MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

piątek, 19 lutego 2010

Odcinek 10 MTP-TDS ''Zgadywanki''

Chris: Sedecznie witam oraz zapraszam na nasz kolejny juz odcinek Morza TOTALNEJ Porażki! Bylo dobrze?
Chef: nie!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: moze wy nie powiecie, ze falszuje... (zaczyna spiewac) Mam ladny glos nieprawdasz?! Dzis odpadnie jedna osoba i pozegna sie z wygrana w wysokosci 1 mln baksow!
Harold: chyba nieslysze na prawe ucho!
Geoff i Bridgette: a ja na lewe! (caluja sie)
Chris: wy sie nie znacie!

*Schowek zwierzen*
*Beth: wiecie dlaczego nie bylo mnie wczoraj? Poprostu zaspalam, a pozniej juz nie bylo nikogo to poszlam troche pozwiedzac statek... Niestety zacieka rdza...*

Mece: Izzy, a Owen przypatkiem nie byl z toba?
Izzy- Aqua: nie jestem Izzy tylko Aqua! I nie nie byl...
DJ: a twoja siostra Roxy?
Izzy- Aqua: nie mam pojecia gdzie sie znajduje...
Katie i Sadie: łii, ale zaszlysmy daleko!
Harold: uwazajcie, bo moze ktoras z was wyleci!
Katie: ja nie przezyje bez Sadie!
Sadie: a ja bez Katie!
Katie i Sadie: nie moze zadna z nas odpasc!!!
Harold: zaluje, ze to powiedzialem...
Chris: nie martwcie sie... jestescie bezpieczne! Lapcie lizaki! Ty tez Harold! (rzuca)
Harold: (lizak odbija mu sie od glowy) Ała!
Chris: sorka... lizaki tez dostaja: DJ i Mece oraz Geoff i Bridgette! A ostaniego Izzy znaczy Aqua!
Beth: ja wylecialam? Ale dlaczego? Przeciez sie ze wszystkimi lubie!
DJ: sorka, ale nie bylo cie...
Mece: podczas zadania...
Harold: no i nie chce abys sie przypatkiem we mnie zakochala!
Beth: dobra! Zegnascie kochani! (zjezdza po linie i odplywa)
Sasie i Katie: papa Beth!
Chris: a teraz do lozeczek, bo jutro musicie wytezyc umysl!
Harold: super!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... 9:00... Bufet...

Leshawna: (bierze sobie sniadanie) o dobrze wyglada ta jajecznica...
Chef: ja... ja... jecznica! Buhaha!
Courtney: i robi to samo co na planie... zas ten dziwaczny smiech...
Justin: ja i tak nie bede jadl tej jajecznicy, bo jestem na djecie aby dobrze wygladac...
Chef: jajecznica?! Buhaha!
Noah: no jajecznica, a co?
Chef: jaje...cznica! Haha! Buhaha!
Heather: no jak nie jajecznica to co?!
Chef: buhaha! Jeszcze scie sie nie skapli?!
Tyler: no przeciez zmakuje jak jajka...
Chef: haha jajka!
Kelly: powiesz wrescie?!
Chef: nie chcecie wiedziec co to jest...
David: oh chcemy...
Chef: to nie zadna jajecznica tylko... buhaha!
Courtney: idiota...
Chef: ej nie przeginaj! Dobra powiem wam... sa to odchody roznych morskich zwierzat i jelita ze zdechlych rekinow zmieszane z jajkami! Buhahaha!
wszyscy: o fuj! (zaczeli rzygac oprocz Izzy- Aqua, Courtney i Justina, bo nie jedli)
Izzy- Aqua: ale sa jajka czyli to jajecznica!
Chef: buhahha! (ze smiechu przewrocil sie)
Justin: dobrze, ze tego nietknalem...
Courtney: ja tu niczego nie jem...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: ja nie jestem stworzona do rzygania! Pewnie dziwicie sie dlaczego jeszcze zyje jak nic nie jem... Normalnie... DJ zalatwia mi normalne jedzenia od Chefa...


Chris: (przychodzi) Dzisiaj beda zadania zwiazane ze zgadywaniem...

*Schowek zwierzen*

*Harold: to to mial namysli, aby wytezyc umysl...*

Mece: bardzo sie cieszymy z tego powodu, ze nam mowisz...
Chris: ci! To tak dzis pokaze wam poklad, ktory nazywa sie... NHPNCS... czyli najwiekszy holowy poklad na calym statku!
Heather: lepszej nazwy nie dalo sie wymyslec?
Chris: nie... To tak chodzcie za mna...
(wszyscy poszli niechetnie...)

NHPNCS...

Chris: Tak dzis kazdy zmierzy sie ze jakims zadaniem, ktore bedzie polegalo na odgadywaniu... Pierwsza czesc... zaraz powiem tylko wybierzcie osobe najbardziej spieta u Wegorzy chlopaka, a u Mew dziewczyne...

(wszyscy popatrzyli sie na Courtney)
Courtney: czemu sie tak na mnie patrzycie?

*Schowek zwierzen*
*Courtney: dlaczego uwazaja, ze jestem spieta?! To nieprawda!*

Noah: nie powinnas byc zaskoczona...
Courtney: no dobra pojde, ale nie jestem spieta!
Leshawna: owszem jestes...
Heather: potwierdzam...

Chris: no to mewy wybraly Courtney, a wy wegorze?
Mece: DJ pojdzie...
DJ: ja, a to dlaczego?
Mece: bo nie ma z chlopcow kogo do wyboru...
DJ: no dobra...

*Schowek zwierzen*
*DJ: i jak tu nie odmowic dziewczynie...*

Chris: dobra... a zadanie jest takie... Najpier rozbierzcie sie... jak by tu powiedziec... tak jak nosi sie stroj kapielowy!

Po 2 minutach...

Courtney: i co dalej?
Justin: Courtney wygladasz seksownie...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: czy ja sie przeslyszalam?!*

Chris: nie no serio wygladasz Courtney niesamowicie...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: jak zawsze... jak dziewczyna kupi jakoms nowa bielizne to odrazu musza komentowac... (dostaje SMS-a i czyta) '' szkoda, ze mnie tam nie ma kochanie...- Duncan'' Chociaz ty bys przestal! *

DJ: krepuje sie... mozesz juz powiedziec calosc?
Chris: tak... To teraz zasloncie sobie oczy tymi opaskami i polozcie sie na tych stolach...
Courtney: chwila moment! To stoly do masarzu!
Chris: dobrze trafilas! Wlasnie kazda dziewczyna bedzie masowac DJ, a kazdy chlopak Courtney. Macie minute aby zgadnac kto was masuje...
Justin: podoba mi sie zadanie...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: o nie, nie, nie! Nie dam zamiaru dac sie kazdemu dotykac!*
*Justin: no narescie ja wymasuje... No Duncan masz pecha! Ona bedzie moja...*

Chris: Wiec mozemy zaczynac?
Courtney: ja sie nie zgadzam!
Chris: chcesz aby twoja druzyna przegrala w tak latwym zadaniu?
Courtney: no dobra...
(zaslonili oczy i polozyli sie na stolach)

Chris: Ten kto wiecej zgadnie zarazbia punk dla druzyny. ok... zaczynamy od DJ... (pokazuje palcem na Heather) tylko macie sie nieodzywac, bo stracicie punkt!

*Schowke zwierzen*
*Heather: debilskie zadanie...*

(Heather go lekko dotkla)
DJ: (drze sie) To boli! Polamiesz mi kosci! Czy to Heather?!
Chris: tak! Dobra Courtney gotowa?
Courtney: nie!
Chris: swietnie! (pokazuje na Harolda)

*Schowek zwierzen*
*Harold: oby Leshawna nie byla zazdrosna...*

(Harold sie do niej zblizyl i jej nie dotknal)
Courtney: ani mi sie wasz Harold!
Chris: ale szybko zgadlas... teraz... (pokazuje na Bridgette)
Bridgette: (caluje sie z Geoffem) jestem zajeta...
Chris: dobra... jest 1:2 (pokazuje na Justina)

*Schowek zwierzen*
*Justin: haha!*

(Justin normalnie masuje Courtney)
Courtney: ale przyjemnie...
(ale Justin odwiazuje jej stanik)
Courtney: Justin ty zboczencu! (dostaje SMS-a)
Chris: o kurde 2 sekundy przed koncem czasu zgadlas!
Courtney: moge odebrac SMS-a?
Chris: jak sciagniesz opaske to przegracie!
Courtney: dobra...
Chris: kolej na... (pokazuje na Izzy- Aqua)
(Izzy- Aqua wskakuje mu na plecy i zaczyna tanczyc)
Chris: haha!
DJ: ła! ła! Moje kosci!
Izzy- Aqua: nauczyla mnie tego babcia!
Chris: odezwalas sie! I tak wygraly mewy!
Mewy: juuhu!
Chris: ale to dopiero pierwsza czesc...
Courtney: moze mi ktos zawiazac ten cholerny stanik? Oprocz Justina?!
Mece: dobra... (zawiazuje)
Courtney: dzieki... A moge zdjac ta opaske?!
Chris: tak...
Courtney: (czyta SMS-a) o od Dancusia... '' mowie ci, ze to co mu zrobie to trafie do wiezienia na dozywocie!''
Justin: ta nic mi nie zrobisz, bo cie tu nie ma!
Courtney: (zas dostaje) kolejny... (czyta) '' jeszcze zobaczy kogo nie bedzie''
Justin: buhaha!
Chef: (przychodzi) ktos tu gadal o tej ja.. jecznicy buhaha! Bo slyszalem buhaha!
Chris: nie tym razem... po prostu Justin i Duncan sobie gadaja...
Courtney: wez juz przestac Chris!
Chris: Chefie zmykaj, bo mnie zaslaniasz kamerze!
Chef: dobra! (poszedl sobie)

Chris: ok kolejna czesc to... Wybierzcie z druzyn tego kogos innego... o ''wielkim umysle'' jak ja to powiem...
Harold: czyli ja! Ja ide!
Chris: a u was mewy?
Mewy: Noah!
Noah: co?! (przytula sie z Heather)
Leshawna: tego sie nie spodziewalam...
Noah: jak mi nie wolno czytac ksiazek, ani sie calowac to co mam robic?!
Chris: wykonywac zadania! Mam dosc tych waszych czulosci!
David: to jeszcze sobie na to popatrz... (przechyla Kelly i ja caluje)
Kelly: o David...
Chris: (rzyga) o nie! Orzygalem sobie przez was buty! Wracamy po przerwie! Chefie przynies mi nowe buty!

Po przerwie...

Chris: Witam z powrotem... To tak do tego zadania wegorze wybrali Harolda, a mewy Noah...
Harold i Noah: no!
Chris: tak... zadanie jest takie... Przeczytam dla kazdego zagadke, a wy musicie odgadnac o kogo chodzi... Jak z was zgadnie wszystkie 5 to druzyny dostaja po jednym punkcie, a jak nie to druzyna zdobedzie punkt kto wiecej odpowie...
Noah: miej wiecej kapuje o co chodzi...
Chris: zaczyna Harold!
Harold: ekstra!
Chris: ta... Wisi na scianie i szczeze biale zeby?
Harold: Yy...
Courtney: latwe...
Harold: to powiec...
Courtney: nie ma glupich...
Chris: to znasz odpowiedz?
Harold: nie...
Chris i Courtney: opowiedz to fortepian!
Chris: z kat wiesz?
Courtney: znam to...
Harold: fortepian?!
Chris: a co sie obchodzi jak ja sobie mieszkanie urzadze?!
Tyler: nie kapuje...
Katie i Sadie: my tez nie!
Chris: no ze na scianie mam fortepian...
David: to jest niemozliwe...
Chris: rany wy wogle nie znacie sie na zartach!
Kelly: nie przynudzaj...
Chris: dobra teraz Noah...
Heather: tylko masz sie postarac!
Noah: dobra kicia...
wszyscy: kicia?!
Heather: pozwolilam mu tak do siebie mowic...
Noah: dawaj ta zagadke...
Chris: Jaka to liczba? Po dodaniu do niej jej połowy i wyciągnięciu pierwiastka kwadratowego otrzymujemy jej połowę...
Noah: ło rany... 0?
Courtney: 6...
Chris: obie odpowiedzi sa prawidlowe... Ale z kat wiedzieliscie?
Courtney: bo to bylo proste...
Noah: strzelalem...
Chris: dobra teraz ty Harold... Mama Michała ma 6 synów: Maćka, Tomka, Krzyśka, Marcina, Bogdana i… Jak ma na imię szósty syn?
Harold: Michal...
Chris: dobrze... Noah... Na pewnej ulicy jest 100 budynków. Otrzymujesz polecenie by ponumerować domy od 1 do 100. By wykonać tę pracę, musisz zamówić tablice z cyframi. Czy możesz wyliczyć, nie posługując się ołówkiem i papierem, ani kalkulatorem, ile będziesz potrzebował dziewiątek?
Noah: musisz mi dawac tak cholernie trudne?!
Chris: tak.. to wiesz ile?
Noah: 19?
Courtney: 20... bo w 99 sa dwie
Chris: twoja wiedza Courtney mnie zaskakuje...
Courtney: wiadomo

*Showek zwierzen*
*Justin: ale ona jest rzeczywiscie madra... Lubie takie*

Chris: Harold... W procesie produkcyjnym świeczek przy produkcji każdych 10 sztuk można z odpadów zrobić jeszcze jedną. Ile świeczek można zrobić dodatkowo przy produkcji 1000 świeczek?
Harold: Harold mysl...
Chris: wiesz czy nie?
Harold: z 10?
Courtney: 111... banal...
Chris: (patrzy w kartke) rzeczywiscie... jej! Dobra Noah...
Noah: a nie moge sie z nia zamienic?
Chris: nie! Ile mam kwiatów, jeśli wszystkie są różami z wyjątkiem dwóch, wszystkie są tulipanami, z wyjątkiem dwóch, wszystkie są stokrotkami z wyjątkiem dwóch?
Noah: 6...
Courtney: 3...
Chris: tak 3 bo kazda po jednej...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: jaka proscizna! (dostaje SMS-a) ''zaskakujesz mnie...'' Takim banalem?*

Chris: teraz beda trudniejsze... Harold... Dwóch myśliwych wybrało się na polowanie. W pewnym momencie zobaczyli niedźwiedzia. Jeden z nich powiedział.
- Zobaczysz - zastrzelę go z zawiązanymi oczami.
Jak powiedział tak zrobił, wycelował przed siebie (idealnie w niedźwiedzia), a kompan w tym momencie zawiązał mu oczy, w taki sposób, że facet nie widział nic. Myśliwy, który celował do niedźwiedzia opuścił broń, zrobił 10 kroków na wschód (dokładnie na wschód), znowu wycelował przed siebie i strzelił. Niedźwiedź padł martwy. Jakiego koloru jest niedzwiedz?
Harold: brazowego...?
Courtney: bialego! Przeciez to musil byc niedziwedz polarny! Bo gdzie ma sie rozgrywac akcja?! W lesie? Ale z ciebie idiota...
Leshawna: nie obrazaj go, bo ja sama nie znalam rozwiazania...
Chris: Courtney ty odpowiadasz poprawnie na kazde pytanie...
Courtney: i co?
Chris: to, ze i tak nie ma sensu robic dalej wyzwan bo scie wygrali! Ale jak chcecie zdobyc tego laptopa to Courtney musisz poprawnie odgadnac ta zagatke... jesli podejmiesz sie wyzwaniu i przegrasz twoja druzyna wyrzuci jedna osobe... To jak bedzie?
Tyler: nie idz bo i tak wygralismy...
Courtney: ja sie nie poddam...
Heather: ale jak zle odpowiesz to mozesz zaczac sie pakowac...
Courtney: jeszcze zobaczysz! Chris podejmuje sie do odgadniecia zagadki...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: zrobie wszystko by wygrac!

Courtney: aha jak odpowiem prawidlowo to biore sobie tego laptopa, a jak nie to mozecie mnie wyrzucic...
Mewy: zgoda!

*Schowek zwierzen*
*Mece: ja bym tak niezaryzykowala...*

Chris: dobra... to taka jest zagadka... Przez bystrą i głęboką rzekę chce się przeprawić dwóch przyjaciół. Mają oni tylko jedną łódkę, na której może znajdować się tylko jedna osoba. Obojgu jednak udało się przeprawić. W jakim wypadku jest to możliwe ?
Courtney: najprostrza jak do tej pory... Poprostu przyjaciele znajdowali sie po przeciwnych stronach rzeki...
Chris: wlasnie, ze n... (patrzy w kartke) Ee... Yy... to dobra odpowiedz! Mewy wygrywaja!
(wszyscy podniesli Courtney do gory)
Courtney: haha! jestem najlepsza!
Leshawna: dalas czadu...
Katie i Sadie: łeee! Przegralismy!
DJ: a czemu Aqua jestes tak cicho?
Izzy- Aqua: bo teraz trwa cisza syrenowa, a w nocy zaczne spiewac!
wszyscy: o nie!
Izzy- Aqua: nie po to jestem Aqua aby sie nie podobalo...

*Schowek zwierzen*
*Noah: jak to mozliwe, ze ta modra jest madrzejsza odemnie?! Ja czytam ksiazki na okraglo! Juz wiem... Przez Heather sie tak oposcilem!*

Chris: to tak trzymaj Courtney tego laptopa... (daje) ale wiesz, ze nie ma pradu... haha!
Courtney: ale istnieje cos takiego jak bezprzewodowosc...
Chris: kurcze... dobra to wegorze spotykamy sie na ceremoni juz kolejny raz!

*Showek zwierzen*
*Tyler: no nasza druzyna wyszla na prowadzenie! Lindsay jestem coraz blizej wygranej!*

Chris: to koniec tego zagadkowo- zgadywalskiego odcinka... Dozobaczenia do kolejnego na Morzu TOTALNEJ Porażki!


Glosujcie na:
- Harold (bral udzial w wyzwaniu, ale przegral)
- DJ (tez bral udzial w wyzwaniu, ale przegral)
- Mece (nie brala udzialu, ale dopigowala druzyne)
- Bridgette (calowala sie caly czas z Geoffem)
- Geoff (calowal sie caly czas z Bridgette)
- Izzy- Aqua (prawie niepolamaga DJ)
- Katie (piszczala z Sadie)
- Sadie (piszczala z Katie)


Jak chcielibyscie zauwac to ten blog powstal od wczorajszego odcinka PTP (ogladalam angielska wersje i przyznam sie, ze ta angielska wole... Polska troche zniszczyli).
Moge wam powiedziec, ze Vampyra pojawi sie w 13 odcinku i w nim ktos zostanie jeszcze przywrocony...

26 komentarzy:

  1. chyba sie domyslam kto jeszcze wroci... ale glos na Sadie

    OdpowiedzUsuń
  2. Harold bo przez niego i wylecił Duncan bo przeciesz on to wymyślił żeby go wykopać




    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  3. Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harolod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod Harlod

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: