MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

piątek, 5 lutego 2010

Odcinek 22 MTP-TDL ''Fałszywa Celine Dion wkarcza do akcji!- Ratunku!''

Chris: Yo! Witam, czesc, siema no i heja! Juz wyzdrowialem i czuje sie dobrze! Dzis bedzie wypasiony odcinek, w ktorym sie nie bedzie podobac osoba, ktora bedzie u nas goscic... Mianowidziecie bede zas musial sie ukrywac i zwiewac... Coz takie zycie! Ale dla premi oraz ogladalnosci warto sie poswiecic! To zapraszam na Miłość TOTALNEJ Porażki!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: Dzisiaj ja prowadze jeszcze ceremonie, bo czuje sie lepiej i teskniliscie...
Heather: tak samo jak za Chefem...
wszyscy: haha!
Chris: ta ha ha... Wiecie, ze odpadaja 4 osoby?
wszycy: ze co?!
Chris: jajco! Odpadaja 4 osoby
Courtney: fajnie, ale i tak to wygram 2 raz! Nie przebijecie mnie! Wywalaj wszystkich!
Chris: chetnie, ale nie moge...
Roxy: az tak sie nie madrza, bo sama wylecisz
Courtney: zobaczymy...
Chris: raczej nie odpadaniesz Courtney, bo telewidzowie cie lubia
wszyscy (oprocz Duncana): co!? lubia ja?!
Chris: no...
Duncan: mnie tez!
Courtney: tak skarbie, ale ja jestem wazniejsza...
Duncan: ehem...
Chris: no, ale to wiedziecie bo scie mi zajumali kome!
Courtney: ktora i tak naprawde mnie ukradles!
Chris: no i co?!
(wszyscy sie na niego gapia)
Chris: byla fajna...
Mece: mozesz przejsc do rzeczy? Nudze sie...
DJ: oh moja kruszynko...
Mece: idz sie utop! Nie zadaje sie z toba!
DJ: Mece to nie moja wina!
Chris: juz uspokojcie sie! To tak czekoladki trafiaja do: DJ, Mece, Owena... Duncan i Courtney... Heather...
Chris: myslalem, ze wylecisz, ale najwyrazniej nie...

*Jaskinia zwierzen*
*Courtney: to ja pozmienialam troche SMS-y i zamiast Heather odpadnie David, bo mnie wkurzyl... a ze mna sie nie zadziera!
*Heather: lubicie mnie! A ja was nie ;P!

Heather: jak widac zostaje...

Chris: juz nie mam wiecej czekoladek wynocha reszcie!
Trent: (placze) ja odpadam?! Juuuhu! Nareszcie spotkam sie z Gwen!
Chris: y... czy on sie dobrze czuje?
Duncan: nie... on zdziwaczal...
Chris: zauwazylem...
Kelly: ale dlaczego ja?
David: nie przejmuj sie... zdarzylo sie... mozesz zawsze wyplakac sie na moim ramieni
Kelly: to bylo urocze... ale Heather przeciez mamy sojusz czemu odpadlam?!
Heather: bo jednak przyznalam, ze cie nie podszebuje bye, bye porabana gotko!
Kelly: nie jestem gotka!
David: szkoda, ze nasz plan nie wypalil w calosci. Nie gniewaj sie Justin! Innym razem sie uda...
Courtney i Duncan: jaki plan?!
David: abyscie sie zeszli i wylecieli... a jak by Justin wygrala to bys poleciala do niego za kasa...
Courtney: ze co?!
Duncan: dupek!
Courtney: wlasnie dobrze Duncan mu powiedziales! (podchodzi do niego i kopie go w krocze)
David: ała! (pada)
Kelly: nie kop go ty wredna, samolubna, czychajaca na kase madralijko!
Courtney: zadarlas nie z ta, co trzeba! Chris wez juz ja wywal!
Chris: zaraz! Dzieki temu mamy wyzsza ogladalnosc!
Courtney: grrrr...
Kelly: (podchodzi do Davida) chodz twardzielu nikt nie bedzie nas ponizac! (pomaga mu wstac)
David: (wstaje) mam pytanko... lubisz mnie?
Kelly: wsumie tak...
David: o wspaniale... czy moge cie prosic aby weszla pierwsza do pociagu?
Kelly: jasne! (wchodzi do pociagu)
David: (szeptem) dzieki Courtney! (wsiada do pociagu)
Duncan: :P
Courtney: grrr...
Roxy: ej zapomnieliscie o mnie! A mam to gdzies! Teraz musze glupiec jak moja siostra... Nara! (pobiegla w glab lasu)
Owen: a jednak to jest jej prawdziwa siostra!
Trent: zegnajcie! (zas sie rozplakal i wsiadl do pociagu)
(pociag odjechal)
DJ: gosc ma czule serce
Mece: ale ty nie!
DJ: uwierz, ze to nie ja... a wogle spytaj sie innych!
Duncan: no ten ziom by nawet muchy nie skrzywdzil
DJ: bo nawet w nia nie trafie!
Owen: racja...
Mece: o naprawde... to wybacz! (caluje go)
DJ: nie mam o co...
Chris: no i zas calowanie... czemu ja nie mam dziewczyny?!
Heather: bo jestes glupi i stary!
wszyscy: haha!
Chris: ej! Odczepcie sie! A teraz spac, bo jutro bedzie bardzo wazny gosc! Oczywiscie ja musze zas przed ktorymismy uciekac!
Duncan: a nie umiesz wymyslec, co azby nie byl zywych ptrupem?
Chris: a z kat wiesz, ze chodzi o ciebie?!
Duncan: a nie?
Chris: zgadles... a teraz SPAC!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek 8:00

Chris: (przez mega megafon) WSTAWAC! Zaraz przyjedzie limuzyna nasz specjalny gosc!

Duncan: (wychodzi) wole nie wiedziec kto...
Heather: (wychodzi) a ja nie chce by ktos wrocil... zas!

Chris: (przez zwykly megafon) Nikt nie wroci! Tylko to bedzie wazna osoba!
DJ: chyba nie twoja mama?
Chris: nie!
Mece: dobre DJ!
Courtney: mi tam obojetne!
Chris: (przez megafon) Macie sie zjawic za 15 minut na placu!

Plac...

Chris: no zostala was tylko szostka! Juz widze, ze jedzie do nas limuzyna!
Courtney: to ktos slawny?! pewnie...
Heather: Paris Hilton?
Mece: nie... napewno... Taylor Lautner...
DJ: ja stawiam na Zlatan Ibrahimovica...
Duncan: y... nie znam goscia... moze Gołota? żartowalem! Nie wiem!
Courtney: wy sie nie znacie! To pewnie...
Chris: nie, nie i jeszcze raz nie! Pozwol, ze dokoncze!
(limuzyna przyjechala)
Chris: powitajcie Celine Dion!
(wychodzi ktos przebrany za Celine Dion)
Duncan: łiii! (zendlal)
Courtney: Duncan nie przesadzaj... Chris nie mogles nikogo innego zalatwic?
Chris: nie! A wogle to specjalnie! Macie z nia spedzic caly dzisiejszy dzien i cos sie dowiedziec... Pierwsza osoba, ktora to bedzie zdobywa nietykalnosc! To ja zwiewam zanim sie on obudzi (pokazuje palcem na Duncan i ucieka)
Celine Dion: Witajcie moi drodzy! Nie cieszycie sie z mojego przyjazdu?!
Heather: raczej nie...
Courtney: ja tez nie!
DJ: dla mnie moze byc
Mece: w sumie DJ ma racje... ze Chrisa stac na wynajdziecie gwiazdy ciekawe...

*Jaskinia zwierzen*
*Celine Dion: oni nie wiedza, ze jestem falszywa... A zadanie polega ich na to, ze maja odkryc wlasnie, ze Chrisa nie stac na prawdziwa gwiazde!

Celine Dion: chyba widze, ze tylko ten mlodzieniec padl na moj widok! Az tak jestem piekna...
wszyscy: buhaha!
Celine Dion: co?!
Courtney: on cie nienawidzi! Ja z reszta tez!
Heather: mi nie zalezy...
DJ: ej, a zauwazyliscie, ze nie ma Owena?!
Mece: no wlasnie od samego rana jak wstalismy!
Heather: trudno... pewnie odpadnie!
Celine Dion: oh przykro mi, ze mnie niecierpicie i nawidzicie, ale macie zadanie sie o mnie cos dowiedziec!
Mece: niby co?!
DJ: troche to podejrzane
Celine Dion: teraz powinnam siedziec z jakuzzi, ael Chris mi slono zaplacil za uzeranie sie z wami!
(Duncan sie budzi)
Duncan: to tylko sen... (staje i patrzy, ze jest Celine Dion) Aaa! A jednak to nie sen! łii! (zas zendlalam)
Courtney: no! ja nie bede uczestniczyc w tym zadaniu! A to gdzies...! (poszla sobie)
Celine Dion: bede tak stala tu?
DJ: nie, ale nie mamy praktycznie gdzie zaprowadzic gwiazdy
Mece: moze do stolowki?
Celine Dion: moze byc...
Heather: czekaj! Ty nie mozesz byc prawdziwa gwiazda!
Celine Dion: jak nie?!

*Jaskinia zwierzen*
*Celine Dion: zdemaskowala mnie!

Heather: a tak! (sciaga peruke)
Celine Dion: A! Jak mozesz!
Heather: tak...
Mece i DJ: O.O
Celine Dion: dobra zdemaskowalas mnie... Chrisa nie stac bylo na prawdzina gwiazde...
Mece: ja odrazu to wiedzialam
Heather: ale ja zdemaskowalam!
Chris: (przybiega) ej! To nie tak mialo byc! Zwalniam cie!
Celine Dion: dobra! Czesc! (uciekla)
Chris: no Heather masz ta twoja nietykalnosc... ale teraz mozecie grac o nagrode! Tylko gdzie reszta?
DJ: Owena wcielo nie wiadomo gdzie, Duncan zendlala, a Courtney poszla sobie...
Chris: o jejku, jejku... (wyciaga megafon i mowi) Wszystkich, ktorych nie ma na placu do mnie!
(przychodza Courtney i Owen)
Courtney: co?! Juz sobie poszla?!
Chris: ona byla falszywa!
Courtney: no fajnie... a Duncan sobie lezy...
Chris: to go obudz!
Courtney: no dobra... Duncan wstawaj (caluje go)
Duncan: (staje) co ksiezniczko?! poszla juz...
Courtney: no...
Chris: tak! ona byla falszywa!
Duncan: aha... wiedzialem...
Chris: tak, tak...
Duncan: a co nie wierzysz mi?! (pokazuje mu piesc)
Chris: dobra wierze!
DJ: Owen! Gdzies ty byl stary!
Owen: a zjesc sniadanie, bo juz moge!
DJ: fajnie!
Heather: mozesz juz mowic to zadanie... i tak jestem nietykalna, ale chce nagrode...
Chris: no juz wybeblalas... a ja to chcialem powiedziec! ok... zadanie to napisanie trzy-stronicowej recenzji na temat dlaczego powinnem chodzi z Celine Dion!
Duncna: haha! Ty jestes nienormalny! Jeszcze powiedz, ze jestes trangenstarysta jak Chef! Beda jaja!
Mece: haha! Musze sie zgodzic...
Heather: no to niezym tekstem walnoles!
Owen: musze przyznac, ze tak!

Chris: ej! Pisac macie godzine! A pozniej wolny caly dzien! Pasi?!
wszyscy: pasi!

Po godzinie...

Chris: zobaczmy... pokaz Duncan!
Duncan: nie!
Chris: (zabiera mu) zobaczmy... (czyta) Celine Dion+Chris=Chris trangenstarysta jak Chef, i to samo zapisales na trzech stronach! Powalilo cie?!
Duncan: mnie nie! Ale przyznaj, ze to smieszne
Chris: grr... ok daj Courtney!
Courtney: nie!
Chris: (zabiera i czyta) ... napisalas to samo, co Duncan!
Courtney: nie prawda! To on demnie sciagal!
Duncan: nie skarrz!
Chris: ej! nie moge sie denerwowac, bo mi zmarszczy wyjda! Zobaczmy DJ!
DJ: ja nic nie napisalem
Chris: grrr... to Heather!
Heather: nie mialam czym pisac, bo Owen zjadl mnie i sobie dlugopis!
Chris: nie zgade, ze Owen tez nie ma...
Owen: sorki ziom... bylem glodny!
Chris: ja sie zalame... powiedz, ze ty Mece masz...
Mece: mam... napisalam historyjke o waszym slubie...
Chris: (bierze) pokaz! (przeczytal) droche denne, ale wygrywasz nagrode! Nagroda to Tuzin buritos, ktore zostaly mi z poprzedniego sezonu!
Mece: nie dzieki... nie skorzystam
Chris: ok spotykamy sie na ceremoni! Teraz popodlizujcie sie widza!

*Jaskinia zwierzen*
* DJ: chce zostac, bo jestem mily dla wszystkich i udowodnilem, ze to nie ja rozwalilem sciane!*
*Courtney: wiecie, ze Chris mnie okradl, a teraz walcze by to odzyskac? Jak nie bedziecie glosowac to bede milsza!*
*Duncan: Nie wykonalem dzis pierwszej czesci zadania bo nienawice Celine Dion! To przyprawia mnie o dreszcze! Nie glosowac na mnie!*
*Heather: mam do gdzies....*
*Owen: miecie, ze kocham tych ludzi i was?! Powtarzam sie, ale to co?! Chce jesc!*
*Mece: hmm... mozecie wywalic kogo chcecie, ale nie mnie i DJ! Przebaczylam mu! Wiecie jakie to trudne?!*

Chris: to koniec odcinka! Zapraszam na kolejne na: Miłości TOTALNEJ Porażki!




Glosujcie na:
- Owena
- DJ
- Mece
- Courtney
- Duncan
Nietykalnosc: Heather (teraz)

40 komentarzy:

  1. Owen ... bo psuje całą...Miłość ; P

    DinoŻarł
    moje-total-drama

    OdpowiedzUsuń
  2. Courtney jest wredna i samolubna więc głosuje na Courtney




    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  3. Owen! nie głosujcie na Courtney! On jest fajna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Courtney to samolub

    OdpowiedzUsuń
  5. A Courtney to taka wszystko wiedząca. Ciekawe jake będzie jej mina gdy...głos na Courtney!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mik cię polecił i miał rację super blog! A przt okazji pa pa Courtney!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak by tak sie zastanowić to kocham Owena, a Courtney nie więc głos na nią


    obozowicze.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Courtney zapłaci za zuchwalstwo

    głos na nią

    polopolo

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: