MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

sobota, 27 lutego 2010

Odcinek 18 MTP-TDS ''Zadanie- zmiana koloru włosów..''

Chris: Witam w osiemnastym odcinku na Morzu TOTALNEJ Porażki! Dzis bedzie smiesznie :D A czemu, to dowiecie sie ogladajac tylko to reality show!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: No to pierwsza ceremonia od rozpadu druzyn... Telewidzowie juz zaglosowali...
Courtney: jak mnie wyrzuca za to ze nikt mi nie powiedzial o tym schowku, ale jednak wyslowilam sie pod koniec to obiecuje ci Chris, ze nie dozyjesz jutra!
Chris: dlatego jestes bezpieczna razem z Heather...
Heather: moga mi wszyscy naskoczyc!
Leshawna: juz ci sie skonczyla nietykalnosc :P
Heather: :P cicho!
Chris: racja Heather cicho... A pozostale lizaki dostaja... Gwen, DJ, Mece, David, Leshawna, Izzy...
Izzy: mam teraz nowe imie!
Chris: rany... jakie?
David: chyba cos od planowania...
Izzy: zgaduj!
Chris: Izzy inne imnie Izzy?!
Izzy: nie... ale byles blisko... Teraz nazywam sie Plaziver! (czytaj: Planziwer)
Chris: aha...
Gwen: Izzy...
Izzy- Plaziver: grr! Jestem Plaziver!
Heather: glupie imnie...
Duncan: no, ale wiadomo, ze blondyna odpadnie...
Bridgette: nie badz taki pewien!
Leshawna: wlasnie!
Courtney: (podchodzi do Chrisa i mowi mu cos po cichu) A sporoj wykopac Duncana! To moi prawnicy i jego tam ci nakopia do d**** ze nie wyrobisz do konca zycia!
Chris: ta... a co ci tak zalezy?
Courtney: ciszej! (mowi po ciuchu) bo nie wiem czy mu wybaczyc i moze wroce do niego, lecz trudno mi sie ogarnac...
Chris: buhaha... Dobra...
Heather: o czym szeptacie?!
Courtney: o niczym!
DJ: Duncan bedzie mi ciebie brak...
Mece: DJ ty chcialbys aby Duncan odpadl?!
DJ: nie... Aby nikt...
Duncan: zjezdaj... dawaj tego durnego lizaka i wykop blondyne...
Bridgette: Chris wywal tego kryminaliste...
Chris: no... sory Duncan, ale na zyczenie kogos zostajesz... łap! (rzuca)
Courtney i Bridgette: nie!!!

*Schowek zwierzen*
*Courtney: specjalnie tak mowie aby sie nie skapnal o co mi chodzi...*

Duncan: haha! Spadaj blondyno!

Gwen: oj Bridgette...
Leshawna: no dziewczyno przykro mi ze musisz odpasc...
Bridgette: no coz... stalo sie... Ale przynajmniej wroce do Geoffa...
Chris: no, a dokladniej to hotelos- przegranos...
Izzy- Plaziver: nara Bridgette!
Bridgette: tak czesc... Mam nadzieje Duncan, ze spotkamy sie tam zaniedlugo... (zjezdza po linie i odlywa)
Duncan: a ja nie... mam zamiar wygrac to kolejny raz!
Courtney: mylisz sie! To ja mam zamiar wygrac to kolejny raz!
Duncan: czyli wracasz do mnie?
Courtney: nie!

*Schowek zwierzen*
*Courtney: ja sobie poczekam az cos zrobi dla mnie milego by wrocil wrocic... Chce aby sam sie upomnial ze mnie potrzebuje...*
*Duncan: chce by wrocila, ale ja nie umiem grac milego goscia!*

Chris: ta... wiedziec co robic...
wszyscy: tak! Isc spac!
Chris: wlasnie...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... 9:10.. bufet...

Leshawna: szkoda, ze Bridg odpadla...
Gwen: no... Chodz da sie z toba gadac jeszcze...
Leshawna: no bo fajna jestes... Myslalam, ze Heather sie zmienila, ale nic z tego...
Heather: (podchodzi do nich) o mnie gadacie?!
Gwen: idz sobie...
Leshawna: a co cie obchodzi o czym gadamy?!
Heather: nie obchodzi... (poszla)
Courtney: (nic nie je tylko gra na palmtopie) glupie show, glupia gra i glupi statek! (rzuca palmtopem o ziemie)
Duncan: (podchodzi i jej daje) uposcilas tego swojego palmtopa...
Courtney: raczej nim rzucilam, jak chcesz moge rzucic w ciebie!
Duncan: chce pogadac...
Courtney: jak na temat zwiazku to nie mam zamiaru...
Duncan: ok... (poszedl)
Chef: Ej! Madraliska czemu nie tknelas sniadania?!
Courtney: nie jestem modralijska! A wogle tego nie da sie jesc!
Chef: uwarzasz, ze nie umiem gotowac?!
Courtney: tak... i nie tylko ja...
Chef: a kto jeszcze?!
(wszyscy podniesli rece)
Chef: DJ nawet ty! Grr! Szkodniki z was! DJ jak tak mowia to im gotuj!
wszyscy: hura!
DJ: a omina mnie wyzwania?
David: no a tem by za duzo chcial...
Chef i Chris (ktory wlasnie przyszedl) nie!
Mece: O Chris... Jakie masz dla nas zadanie?
Chris: a fajne... Dzis odwiedzicie moja lazienke na tym statku...
wszyscy: to ty masz wlasna lazienke?!
Chris: no jasne...
Courtney: tylko nie mow, ze mamy ja umyc!
Chris: nie... Chodzcie za mna to wam pokaze...

(wszyscy ruszyli za Chrisem)

Prywatna lazienka Chrisa...

Duncan: o kolo ona jest wieksza niz te dwie kajuty zlaczone razem!
Heather: i jaka czysta! Daj sie wykapac!
Chris: nie! A sprobujcie ja tylko zkarzyc to zabije!
Gwen: mow zadanie...
Mece: wlasnie...
Chris: dzis sie troche posmiejemy... (klika na guzik w scianie i z podlogi wysuwa sie tarcza)
Courtney: po co ci tarcza w lazience?
Chris: po to, ze bedziecie do niej strzalac...
Heather: po jaka cholere!
Chris: a po taka!
Gwen: streszczaj sie...
Chris: ten kto trafi w jakis kolor musi go zapamietac zaraz dopowiem reszte... Zaczyna Izzy...
Izzy- Plaziver: to nie moje imie!
Chris: to Plaziver!
Izzy- Plaziver: juz ide! (bierze lotke i rzuca) O zielony!
Chris: heh... Teraz Gwen...
Gwen: (rzuca) pomaranczowy...
Chris: haha...
Gwen: co?!
Chris: nie nic... David...
David: (rzuca) czarny...
Chris: hu, hu... Mece...
Mece: (rzyca) szary...
Chris: heh... Duncan...
Duncan: (rzuca) rozowy... ale mialem cela...
Chris: rozowy? Buhahaha!
Duncan: o co ci chodzi Chris?!
Chris: haha! O nic! :D Courtney...
Courtney: (rzuca) zolty... Szkoda, ze to nie sienna palona...
Chris: a widzisz tu taki kolor?
Courtney: no nie...
Duncan: duzo sie nie rozni...
Courtney: zamknij sie... Wogle po co te kolory?
Chris: dowiesz sie za chwile... Heather...
Heather: (rzuca) niebieski? Moze byc...
Chris: ha.. heh... DJ...
DJ: (rzuca) czerwony... ten kolor mi sie zle kojarzy...
Chris: trudno... i zostala nam Leshawna...
Leshawna: (rzuca) fioletowy...
Chris: o jakims cudem unikliscie powtorek...
Heather: mow dalej...
David: no bo czekamy...
Chris: heh... (rozdzaje kazdemu farbe do wlosow)
Gwen: po co nam farba?
Chris:t o jest farba do wlosow... Macie sobie je zafarbowac na taki kolor co wylosowaliscie...
Courtney: co?! Mam byc blondynka?!
Duncan: ty chyba glupiales! Mam sie przefarbowac na...
Chris: na rozowo! Buhahahaa!
wszysyc: buhahahhaa!
Duncan: ja ci zaraz przywale! Ja i rozowe wlosy?! jestes p******!
Chris: Ej! Ale ty mnie musisz calych tylko swojego irokeza...
Courtney: Duncan i rozoy irokez to bedzie ciekawe...
Duncan: Grrr... a ty masz sie na blond przefarbowac i co?!
Chris: aha... Ten kto nie przefarbuje odpada i moze sobie plynac do hotelos-przegranos... Jak by sie zdarzylo, ze kilka osob nie przefatuje ta sa zagrozeni i telewidzowie moga na nich glosowac, a jak by sie jeszcze tak zdarzylo, ze wszyscy wykonaja zadanie to wszystkich czeka eliminacja... Czyli tak jak zawsze na ceremoni...
Mece: ja se nie przefarbuje wlosow na szaro!
Leshawna: ani ja na fioletowo!
Gwen: zazdroszcze ci, bo ja musze na pomaranczowo...
Heather: jeju! To sa tylko wlosy! Ja musze na niebiesko i nie wyzywam!
Duncan: k*****! Ja nie zrobie rozowego irokeza!
Courtney: chcesz odpasc?!
Duncan: o zaczelas sie o mnie martwic...
Courtney: nie!
Duncan: przynajmniej nie musze miec wlosow blond...

*Schowek zwierzen*
*Courtney: no super... nie chce by mnie uwazali teraz za glupia bondyne! A szczegolnie Duncan...*
*Duncan: tego Chrisa *******! *****! *****! Ale nie chce odpasc! I zrobie to dla mojej Court... Ja ***** Ja tego nie wytrzymam!*
*Leshawna: ja nie farbuje... moze nie odpadne...*
*Mece: ja tez nie farbuje a jak odpadne to musze DJ zmotywowac, a by gral!*
*DJ: a co ja mam powiedziec? Mam sie przefarbowac na czerwono... Zrobie to!*
*David: mam uczulenie na farbe... Wiec jej nie rusze...*

Chris: to spotykamy sie za godzinke... To ruszyc farby i farbowac!

(Wszysccy oprocz Leshawny, Davida i Mece przeszli gdzies do kabil, albo kibelkow)

Kibelek nr 1...
(kamery sa w kazdym kibeku i kabinie ukryte)

Courtney: (sama do siebie) mam nadzieje, ze tu nie ma kamery... Nie moge sie z kontaktowac z prawnikami przez palmtopa to napisze do nich list i podloze Chrisowi jak bedzie wysylal swoja poczta powietrzna... Heh dobra Courtney teraz farbuj! I mniej nadziej, ze nie bedziesz glupio wygladac... (czyta na opakowaniu) O ta farba jest zmywalna naszczescie... Ja nie moge glupio wygladac... Przeciez inni beda jeszcze gorzej... A Duncan najlepiej rozowy irokez... Buhaha... Na sama mysl mi sie chce smiac... Dobra widze, ze gadam sama do siebie... (zaczyna farbowac wlosy)

Kabina prysznicowa nr 3...

Heather: (sama do siebie) mam nadzieje, ze nie wyjde na szajbuske Izzy! Ale juz bylam lysa to co mi szkodzi na niebiesko! Kryminalista ma przerabane bo na rozowo! Czemu ja gadam sama do siebie?! (farbuje)


Po godzinie...

Chris: (wchodzi do lazienki) Ej czemu wy sie nie przefarbowaliscie?!
Leshawna: bo nie...
David: jestem uczulony na farbe...
Chris: serio?... A to pech :D A ty Mece?
Mece: nie mam zamiaru niszczyc sobie moich kolorowych wlosow...
Chris: a wiecie, ze te farby sa zmywalne?
Leshawna: i tak bym nie przefrbowala...
Chris: no to wy jestescie zagrozeni...
Mece: moze nie wylece...
Chris: ta... a gdzie reszta?!
(Izzy- Plaziver wychodzi z kabiny)

Image and video hosting by TinyPic

Izzy- Plaziver: ale ten kolor jest odjazdowy! Nie planowalam takie, ale teraz zaplanowalam! Bo w koncu jestem Plaziver!
Chris: hehe! Dobra a reszta?!
(z kibelka wychodzi Gwen)

Image and video hosting by TinyPic

Gwen: bez komentarza!
Leshawna: wygladasz calkiem...
David: glupio!
Chris: hahaha!
(z kabiny wychodzi Heather)

Image and video hosting by TinyPic

Heather: a sprobujcie sie zasmiac to udusze! Hahaha! Gwen! :P! Porabana gotka jest w porabanym kolorze!
Gwen: dostaniesz zaraz!
Chris: tylko bez bojek!
(Wychodzi DJ)

Image and video hosting by TinyPic

DJ: nie podoba mi sie ten kolor, ale przez przypadek zafarbowalem brode!
Mece: DJ wygladasz okropnie zmyj to!
Chris: mozecie zmyc dopiero pod koniec dnia! A tak to macie w tych glupich kolorach chodzic!
(Duncan lekko otwiera drzwi...)
Duncan: ja nie wyjde!
Chris: to bedziesz zagrozony!
Duncan: a niech cie ****** Chris!
Chris: Ej! Pokaz sie!
(Duncan wychodzi)

Image and video hosting by TinyPic

Duncan: zabije cie!
wszyscy: buhahahahhahahahahahahahaha!
Heather: a to niezle!
David: hahaha!
Chris: Dobra! Tera czekamy tylko na Courtney! Buahhaha! Duncan...
Duncan: mowie ci, ze cie r*******!
Chris: Ta... Boje sie...
Duncan: zaraz zaczniesz!
(nagle slysza jakies walenie)

Gwen: slyszycie cos?!
Leshawna: dochodzi z pierwszego kibelka!
Chris: ja wiem kto tam jest...
Heather: ta modrala?!
Izzy- Plaziver: Czekajcie musze najpier zaplanowac jak ja wydostac!
Duncan: nie ma czasu...


*Schowek zwierzen*
*Duncan: Chris jest martwy!*
*Courtney: tak zacielam sie w tym kibelku to sobie cos popisze na tym papierze...*

Mece: moze jej jakos wywalmy drzwi...
Chris: o nie! To jest moja lazielka a ja juz nie mam kasy na naprawe drzwi!
DJ: ale trzeba ja jakos wydostac....
David: to wywalcie te drzwi...
Chris: nie...
Duncan: rany... (wywala drzwi do kibelka nr 1)

Kibelek nr 1...

Image and video hosting by TinyPic

Courtney: a co ty tu robisz Duncan?! (nagle patrzy sie na jego irokeza) Buhahhaha! Masz rozowego irokeza!
Duncan: a ty blond wlosy! haha!

*Schowek zwierzen*
*Courtney: Duncan mnie rozbroil...*
*Duncan: nie lubie blondynek, ale Courtney jest do twarzy w blond... Moge zrobic wyjatek...*

Courtney: (trzyma cos napisane na papierze) I co teraz bedzie tak nademna stal?!
Duncan: tak... A co ty tam napisalas... (zabiera jej kartke)
Courtney: nie!!! Oddawaj! (popycha go i ucieka)

W prywatnej lazience Chrisa...

Courtney: (biegnie) nie patrzcie sie na mnie!
Heather: haha... Ona ma lond wlosy... Tak jak Lindsidiotka... Teraz to bedzie Courtblonddiotka!
Courtney: spadaj (ucieka)
Chris: Courtney ladnie w bladzie... Nie wiem o co jej chodzi... Dobra to z wasza trojka spotykam sie na ceremoni... Reszta moze odpoczywac i zmyc ten kolor wieczorem...
Gwen: naszczescie!
Izzy- Plaziver: No fajnie wygladaja, ale sa nudne! Wole moje rude!
DJ: Dobrze, ze zmyje...
Mece: no DJ to jest drr...
DJ: nie wypowidaj sie...
Duncan: (wychodzi z kibelka i czyta to co napisala Courtney na papierze) ''Z nudow sobie na tym papierze pisze, bo nie wzielam pamietnika... To tak chce aby Duncan wrocil... Ale dopiero jak zrobi cos milego... Trudno mi sie pozbierac po tym jak calowal sie z Vampyra... Sala nie wiem czy go jeszcze kocham... Ale chyba tak... ''
Leshawna: ta dziewczyna cerio tak napisala?!
Gwen: zal...
Heather: jak sie z toba zgodze Gwen... zal!
Chris: hehe... Ta dziewczyna sie kompromituje a jej prawnicy nic nie wiedza! Takie w koncu reality show!
Duncan: Chris! o****** sie od niej! Mece... ustaw mnie z ksiezniczka...
Mece: serio? Dzis? Jak masz tego irokeza rozowego?!
Chris: sory dzis nie mozecie... Chef bedzie poszukiwal myszy...
DJ i Mece: myszy?!
Chris: no... przeciez tu lataja...
DJ i Mece: Aaaaa!
Izzy- Plaziver: a ja lubie sie z myszami! Chef nie zniszczy mi juz przyjaciol! Powstrzymam go! (wyskoczyla w lazienki jak szalona)
Chris: ta... Chef bedzie mial niespodzianke... To macie reszte wolnego dnia... A ja troche popracuje nad opalenizna...
Leshawna: dajesz nam tak wolne bez rzadnego haka?
Chris: no hak jest taki, ze nie mozecie zmyc tej farby...
Gwen: tak wiemy, ze do konca dnia...
Heather: a mi ta nie przeszkadzaja te wlosy... (poszla sobie)
Duncan: ja chce to cholertwo zmyc! Aha Chris jak nie dasz mi zielonej farby do mojego czyba to cie doslowie zamorduje!
Chris: masz... (rzuca mu) Dobrze, ze Izzy dalem inny odcien...
Duncan: masz szczescie!
Chris: ja zawsze mam szczescie!
Duncan: nie wkurzaj mnie!
Chris: ok! A i Mece, Leshawna oraz David wypowiedzcie sie w schowku zwierzen (zwial)
(wszyscy sie rozeszli)

*Schowek zwierzen*
*David: nie chce odpadac! Starczy wam tyle?*
*Mece: nie wyrzucajcie mnie bo kto zaplanuje, dla Duncan randke i ustawi z Courtney?! Wgole i tak chce wygrac ten miolion to wiecie*
*Leshawna: no ladnie... jedna osoba z nas odpadnie... Ja nie mialam zamiaru sie upokorzyc i wogle to nigdy nie farobowalam wlosow i nie mam zamiaru... Przez to sie niszcza! To wyrzudzcie Davida zabardzo jest przemadrzaly...*

Chris: (mowi prosto do kamery) Dobrze, ze sobie poszli... ale mialem ubaw... Powiem wam cos... Mozecie glosowac kto ma odpasc z tej trojki: Leshwna, Mece, David i napisac chlopaka, ktory ma wrocic do programu... Mowie to pokryjomu bo chce im zrobic niespodzanke... To tyle na dzis w tym kolorowym odcinki... Zapraszm na kolejny na Morzu TOTALNEJ Porażki!


Glosujcie (kto ma odpasc) na:
- Mece
- David
- Leshawna


I glosujcie na jednego chlopaka, ktory ma wrocic do programu w kolejnym odcinku...

Noah:
(+) polubił się z Heather
(-) czyta zadużo książek i marudzi

Geoff:
(+) z wszystkimi sie lubi (oprocz Duncana)
(-) będzie tesknił na Bridgette

Owen:
(+) Bedzie trzymal sie z Izzy- Plaziver i szalal jak ona
(-) bedzie jadl wszystko i nadal bedzie chcial wiecej

Tyler:
(+) bedzie trzymal z chlopaki
(-) bedzie marudzil o Francji dla Lindsay

Justin:
(+) bedzie zaskakiwal sowimi pomyslami
(-) jest szlony i bedzie rywalizowal z Duncanem o Courtney

Harold:
(+) nie bedzie przeszkazal w wyzwaniach
(-) bdzie sie modrzyc i nic nie robil

Cody:
(+) bedzie cicho
(-) bedzie mruczal cos do Gwen

Trent:
(+) bedzie szczesliwy jak Gwen go bedzie chciala i bedzie gral na gotarze
(-) jak odpadnie Gwen bedzie plakal

Lewis:
(+) zacznie zarywac do ktorej z dziewczyn
(-) bedzie planowal jak tu sie pozbyc ludzi

Riccardo:
(+) zacznie rywalizowac
(-) bedzie chcial zdobyc Courtney lub Heather

Ezekiel:
(+) nie bedzie zaduzo mowil
(-) bedzie dlubal w nosie caly czas i gadac, ze baby sa slabe



No musze kogos przywrocic z chlopcow bo jest malo... A i moge wam sie pochwalic, ze bylam dzis na lyzwach ^^ Dlatego jutrzejszy odcinek bedzie cos z tym zwiazane... XD...

14 komentarzy:

  1. Super odc. ^^ Najlepsze bylo z tym rozowym irokezem Duncana XDDD Glos na Leshawna
    bo chce zobaczyc czy Mece ustawi Duncana i Court na randke. Hehe. Chlopcow jest mniej i wlasnie zastanawialam sie czy kogos przywrocisz. Niech wroci...........hmmm... moze Justin? Ciekawe co by bylo gdyby wrocil ;) Podsumowujac:
    Odpada - Leshawna
    Wraca - Justin



    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos na Leshawne. Świetna noć. U mnie też nowa obozowicze.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. i ....JUSTIN! Nie bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...Niech odpadnie Leshawna.A wróci Justin <-- ciekawe,czy Dunky przefasoluje mu facjatę ; pp ?
    Tak na marginesie,długo mnie tu nie było.Masz rewelacyjne opki ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Leshawna i jak reszta Justin

    OdpowiedzUsuń
  6. odpasc- Leshawna
    wrocic- Justin

    OdpowiedzUsuń
  7. Leshawna i Justin

    OdpowiedzUsuń
  8. lESHAWNA I JUSTIN

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpada LeShawna
    Wraca Justin

    OdpowiedzUsuń
  10. leshawna i justin

    OdpowiedzUsuń
  11. odpada:LeShawna
    wraca:Justin



    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  12. LESHAWNA I JUSTIN

    OdpowiedzUsuń
  13. Super odc. ja chce żeby David odszedł , a Noah przyszedł

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: