! może mi pomożesz doczołgać się do jeziorka?!
Duncan: ok... (chwyta ją za ogon i wrzuca)
Courtney: Aa! (wpada i wypluwa wodę) Ale nie tak!
Duncan: inaczej się nie dało...
Bridgette: Chris a nie możesz zmieć tej sceny?
Chris: nie! No chyba, że nie chcesz nietykalności...
Bridgette: nie będę się biła!
Geoff: Bridgette, ale nie zdobędziesz nietykalności!
Bridgette: no to co?!
Eva: jaka kretynka...
Cody: a ty w której drużynie jesteś?!
Justin: no własnie, ale druzyna, albo ona...
Geoff: druzyna... Sorka Bridg!
Bridgette: Oh... Rezygnuje...
Chris: to ściągaj kostium... To przechodzimy do sceny drugiej! Przeniesmy się na port!
wszyscy: znowu port?!
Chef: po co ja tu płynalem?!
Chris: bo ci za to płace...
Chef: a fakt... (wskakuje do jeziorka i nurkuje)


Port...

Chris: Lewis ty masz odegrać tą scene sam...
Lewis: czyli co mam robić?!
Chris: no grać...
Lewis: ale co?!
Chris: no zaraz ci powiem! Dobra teraz ci powiem... Scena polega na tym, że ty Lewis zaczniesz łowić ryby i...
Lewis: ''i''...?!
Chris: zobaczysz...
Chef: Scena dru...
Chris: możesz uznać, że pierwsza...
Chef: druga...!
Chris: pierwsza!
Chef: druga!
Chris: pierwsza!
Chef: druga!
Izzy- E-Scope: a co to za różnica!
Chris i Chef: żadna!
Lewis: zaczniemy w końcu?!
Chef: scena pierwsza lub druga, ujęcie pierwsze. Nieprzyjemnie wędkowanie.

Lewis: (czyta scenariusz) Mamusiu, mamusiu musze zrobić... Ee Chris?!
Chris: oj sory to nie ten scenariusz! (zabiera mu i daje nowy)
wszyscy: Hahaha...
Gwen: na co ci taki tekst?!
Chris: nie... waaażne...!
Trent: no kolo... Czy to nie było z jakiejść reklamy?!

*Kibelek zwierzeń*
*Chris: to mój stary tekst... Jeszcze za czasów gdy reklamowałem papier toaletowy... Wytnijcie to!*

Eva: a jak i tak przegraliśmy to musimy tu być?!
Chris: tak! Nie dam wam czasu dla siebie! Jeszcze byście mi kolejny domek rozwalili! Chef wyciągnął ode mnie 300$ za naprawę!
Chef: :D
Chris: macie tu patrzeć i podziwiać jak ja reżyseruje!
Bridgette: przecież ty Chris tylko mówisz STOP, albo Cięcie...
Eva: zamknij się blondyno! To twoja wina!
Bridgette: jak moja?!
Eva: czuj się zagrożona!
Bridgette: ale ja nic nie zrobiłam!
Geoff: co wy chcecie od niej?! Nie czepiajcie się!
Dylan: a ty se drużyn nie pomyliłeś?!
Justin: powiedziałeś, ze wybierasz drużyne!
Geoff: a ty kto?! Nie jesteś nawet kapitanem! Wogle to nie ma kapitana!
Courtney: co?! To ja myślała, że jestem kapitanem! Nie jestem kapitanem?!
Okonie: nie!
Courtney: grr...
Chris: nie ma żadnych kapitanów w drużynie! Lewis daruje ci odegranie tej sceny, bo gdzies zapodziałem do niej scenariusz...
Lewis: fajnie...
Chris: ale ty Courtney musisz zagrać!
Courtney: dajesz... chodź... To nie fer! Ja muszę, a on nie!
Heather: oh... Courtney! (pokazuje jej palmtopa)
Courtney: Aa! Oddaj!
Heather: to sobie weź!
Courtney: (idzie krok i się wywala o ogon)
Heather: (wrzuca palmtopa do jeziorka) O... jaka szkoda... To był przypadek... :>
Doris: Heather nie bądź taka!
Heather: :P mam gdzies twoje zdanie!
Doris: oh... ale...
Heather: Tak, tak :P
Doris: :( nie odzywaj się do mnie!
Gwen: (do Heather) coś ty jej zrobiła?
Heather: nic...
Courtney: Aaa! Heather zapłacisz mi za to! Ty! Bridgette! Pożycz deski!
Bridgette: ok... leży tam (pokazuje palcem)
Courtney: (wstaje i znów się wywala) daj mi ją!
Bridgette: (idzie po deske i daje Courtney) trzymaj tylko...
Courtney: (bierze deske wrzuca na jeziorko, wskakuje na deske i zaczyna płynąć za palmtopem)

Image and video  hosting by TinyPic

Owen: mnie by się tak nie chciało za czymś takim płynąć...
Cody: a za ciastkiem?
Owen: za ciastkiem tak!
Izzy- E-Scope: Owen aport! (wrzuca w jeziorko ciastko)
Owen: już ide słodkości! (rozbiega się i wywala do jeziorka)
Dylan: E-Scope skąd miałaś ciastko?
Izzy- E-Scope: (do Dylana) zarąbałam Chefowi...
Chris: zagrałeś chodź jedną z tych scen?!
Chef: nie...
Chris: Grr! Dobra ludzie! Teraz robimy mała przerwe, bo trzeba zawołać Courtney i wyciągnać Owena...

Po przerwie... W jaskini... Jeziorko...

Chris: Już jesteśmy na miejscu. Nie wiem jak to się stało, ale Owen wyszedł sam na brzeg...
Owen: bo schudłem po brei Chefa...
Chef: bo ostatnio mieliście dietetyczne jedzenia...
Mece: ja tam nie czułam różnicy...
Courtney: Heather oberwiesz jeszcze dziś!
Heather: zobaczymy...
Chris: kręcimy ostatnią scene! Scene miłosną!
Lewis: super...
Courtney: co, co, co?!
Chris: scena miłosną kręcimy
Duncan: nie wyrażam zgody!
Chris: ty to masz dużo do gadania... Wiecie, że ta scena zadecyduje kto dostanie nagrode
Lewis: jak zawsze, ale od razu mówie, że się nie poddaje
Duncan: grr...
Courtney: Ja muszę wygrac i się nie poddawać! Dobra zgadzam się i nie zrezygnuje!
Chris: świetnie!
Chef: Scena trzecia, czy która, ale ujęcie pierwsze. Zakochani chłopak i syrena. Blee...
Eva: zwymotuje jak będę to ogładać
Chris: to się odwróć. Akcja!

Lewis: słuchaj...
Courtney: nie... ty słuchaj... Ja jestem syreną i nie mogę być ze zwykłym człowiekiem. Nie jesteś taki jak ja...
Lewis: właśnie, że jestem, ale na inny sposób. Mi nie przeszkadza to, że jesteś syrenką. Myśle, że między nami coś...
Courtney: jest? Masz rację...

*Kibelek zwierzeń*
*Courtney: takiego czegoś nigdy już nie odegram!*

Chris: (ma łezke w oku) grajcie dalej...

Lewis: uwielbiam cię... (chwycił ją za ręce)
Courtney: tak samo jak ja ciebie
(zaczęli się całować)

Chris: Jakie to piękne... Lepsze niż napiali tu w scenariuszu
Chef: właśnie, że nie piękne!
Trent: czy oni nie przesadzają trochę?
Chris: ale tak ma być... Kto wytrzyma z nich dłużej ten pocałunek zdobędzie nagrode
Duncan: dosyć! Nie zniosę tego! (odciąga Courtney)
Lewis: powiesz mi co ty robisz?!
Courtney: właśnie?! Przez ciebie...!
Chris: Lewis dostaje nagrode!
Duncan: w**** ci za to kolo!
Lewis: uważaj, bo się ciebie boje
Geoff: kuzynie on ci nic nie zrobi
Lewis: nie mógł by!
Courtney: Duncan wiem, że jesteś zazdrosny, ale ma to głeboko gdzies!
Duncan: spoko...
Chris: a nagroda to... Dzisiejsza kolacji w towarzystwie nas!
Lewis: to spoko...
Chris: możesz kogoś ze sobą zabrać...
Lewis: biore Geoffa
Geoff: dzięki stary
Courtney: Duncan odpłacisz mi za to!
Duncan: nie mam czym :D
Eva: patrzałam się cały czas i niezwymiotowałam... a to dziwne...
Harold: po porsut już się odzywacziłaś...
Eva: ale wlania komus się nie odzywacziłam!
Chris: to się spotykamy na ceremoni! A ja się żegnam i zapraszam na kolejny odcinek Bohatera TOTALNEJ Porażki POWRÓT na WYSPĘ!


Głosujcie na:
- Harold
- Gwen
- Dylan
- Mece
- Bridgette
- Eva
- Heather
- Izzy- E-Scope
- Trent

Nowy odcinek w niedziele (ok. 22:00), bo przyjeżdża kuzynka w piątek

16 komentarzy:

  1. UUU! Super ;D Oczywiście jak zawsze! Głos na Heather. Czekam na nastepny. Kiedy moge sie go spodziewać?

    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :D Głos na Evę

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wim... może Header

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos na Heather,Izzy z ciachem najlepsza i oczywiście zazdrosny Duncan^^ www.courtni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nara Heather




    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na forum http://totaldi.mojeforum.net/! Jest ono świeżo po reaktywacji, co sprawia, że większość postaci jest wolna!
    Poszukujemy Chrisa, więc jeśli sądzisz, że jesteś najlepszą osobą na tą posadę, to zarejestruj się jako on!
    Serdecznie zapraszam!
    Jeżeli uważasz za spam, usuń.

    OdpowiedzUsuń
  7. To znowu ja :P Courtney z www.wtpiptp.blog.onet.pl Głos na Heather :D.
    A i jak zmieniłaś Luka w wampira to mu zmień cerę na strasznie jasną :P
    Jak zawsze odcnek świetny.
    Ps. Zapraszam na moje forum o WTP www.wtpiptp.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zapowiedź :P

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: