MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

czwartek, 4 lutego 2010

Odcinek 21 MTP-TDL ''Mała demolka''

Chris: (ma na glowie worek z lodem, trzyma w ustach termometr i przykrywa sie kocem) Witam pań... Apsiu! Przepraszam... ale jestem cho...r...y! Apsiu! Chefie zastap mnie!
Chef: nie ma mowy!
Chris: ale dlaczego?! Apsiu!
Chef: bo nie dasz mi podwyzki!
Chris: a cos... Apsiu! Ty myslal!
Chef: to mecz sie przed milionami telewidzow!
Chris: dobra... Apsiu! Dam ci!
Chef: napewno? nie masz skrzyzowanych palcow?
Chris: nie! Apsiu! (pokazuje)
Chef: dobra to wypad mi i to juz!
Chris: ok! nie tak ost... Apsiu!
Chef: mowiles cos?
Chris: nie... juz zmykam. Apsiu! (ucieka)
Chef: No jak widac to ja prowadze dzisiejszy odcinek! No haha! Jeszcze dostane podwyzke! To najszczesliwszy dzien w moim zyciu! Ale nie bede juz przynudzac jak lamaga Chris!
Chris: (ukryty) slyszalem! Apsiu!
Chef: cisza! bo sie wycofam!
Chris: dobrze mow co chce...sz! Apsiu!
Chef: haha! To zapraszam na dzisiejszy odcinek Miłości TOTALNEJ Porażki!
Chris: grr... Apsiu!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chef: ha! To ja prowadze teraz ten odcinek!
Gwen: e... a co sie stalo z Chrisem?
Chef: pytal cie ktos szeregowy?! Ale jak spytalas to Chris jest chory wiecej nie pytac!
Gwen: o! Awansowalam z rzolmierza na szeregowego!
Chef: nie wkurzaj mnie mala!
Trent: nie mow tak do niej!
Chef: drugi madrala sie znalazl!
Courtney: spiesz sie kucharzyku!
Chef: ej! A co? Ty i kryminalista chcecie sie isc wczesniej lizac?!
Courtney: co?! oglupiales?
Duncan: no wlasnie! Zrzynasz odemnie teksty!
Courtney: nie o to chodzi Duncan...
Duncan: a o co? a tak rozumiem...
Chef: nie wkurzac mnie! Rozdaje te glupie czekoladki... a chcecie abym przypomniaj zasade?
wszyscy: nie!
Chef: jak by Chris tu byl to byscie sie spytali
DJ: raczej nie
Chef: DJ masz byc taki jak ja! Czyli twardy a nie tak niewinnie raczej nie... Tylko NIE! Tak masz sie nauczyc odpowiadac
Mece: o nie Chefie! Nie bedziesz zadzil DJ jak ci sie podoba! Ja chce faceta wrazliwego!
Chef: (usnal, ale sie teraz budzi) co?! skonczylas?
Mece: grrr
DJ: nie zadzieraj z nim moja kochana! Nie jest tego wart!
Chef: no juz mowisz bardziej powazniej!
Roxy: ej mozesz juz przestac i dac te czekoladki?
Heather: to samo mialam powiedziec
Owen: no dziewczyny maja racje jestem juz bardzo glodny!
Izzy: Spryha: bo ty jestes zawsze glodny! (odwrocila glowe)
Owen: Spryha nie gniewaj sie!
Izzy: Juz nie jestem Spryha!
Owen: Izzy?
Izzy: no! Grubciu juz sie nie gwiewam tylko zapamietaj!
Owen: dobrze!
Chef: Aa!!! Dostaje nerwicy przy was! Macie czekoladki! Dla: gitarzysty ,pyskatej, Roxy czyli drugiej pyskatej, gotki Kelly...
Kelly: juz mowilam, ze nie jestem gotka!
Courtney: oh zamknij sie! Wiem, ze ukradlas mi moj pamietnik!
Kelly: ja nigdy...
Courtney: mam nagranie z mojej prywatnej ukrytej kamery! Chcesz sie spotkac z moimi prawnikami?
Kelly: nie przepraszam
Duncan: :P juz dokanczaj Chefie!
Courtney: nie przerywaj mi Duncan! Wiem, ze zas przegrales o mnie! Drugi raz!
Duncan: a co jestes zla?
Courtney: nie! Wsciekla, ale mi przechodzi
Duncan: dlatego, ze mnie pragniesz
Courtney: no, ale...!
Chef: cicho! do jasnej cholery! madraliska i kryminalista macie te czekoladki i spokoj! A ty Gruby udlaw sie nia!
Owen: dziekuje!
Chef: to dalej! dla: obu milusinskich, podrywacza Kelly
David: ej!
Chef: no co? nie moglem nic innego wymyslec! Zostala nam dwojka Gwen gotka i Izzy wariatka!
Roxy: wywal moja siostre!
Izzy: nie rusze sie z tad!
Trent: o nie Gwen jest zagrozona! Oddaje swoja nietykalnosc!
Gwen: mile Trent, ale nie mozesz...
Trent: a to czemu? Ty oddalas swoja!
Gwen: bo mialy odpasc dwie osoby a nie jedna!
Chef: no takie sa przepisy... Ale ja sie nie zdecyduje ktora z panienek wywalic to obie wrocicie do domu!
Trent: to juz moge oddac nietykalnosc?
Gwen: nie mozesz...
Trent: dlaczego?! nie zgodze sie na to!
Chef : no dobra gitarzysto... jak tak ci zalezy to mozesz wywalic siebie samego zamiast Gwen!
Trent: zgadzam sie
Gwen: ale ja nie chce!- odchodze! Mam dosc tego miejsca i tych ludzi!
Heather: ale ty nie mozesz odejsc! Mialas mi uslugiwac!
Gwen: ze co?! ja sie przeslyszalam? Nigdy nie weszlabym twoj zasrany sojusz
DJ: Uuu... ale cie zjechala
Chef: DJ! Synu! Jestem z ciebie dumny!
wszyscy: synu?!
DJ: ale to nie jest moj tata!
Chef: no to nie jest moj syn ale traktuje go jak syna! Czyli twardo i z dyscyplina
Owen: a Izzy odpadla czy nie?
Chef: tak! Wariatka to pociagu!
Izzy: jeszcze zatesknicie! (pobiegla z glab lasu)
Owen: nie Izzy! Dlaczego zas!...
Chef: mam dosc tej paplaniny! To kto odpada kolejny gotka czy gitarzysta?
Gwen i Trent: ja!
Gwen: daj spokoj juz dosc tu bylam! zegnaj Trent! (pocalowala go i uciekla szybko do pociagu a on szybko ruszyl)
Trent: nie!!! Dlaczego?!
Chef: idz sie wyzalac gdzie indziej! Teraz spac! Bo obiecuje wam, ze jutro bedzie meczacy dzien!
wszyscy: o nie!

*Jaskinia zwierzen*
*Heather: no super! Teraz mam tylko Kelly na uslugi... jak sie zgodzi...*
*Courtney: kiedy bedzie koniec tego show?! Chce wygrac jechac do domu i zmuszac Duncan do chodzenia do szkoly! Musze miec madrego meza przeciez!*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nad rankiem... 4:00

Chef: (przez mega megafon) WSTAWAC LENIE SMIERDZOCE! CZEKA WAS WYZWANIE!

Kelly: (wychodzi z pokoju) ja juz jestem gotowa!

Chef: dobrze! (przez mega megafon) WSTAWAC! SPOTYKAMY SIE PRZED STOLOWKOM ZA ROWNE 5 MINUT! CZEKA WAS MALA WYCIECZKA!
David: mam nadzieje, ze nie zas na wulkan!


Przed stolowka...

(wszyscy sa)
Chef: jak mowilem czeka nas mala wycieczka! A dokladnie do naszego bylego bufetu! Za mna! Szeregowac! Raz, dwa, trzy, cztery ruchy! Raz, dwa, trzy, cztery...

Bufet...

(wszyscy wchodza a tam wszystko jest w trocinach oraz styropianie i cale umazane rdza)
Courtney: a fuj! po co nas tu przyprowadziles?
Chef: do waszego zadania!
Owen: to miejsce wydaje mi sie znajome
Chef: bo tu grubiasie wpieprzyles 8 ton styropianu!
Owen: a tak teraz pamientach! Kaczka byla zasucha!
Chef: wasze zadanie to: Posprzatanie, umycie i umeblowanie tego bylego bufetu na pokoj w stylu Celine Dion!
Duncan: (znieruchomial) czy ty powiedziales...
Heather: (zrobila swoj podstepny glupi usmieszek) tak on powiedzial Celine Dion!
Duncan: łii! (zendlal)
Courtney: Dunky!
Chef: E... meble znajdziecie na dworze oczywiscie z kartonu. Do roboty!
Courtney: ja nie bede sie brudzic!
Chef: to masz pecha! Pracowac!

W czasie gdy inni sprzataja...

Heather: Kelly! Chodz na bok!
Kelly: teraz? chce wygrac dzisiejsze zadanie!
Heather: to zajmie tylko chwile!
Kelly: no dobra co chcesz?
Heather: chcesz zalozyc sojusz?
Kelly: z toba?
Heather: no...
Kelly: nie wiem... inni o tobie mowili...
Heather: przestan i ty im wierzysz?!
Kelly: czesciowo tak...
Heather: sluchaj jak zalozysz to dojdziemy razem do finalu!
Kelly: serio?
Heather: tak! Zobaczysz jak zalozysz
Kelly: no dobra...
(podaly sobie rece)
__________________________________________

Courtney: Duncan wstawaj! Rusz sie trzeba wygrac to zadanie!
(Duncan lezy caly czas nieprzytomny)
Courtney: Duncan! Wstawaj! (kopie go)
Duncan: (wstaje) dobra dobra! Juz przestan! Udawalem, bo chcialem zebys mi zrobi usta usta :D
Courtney: to nie w tej sytuacji... a jesli chcesz usta usta to wystarczy byc grzeczny i ladnie poprosic
Duncan: a teraz zrobisz?
Courtney: nie! Bo musimy wygrac to zadanie!
Duncan: a jaka nagroda?
Courtney: nie wiem Chef nic nie mowil
Duncan: to sie nie oplaci
Courtney: a jak jest?
Duncan: trudno! i tak nie wylecimy
Courtney: z kat wiesz?
Duncan: ukradlem Chrisowi komorke i poczytalem SMS-y... lubie nas uwielbiaja, a Chrisa nie cierpia, ale sie usmialem z nich!
Courtney: tak sie nie robi!
Duncan: to, ze czytam cudze SMS-y?
Courtney: nie! To, ze mi nie dales przeczytac!
Duncan: a to masz... (daje jej komorke)
Courtney: mialam taka sama, ale zgubilam... ej to moja stara koma! To juz po Chrisie!
Duncan: wiesz starczy mu narazie, ze go ludzie rujnuja
Courtney: masz racje nie mozna przesadzac
(caluja sie)
Duncan: a jednak to zrobilas!
Courtney: z nudzow
Duncan: tak, tak

Po godzinie...

Chef: koniec sprzatania! Zoabcze jak wam poszlo! No nawet, nawet... Teraz druga czesc!
wszyscy: druga czesc?!
Chef: tak a nie wspomnialem?
wszyscy: nie!
Chef: trudno! Druga czesc to zdemolowanie tego bufetu! Nagroda to nietykalnosc Ale gruby nie bierze w tym udzialu!
Owen: czemu?!
Chef: bo wystarczy, ze sie poturlasz i wszystko runie!
Roxy: charowalismy tylko po to by to teraz zdemolowac spowrotem?
Chef: tak wlasnie tak!
Roxy: ty jestes wiekszym wariatem niz moja siostra!
Chef: dzieki! Obiecuje ci ze zalatwie abys szybko wrocila do siostrzyczki Izzy
Roxy: i tak jej nie ma w domu tylko hasa po lesie
Chef: trudno! NIKT NIEBEDZIE MNIE NAZYWAC WARIATEM ZAROZUMIANO?!
Roxy: no...
Chef: ok... zaczynajcie demolowac!
Duncan: w tym jestem najlepszy
Courtney: ja nawet tez!
(wszyscy zaczeli demolowac oprocz DJ on oparl sie o sniane i patrzyl)

*Jaskinia zwierzen*
*DJ: ja nie umiem robc balaganu*
*Chef: musze temu DJ pomoc chce aby wygral to zadanie*

(tam gdzie DJ jest oparty nagle sciana sie buzy)

Chef: wygrywa DJ! rozwalil sciane!
DJ: ale ja nic nie zrobilem
Mece: myslalam, ze jestes normalny, ael aby rozwalic sciane? Nie zadaje sie z takimi goscmi!
DJ: ale to nie ja!
Mece: mam to gdzies!
Chris: dobra koniec zadania! Spotykamy sie wieczorem! Teraz kazdy z was ma isc do jaskini przekonac telewidza, dlaczego wybrana przez was osoba ma odpasc! To migiem tam i pod prysznic! Smierdzicie potem i rdza! Fu!

*Jaskinia zwierzen*
*Heather: ja bym wyrzciala DJ, ale jest nietykalny to moze Mece! Dlaczego? Para typu ''milusinscy'' tu nie pasuja!*
*Owen: ja bym nie chcial nikogo wyrzuca... ale chyba postawie na Roxy... Nie lubie jej, a ona nie lubi Izzy wlasnej siosty...*
*Duncan: wiecie... wyrzuc cie Trenta! Marze sie caly czas! A sceny nie zostaly pokazne, bo tego zabronil... beksalala... odeszla Gwen... i co?! Ile razy mnie Courtney rzucila i wrocila... to nikt nie zliczy!*
*Roxy: glos na Heather! Bo lubi Noah... fuj!*
*DJ: trudno wybierac ale Roxy ta lala to czuc podobny do Evy grrr...*
*Courtney: ja wybieram... Kelly! Ukradla mi pamietnik, zaczela sie podlizywac i udawac moja przyjaciolke! A do tego David ja lubi...*
*David: ja bym wywalil Duncana! Nie cierpie gnoja!*
*Kelly: prosze glosujcie na Davida myslalm, ze on i Justin sa fajni, ale spojrzalam, ze na odwrot!*
*Mece: oczywiscie Heather! Jest wredna!*
*Trent: (placze) Heather! Blagam!*


Chef: To koniec odcinka! (dostaje kartke) zaraz zaraz! Uwaga! Telewidzowie! To jest od Chrisa i producentow! (czyta) '' Final jest juz blisko, a jest zaduzo uczestnikow! Dzis macie zaglosowac az na 4 osoby Arivederczi!'' Slyszeliscie?! Tak wywalamy 4 szkodnikow! Aby sie dowieciec ktorzy to sa to ogladajcie Miłość TOTALNEJ Porażki!


Głosujcie na:
- Owen
- Heather
- Courtney
- Roxy
- Duncan
- Trent
- David
- Kelly
- Mece
Nietykalnosc: DJ (teraz. Dostal tylko dlatego, ze Chef go lubi i traktuje jak syna)

14 komentarzy:

  1. Heather, Roxy, Trent, Kelly xdd
    u mnie nn ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadam się z Pauliną Heather, Roxy, Trent, Kelly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heather, Roxy, Trent, Kelly

    OdpowiedzUsuń
  4. Owen, Roxy, Trent, Kelly




    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  5. Heather, Roxy, Kelly, Trent

    OdpowiedzUsuń
  6. Heather, Roxy, Trent, Kelly

    OdpowiedzUsuń
  7. Kelly jest fajna nie gołosujcie na nią

    OdpowiedzUsuń
  8. Heather, Roxy, Trent, Kelly.

    OdpowiedzUsuń
  9. Heather, Roxy, Trent, Kelly.

    OdpowiedzUsuń
  10. Heather, Roxy, Trent, Kelly.

    OdpowiedzUsuń
  11. Heather, Roxy, Trent, Kelly.

    OdpowiedzUsuń
  12. Heather, Roxy, Trent, Kelly.

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: