MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

sobota, 13 lutego 2010

Odcinek 3 MTP-TDS ''Gdzie się uczestnik śpieszy tam się Chris cieszy''

Chris: Dam krotka zapowiedz. Ogladajcie Morze TOTALNEJ Porażki! :D

ktos: no narescie najciekawsze twoje przemowienie!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek...

Chris: no jak juz nie spicie to mozecie wybierac druzyny. Wybieracie na zmiane raz chlopak raz dziewczyna. Eva zaczytaj...
Eva: Nie za zabardzo zo wybierac z posroc frajerow, ale ... Noah...
Noah: no ktos jeden zobaczyl moja inteligencje
Chris: teraz ty Geoff...
Geoff: Bridgette...
Eva: zaimponowala mi wczoraj... Jak jek tam... ta... panna mloda... Cournela...
Courtney: Courtney! Grr... Czemu musialam trafic do twojej druzyny!
Eva: cicho!
Geoff: moze... DJ!
DJ: super!
Eva: juz z chlopakow nie mam kogo wybierac same leszcze
Courtney: jak nie wybierzez Duncana to moi prawnicy cie wykopia zaraz!
Eva: dobra! pan mlody...Duncan!
Geoff: Mece...
DJ: dzieki ziom...
Geoff: nie ma za co
Bridgette: Geoff jak nie wybierzesz zaraz Lewisa to obiecuje ci ze zerwe z toba finito!
Geoff: grr...
Eva: Izzy osmionica Octopus czy jak jej tam!
Izzy- Octopus: (wychodzi z wody) ktos mnie wolal?!
Chris: tak... jest podzial na druzyny...
Izzy- Octopus: super!
Geoff: chodz Lewis... grr!
Bridgette: badz grzeczny Geoff!
Eva: gruby! Moze sie przyda...
Owen: o bede z Izz... znaczy Octopus w druzynie!
Izzy- Octopus: Owen powoli zapamietujesz, ale zapamietujesz
Geoff: Heather...
Heather: serio? Ktos mnie w koncu docenil
Bridgette: wybrales Heather?!
Geoff: czemu nie?
Bridgette: oh ty chyba masz slaba pamiec!
Geoff: ale co Heather jest ladna i ma juz wszystkie wlosy...
Brodgette: zamilcz! Bo mnie to wkurza!
Heather: lubie spory pomiedzy zwiazkami
Geoff: ok to byl blad...
Chris: trudno, ale nie mozna wycowac
Geoff: szkoda
Eva: kogo wybrac? hmm... gotka Kelly...
Kelly: nie jestem gotka!
Geoff: Trent...
Eva: byly przystojniak Justin...
Justin: nie byly...
Geoff: Gwen...
Eva: pani duze uda...
Leshawna: wypraszam sobie!
Geoff: Doris...
Duncan: to moj tekst!
Geoff: nie odzywaj sie kryminalisto!
Duncan: jak juz to ekskryminalisto!
Courtney: nie zaczytaj z nim...
Duncan: masz racje... przeciez to wyrzutek...
Geoff: jak ci dam!
(trzymaja go DJ, Trent i Lewis)
Geoff: poscie mnie! Dam mu lomot...
Duncan: (ziewna) ale nuda...
Chris: ej tylko sie nie pobijcie! A jak juz to po przerwie, ktorej nie bedzie! Haha! Wybierajcie dalej, bo czekam z zadaniami...
Geoff: chodz Harold...
Harold: nie! Ja chce byc z Leshawna!
Geoff: chodz do nas bo ci przywale!
Bridgette: mam cie dosyc! Zrywam z toba!
Geoff: Bridg nie!
Bridgette: dlaciebie Bridgette, a nie Bridg!
Geoff: nie...
Lewis: nie rozpaczaj tak...
Bridgette: Lewis wole facetow takich ja ty...
Chris: juz przestancie i wybierajcie dalej!
Eva: zeby nie myslec, ze mam serce, ale David!
David: tak jestem z Kelly!
Geoff: (zly i zawiedziony) Katie...
Eva: Sadie...
Katie: dobrze bede przynajmniej daleko od Sadie
Sadie: a ja od ciebie Katie! I bede w druzynie z Justinem!
Katie: ja wezne se Riccarda!
Sadie: tylko, ze go tu nie ma!
Chris: przestancie sie klucic tylko konczcie to wybieranie!
Geoff: Cody...
Eva: Tyler!
Geoff: Beth!
Chris: no dobrze... To tak druznyna Geoffa nazywa sie od teraz ''Zabójcze węgorze'', a druzyna Evy ''Wrzeszczace mewy''
Eva: mewy?!
Chris: tak mewy a jakie ptaki widzialas nad morzem?
Eva: zadne!
Chris: To teraz chodzmy zobaczyc kajuty!
wszyscy: Juuhu!
Owen: o dziewczyny zrezygnowalyscie z jupi?
Kelly: tak bo to wsyzlo z mody
Owen: a super!

W srodku statku...

Chris: to tu... macie prawo wyboru strony... kto pierwszy ten lepszy
Eva: prawa strona!
Geoff: mi tam obojetnie...
Chris: no dobra... macie godzine czasu aby sie przyzwyczaic i rozpakowac i widzimy sie na gornym pokladzie...

(Mewy wchodza do swojej kajuty)
Justin: ale tu syf...
Courtney: nie! Tak dalej byc nie moze... dzwonie do prawnikow!
Chris: (przez glosniki) a nie wspomnialem... Courtney nie polaczysz sie z nikim, bo nie ma na morzu zasiegu...
Courtney: nieee!!!!!!
Leshawna: widzicie takie mamy lozka?!
David: (puka z swoje) no ze stali...
Tyler: no... (ladzie sie) strasznie twarde!
Noah: i zimne...
Sadie: na materacy ich nie stac czy co?
Courtney: ja chce miec zasieg! łeeeee!
Duncan: Courtney nie histerysuj! zas zabrzmialo dziwnie!
Courtney: ty powines mnie pocieszac, a nie!
Duncan: sory nie wzialem 32 stronicowej listy...
Owen: to ona kaze ci ja miec...
Duncan: a cos ty myslal...
Courtney: nastepnym razem musze sprawdzac co pakujesz!
Eva: a gdzie jest ta wiariatka zas?
(Izzy- Octopus wlatuje szybko i zamy drzwi)
Izzy- Octopus: uff... malo barakowalo!
Courtnej: a co sie stalo?
Izzy- Octopus: gonil mnie rekin, ale wykopalam go spowrotem do morza i ukrywam sie jak by mnie szukal... mam z nim napienku...
Owen: Octopus... a nie mozesz byc spowrotem Izzy?
Izzy- Octopus: nie bo jestesmy na morzu!
Owen: nie pojmuje, ale rozumiem...

Tym czasem kajuta węgorzy...

Gwen: mam dosc tego mieszkania w chlewie jeszcze z Heather!
Heather: odwal sie!
Trent: nie kludciecie sie dziewczyny! Teraz musimy dzialac druzynowo!
Gwen i Heather: stoi!
(podaly sobie rece)

Po godzinie na gornym pokladzie...

Chris: Dzis mam dla was trzy zadania na czas!
Mece: o cos nowego...
Chris: Pierwsze bedzie zlowienie jak najwiekszej ilosci ryb w 20 minut! Druzyna, ktora bedzie miec najwiecej wygrywa!
Katie: to jest zadanie na punkt tak?
Chris: tak...
Bridgette: brawo Katie wytrzymalas juz ponad godzine bez Sadie
Katie: poklucilam sie z nia wiec se znajde nowa przyjaciolke!
Sadie: ja tak samo!
Chris: lapcie wedki! (rzuca po dwie dla kaznej druzyny) Wybierzcie dwie osoby, ktore beda lowic
Geoff: u nas pojda Lewis i Trent
Lewis: ja? a to czemu?
Geoff: wykaz sie przed ta ladna blondyneczkom co stoi kolo ciebie
Bridgette: Geoff! Widze ze przez ciebie zazdrosc przemawia! Wlasnie dlatego zerwalam z toba
Geoff: mam to gdzies...
Eva: a u nas pojde ja i...
Courtney: Duncan jest silny...
Duncan: ja?
Courtney: no... chyba pojdziesz dla mnie?
Duncan: dobra!
Chris: no wiec postanowione! Ustawcie sie!
(Lewis, Trent, Duncan i Eva staneli na krawedzi pokladu)
Chris: wiec! (mowi przez megafon) START! (wlacza stoper)
Gwen: dajesz Trent!
Courtney: Duncan! Wytez te swoje muskuly! Pokaz ze umiesz zrobic chodz raz cos porzadnie!
Duncan: nie pomagasz!
Chris: druzyny ida leb, w leb...
Eva: (miala na jednej wedce odrazu piec ryb) ha ha! Ja umiem lowic!
Trent i Lewis: o mam cos!
(nagle razem wyciagajasiec z rybami)
Lewis: o jaki fart!
Trent: tu jest chyba z 50 ryb!
Courtney: Duncan no dalej! Jeszcze nic nie zlowiles!
Duncan: mam cos, ale nie moge wyciagnac!
Courtney: mam ci pomoc?
Duncan: no...
(wzila pomogla mu ciagnac)
Courtney: co to za mastrum co nie idzie! Pomozcie!
(wszyscy zlapali sie za siebie i ciagli)
Chris: zostalo wam 10 sekund!
(nagle wyciagli i to byla ryba wielka ryba miecz)
Duncan: wohoo... ale polow...
Chris: no, no! Wygrywaja wrzeszczace mewy!
Mewy: juuhu!
wegorze: jak to?!
Trent: przeciez mialo byc jak najwiecej ryb, a nie jak najwieksza...
Chris: musialo mi sie przed tem pomyslic :D
Heather: to nie strawiedliwe!
Chris: Trudno! Teraz czeka was druga czesc zadania... Zastanawialiscie sie dlaczego nie zwierzacie sie w showku zwierzen?
Cody: bo nam nie pokazales gdzie on jest
Chris: bo to wasze zadanie! Znalesc w ciagu godziny schowek i wyslowic sie w nim... Osoba, ktora bedzie pierwsza z druzyny zyskuje punkt dla druzyny. Mam nadzieje, ze nie bedzie dogrywki! Wiec szukajcie...

Eva: my sie rozdzielamy i idziemy szukac w srodku
Geoff: my tez sie rozdzielimy
Heather: no pobede w koncu troszke sama

W czasie szukania...

Gwen: Trent ty idz na gory poklad a ja bede szukac tu
Trent: jasne...
Harold: (wchodzi do jakies schowka i placze, a tam jest kamera) Dlaczego Leshawna jest w przeciwnej druzynie! Nie przezyje jak odpadnie, albo ja odpadne!
Chris: (przez glosniki) Wygrywaja zabojcze wegorze! Harold jako pierwszy znalazl showek zwierzen i sie wyslowil
Harold: (wychodzi) to ten schowek? tak wygralem zadanie dla druzyny!

*Schowek zwierzen*
*Harold: nie przypuzczalem, ze to tu... i to co mowilem bylo prawda!*
*Courtney: a bylam blisko tego schowka to nie weszlam!
*Beth: szkoda, ze nie ma cie tu Lindsay bardzo jest tu nudno i nie mam zabardzo z kim gadac*
*Duncan: mam gdzies ten glupi milion dolarow! Chce do domu... Ale Courtney sie uwziela wiec musze grac...*

Chris: (przez glosniki) Wiec mamy dogrywke! Spotkajmy sie wszyscy przed wejsciami do kajut!

Przed wejsciami...

Chris: To zadanie wykaze kto z druzyny bedzie musial wyrzuc osobe, a ktora druzyna zdobedzie 50 calowa plazme do kajuty...
Gwen: no na plazme to cie stac...
Chris: groszowe sprawy...
Tyler: powiesz to zadanie?
Chris: tak... Polega na wysprzataniu w ciagu 5 minut calej swojej zasyfiowej kajuty! Ja ocenie, ktora jest bardziej czystrza i dam oddam plazme! Wiec zacznajcie!
Izzy- Octopus: chwila! a czym mamy to sprzetac?
Chris: nie wiem... nawet swoimi ciuchami... To start!

Po 5 minutach...

Chris: (przez megafon) koniec czasu! Wychodzic!
(wszyscy wyszli)
Chris: zaczynam od wegorzy!

Kajuta wegorzy...

Chris: Yy... jak bylo tak jest... Czyli zasyfione...
Heather: bo sie wszyscy uwzieli zebym odda im swoje ciuchy! Nie ma mowy!
Cody: ja zrobilem to, ze posprzatalem moje skarpetki z ziemi...
Chris: i tyle?
Wegorze: tak!
Chris: to zobaczmy co zrobily mewy...

Kajuta mew...

Chris: (robi wielkie oczy) Ale czysto!
Owen: no odalem moje koszulki!
Tyler: wiesz jakie one sa wielkie!
Noah: no szybko im poszlo...

*Schowek wierzen*
*Noah: ja tylko czytalem ksiazke, a oni pracowali*

Chris: wygrywaja Wrzeszczace Mewy!
Mewy: juuuhu!
Duncan: no narescie obejrze jakis durnowaty horror przy ktorym moja Court bedzie sie bac...
Courtney: ja sie niczego nie boje!
Gwen: (podchodi do niej z zielona galaretka) a tej galaretki?!
Courtney: fuj! (wytraca jej na ziemie) zabierz to swinstwo odemnie!
Owen: a ja moge ja zjesc?!
Geoff: jasne!
Chris: wiec wegorze spotykamy sie na ceremoni!
Justin: a Chris?...
Chris: co z nowu?
Justin: do czego my may podlaczyc ta plazme?
Chris: do niczego tu nie ma pradu!
wszyscy: nie!

Chris: To koniec tego czasowego i nie zbyt zdrowego odcinka... (patrzy sie na Owena zrzerajacego galaretke z podlogi) To zapraszam na Morze TOTALNEJ Porażki!

Owen: pyszna galaretka!



Głosujcie na:
- Cody
- Beth
- Heather
- DJ
- Mece
- Katie
- Trent
- Harold
- Gwen
- Lewis
- Bridgette
- Geoff





No to podaje informacje na temat 3 sezonu...

Juz wiecie, ze nazwa to Musical Totalnej Porażki (Total Drama The Musical). U nas pojawi sie z rozpoczeciem szkoy... chyba xD, ale przejde do rzeczy... 15 starych uczestnikow (Cody, Leshawna, Harold, Duncan, Courtney, Owen, Lindsay, Gwen, Izzy, Heather, Noah, Ezekiel, Tyler, Bridgette, DJ) i dwoch nowych Sierra i Alejadro beda rywalizowac o 1mln $ podrozujac po calym swiecie. Jak mi do tad wiadomo to lista odcinkow bedzie nastepujaca:
1. Import na lotnisko (eliminacja: Ezekiel)
2. Piramidy i Sfinks
3. Super szalony,szczęśliwy,zabawny czas w Japoni
4. Cokolwiek Yukon zrobi,ja zrobię to lepiej
5. Mississippi,morze?
6. Dzień Wolny we Włoszech
7. Texasie,trzymaj się!
8. Serfowanie na Hawajach
9. Broadway, mała!
10. Musical za sceną-kulisy 1/4
11. Zawieszenie w Rio
12. Czy chcesz zaśpiewać czy zatańczyć?
13. Cyber Syberia
14. Co nieco o Australii
15. Musical za sceną-kulisy 2/4
16. Witajcie w chińskich Chinach
17. San Francisco
18. Zagubieni w lesie
19. Musical za sceną-kulisy 3/4
20. Strachy na lachy
21. Góra Codymore
22. Tylko 5 osób do końca

Tyle tylko znalzlam... Nie wiem czy to prawda, ale zdaje mi sie, ze tak... Wiem jeszcze, ze bedzie sezon 4 pt: Total Drama Momma, ale tego to juz nie wiem czy jest prawda... Wyczytalam to na forum totaldi



9 komentarzy:

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: