MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

poniedziałek, 8 lutego 2010

Odcinek 25 MTP-TDL ''Finał! cz.1''

Chris: Czekalem, czekalem az w koncu sie doczekalem finalu! Mam nadzieje, ze ten sezon wam sie podobal! To, co tu duzo opowiadac... Dzis tylko dwojka uczestnikow bedzie rywalizowala o okragle 10 mln baksów! Zobaczycie jakie wyzwanie dla nich przygotowalem! No nie tylko ja... nie chce sie chwalic, ale ja tu wszystko najlepiej robie!

ktos: Chris zamknij sie juz! I koncz to przemowienie!

Chris: no dobra... To ogladajcie Miłość TOTALNEJ Porażki!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: to ostania dramatyczna ceremonia... Juz final! Jakos szybko zlecialo no nie?
Duncan: tak, tak...
DJ: chyba ktorys z nas odpadnie...
Mece: no przeciez musi byc dziewczyna chodz jedna w finale...
Chris: nie musi... Dobra ostatnie rozdanie czekoladek... pierwsza trafia do... DJ!
DJ: juuuhu!
Duncan: juz po mnie...
DJ: wybacz stary
Mece: no Chris daj mi ta druga...
Chris: nie... poniewaz trafia do Duncana! Mece wypadasz!
Mece: ze co?! nie moze byc dwoch chlopcow w finale!
Chris: owszem moze...
Duncan: haha! Courtney jesli to ogladasz to mozesz byc ze mnie dumna ;D
DJ: ale dlaczego... Mece?!
Mece: nie przejmuj sie DJ... masz to wygrac i tego goscia (pokazuje palcem na Duncana) pokonac! Zrozumiano!
DJ: tak jest!
Mece: wybacz Court... to samo zrobilabys na moim miejscu
Chris: juz scie sie pozegnali?
DJ: nie...
Mece: dobra chodz tu do swojej pieknosci...
(caluja sie)
Duncan: pieknosci?! buhaha!
DJ: ej wiesz... jestes podly Mece nie mart sie wygram!
Mece: a sproboj nie...
DJ: o co ci chodzi?
Mece: nic nic... (wsiada do pociagu ) To nara DJ! Spotkamy sie w studiu! (pociag odjechal)
DJ: (rozplakal sie) dlaczego ona, a nie ja?!
Duncan: wyluzuj... to tylko laska, a jutro sie z nia spotkasz...
DJ: ty sie do mnie nie odzywaj!
Duncan: spoko...
Chris: no narescie moge byc dopuszczony do glosu... To tak... idzicie spac, bo od 4:00 rozpoczynamy nasza gierke o 10 mln $!
Duncan: wiesz jakos zorientowalem sie w czesniej...
DJ: no ja tez...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... 4:00...

Chris: (przez megafon) Wstawac! Juz jest 4:01!
(oni budza sie pod wulkanem)
Duncan: (ma zamkniete oczy) Chris! Miales nas obudzic o 4:00, a nie 4:01 wiec daj pospac...
DJ: (wstaje gwaltownie) Aaa! Co my tu robimy?!
Duncan: (otwiera oczy i wstaje) zamknij sie! chce spac... Eee! Co jest?!
Chris: no nareszcie... Juz jest 4:02! No to zadania sa takie... Pierwsze: Wejsc do ktorejsc z jaskin i poszukac klucza do tych skrzyn (pokazuje reka) W tych skrzyniach sa wzkazowki gdzie macie wykonac drugie zadanie... Aha zapomnialbym... kluczy jest gdzies czterech lecz jeden tylko pasuje to obu skrzyn... to ja znikam! (roztopil sie w niebiesko-rozowej chmurze)

Duncan: grr... super nawet nie dal nam nic do jedzenia...
DJ: ... i co z tego...
Duncan: a wez chlopie... chodz rywalizuj...
DJ: no dobra... (popchnal go i polecial do jednej z jaskin)
Duncan: grrrr... (pobiegl do innej jaskini)

W jaskini... u DJ...

DJ: Aaa! Strasznie tu ciemno!

*Jaskinia zwierzen*
*DJ: boje sie ciemnosci! Chyba nie dam rady wykonac tego zadania...*

DJ: (potknal sie) Aaaa! co to?! (podnosi klucz) moze to ten?!
(nietoperz przelecial mu nad glowa)
DJ: Aaaa! (wybiegl)

W jaskini... u Duncana...

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: Chris nie mogl nam dac jakis latarek?! Jak mam tu cos znalesc?!*

Duncan: (idzie i wywala sie o cos) cholera!... (wstaje i podnosi ze soba trzy klucze)

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: mam szczescie jedynie to, ze sie wywalilem!*

(wychodzi z jaskini)

Pod wulkanem...

(DJ i Duncan wychodza rownoczesnie)
Duncan: ha! Ja mam trzy klucze...
DJ: ja jeden ;P moze bedzie pasowal!
Duncan: (kazdy klucz wsadza do skrzyni) nie pasuja! A niech to!
DJ: (wklada klucz i otwiera skrzynie) o jednak to byl ten... (bierze karteczke i czyta na glos) '' Wzkazowka do drugiego zadania jest w tamtej skrzyni''
Duncan: haha! (zaslania skrzynie) Jesli chcesz wiedziec to oddaj mi klucz...
DJ: dobra! (rzuca mu klucz)
Duncan: (łapie i otwiera) (czyta na glos) '' kolejne zadanie to...''
DJ: to?!
Duncan: tylko tyle pisze...

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: Chris se zarty stroji?! czy wyczerpal mu sie dlugopis?!*

(Nagle pojawia sie Chris i wychodzi z tej samej chmury, co przed tem)

Chris: no brawo znalesliscie klucze nie musi szukac reszty Chef teraz...
DJ: mow kolejne zadanie...
Duncan: albo daj cos do rzarcia...
Chris: dobra na glodniaka nie wykonacie tego... (rzuca im batony) tylko tyle mam
DJ: niech bedzie...
Duncan: no... (otwiera batonik i je) mow to zadanie...
Chris: Teraz zacznie sie trudniej... aby przejsc do wykonania zadania musicie odpowiedziec na jedno z trzech pytan...
Duncan: tak samo jak poprzednio...
Chris: tak!
DJ: a te pytania beda o czym?
Chris: jak zawsze o uczestnikach...
Duncan: znowu...
Chris: przestan juz! Ok pierwsze pytanie wedruje do DJ... W ktorym odcinku pojawily sie Kelly i Roxy...
DJ: w szesnastym?
Duncan: w siedemnastym...
Chris: Duncan dla ciebie mam inne pytania! Nie odpowiadaj za DJ!
Duncna: ja go tylko poprawilem...
Chris: to uznaje, ze DJ odpowiedzial zle... ok dla ciebie Duncan teraz... Kto prowadzil podsumowanie?
Duncan: a w ktorym sezonie?
Chris: no w tym...
Duncan: nie wiem nie ogladalem tego...
DJ: ja wiem! Noah, Beth i Lindsay!
Chris: a teraz ty porawiasz jego... ok DJ kolejne... Jakie jest ulubione powiedzonko Chefa?
DJ: a to latwe... wy szkodniki!
Duncan: to bylo latwe! Tez takie chce!
Chris: ok... jak ma naimie moja zona?
Duncan i DJ: to ty masz zone?!
Chris: nie! ;D zartowalem... to jak ma naimie moja zona, ktora nie jest zona?
Duncac: zal... Yy... Courtney?

*STUDIO*
*Courtney: rozerwe cie Duncan!*

Chris i DJ: bu haha! ha!
Duncan: co nie mam zielonego pojecia!
DJ: jeszcze powiedz, ze Celine Dion!
Chris: (zszedl usmiech z twarzy) Yy... z kat wiedziales?
Duncan: bu ha! haha!
Chris: dobra DJ odpowiedzial wiec moze ruszac, a ty Duncan zostajesz na jeszcze jedno pytanko... DJ to zadanie jest wejsc do srodka tego wulkanu i zabrac z niego walizke oraz przyjsc tu z powrotem...
DJ i Duncan: to walizka byla caly czas w wulkanie?!
Chris: wlasciwie to tak!
DJ: ok lece... (pobiegl)
Duncan: zadawaj mi szybko to pytanie! Musze go dogonic!
Chris: wiesz... pokaze ci pewny skrot jesli odpowiesz na to bardzo trudne pytanie...
Duncan: wal!
Chris: Jak ma naimie siostra Heather?
Duncan: ty specjalnie mi takie pytania zadajesz?
Chris: moze... to odpowiadaj albo inaczej stracisz szanse...
Duncan: nie wiem... strzelam... Kelly? Sa do ciebie podobne...
Chris: tak Kelly! Ale ta co byla u nas w show to nie jest jej siostra...
Duncan: i dobrze... jak by zachowywala sie jak Heather to byl nie wytrzymal...
Chris: ok to masz ten skrot... do wnetrza wulkanu prowadzi jaskinia zwierzen...
Duncan: tak blisko bylem kasy! Czemu mi wczesniej nie powiedziales?! Wzial bym sobie ja...
Chris: Jeszcze nie wiadomo czy wygrasz... ok lepiej idz, bo DJ juz pewnie tam jest...
Duncan: nara! (pobiegl)

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: (biegnie) nie mam czasu teraz gadac!*

W wnetrzu wulkanu...

(obaj chlopcy sie spotykaja w tym samym czasie)
DJ i Duncan: ty?!
DJ: jak ty tu tak szybko wszedles?
Duncan: nie wazne... a ty miales wejsc na caly wulkan, a to zajmuje duzo czasu...
DJ: heh, ale ja tu weszlem przez jaskinie...
Duncan: no ja tak samo...
(oby dwaj zblizaja sie do walizki)
DJ: zaproponuje ci cos- remis?
Duncan: nie! (popycha go i bierze walizke)
DJ: (szybko sie podnosi i popycha Duncana i to on bierze walizke) heh...
Duncan: to ja teraz zaproponuje- remis?
DJ: nie... (ucieka z walizka do Chrisa)
Duncan: Ah! Tak latwo nie dam sie pokonac! (podnosi sie i biegnie za DJ)

Pod wulkanem...

(Obaj chlopcy wybiegaja z jaskini i zaczynaja sie bic o walizke)
Duncan: nie znalem cie od tej strony!
DJ: bo ty wielu zeby o mnie nie wiesz! Moze mamusi sie to nie spodowa, ale jak wygram to napewno przebaczy!
Duncan: mamusia?! To ty jeszcze sluchasz mamusi?!
DJ: tak a co?! Ty caly czas sluchasz Courtney, ze sie rzygac chce!
Duncan: przesadziles! (zaczynaja bic sie jeszcze mocniej i walizka wlatuje w rece Chrisa)
Chris: dzieki za walizke... teraz pojde ja wypelnic kasa!
(chlopcy przestaja sie bic)
Duncan i DJ: to ona byla pusta?!
Chris: tak... a czy ja mowielm, ze jest w niej kasa?
DJ: to teraz prowadzacusiu co mamy wykonac, aby wygrac?
Chris: wlasnie chcialem powiedziec ostatnie zadanie, ale mi przerwales
Duncan: to ostatnie? Ale ulga...
Chris: no tym zadaniem jest... Musicie isc na plan isc w zdluz torow z tej strony, co przyjezdza pociag... pierwszy w studiu wygrywa! To dozobaczenia! (zas znika w chmurze)
DJ: wiesz... sorka ziom, ze cie tak potraktowalem... wstapilo we mnie zlo, ktore pokazal mi Chef... przepraszam...
Duncan: ok spoko mozna powiedziec, ze ja tez...
DJ: super!
(przybili sobie żółwika)
Duncan: remis?
DJ: oczywiscie strary... remis!
(oby dwaj poszli na plan i szli w zdluz torow do studia)


W studiu...

(sa wszyscy z wtp, ptp i mtp)
Harold: szkoda, ze ja nie jestem finale... albo dobrze, ze nie jestem, bo przynajmniej Duncan nic mi nie robi teraz...
Courtney: ale ja moge tobie jak jeszcze raz palniesz taka glupote!
Leshawna: oh mala nie zadzieraj ze mna Leshawna i moim chlopaczko- kurczaczkiem Haroldem!
Courtney: chlopaczko- kurczaczkiem Doris?! Ha! ha! ha! A to ciekawe...
Leshawna: zaraz ci przyloze!
Harold: dziewczyny nie kludcie sie o mnie!
Courtney i Leshawna: nie wtracaj sie!
Noah: moze sie przymknac?! Probuje doczytac ksiazke...
Tyler: kolo ty zawsze czytasz!
Heather: przynajmniej on ma ciekawe zajecie, a nie jak ty palancie!
Lindsay: odwal sie od mojego chlopaka Heather jestes taka ******* (zaczela zas na nia wyzywac)
Geoff: ziomy wyluzjcie, ale Linds dalas czadu!
Bridgette: Geoff! Zas zaczynasz swoj repertuar?!
Geoff: juz nie bede...
Bridgette: no ;)
(caluja sie)
Ezekiel: (dlubie w nosie) jestescie obrzydliwi tak calowac sie publicznie!
Trent: i to mowi gosc ktory dlubie w nosie... Gwen odezwij sie to mnie!
Gwen: (odwraca twarz) nie! Mowilam ci juz, ze zrobiles mi tyle obciachu przed milionami ludzi! Gosciu, ktory placze za mna... Ja jestem gotka!
Eva: uciscie sie! Eva chce miec cisze, bo mysli jak wygrac ten sezon!
Katie i Sadie: liii! Justin, ale ty jestes przystojny!
Justin: przynajmniej te szyrbniete laski mnie doceniaja!
Riccardo: a ja to nie jestem? (sciaga koszulke)
Katie: ja go zamawiam!
Sadie: wlasnie, ze ja!
Katie: byla pierwsza!
Sadie: to co?! wez sobie Justina!
Katie: nie! ty sobie wez Justina!
(odwrocily sie do siebie na chwile i spowrotem odwrocily twarzami)
Katie: pzepraszam cie Sadie, ze chcial zajac Riccarda moge wziasc Justina...
Sadie: ale to ja przepraszam cie ja wezne Justina...
Katie i Sadie: nie, bo ja!
Roxy: cicho! Izzy masz popkorn?
Izzy: to ty mialas wziasc!
Roxy: ja?! Ja jestem kulturalnym czlowiekiem, a nie tak prymitywnym jak ty... wiec idz go przynies!
Izzy: sama se go przynies! Wojna!
Roxy: dobra wojna!
Owen: ale ja mam popkorn! (bierze do gory i rzuca) Popkorn dla wszystkich!
Cody: stary nikt nie zlapal...
Beth: no tylko nasmieciles tu Owen...
Owen: sorka...
Mece: (siedzi zla) mam nadziej, ze DJ wygra
Courtney: a ja mam nadziej, ze Duncan wygra jest lepszy
Mece: tak ci sie zdje tylko
Courtney: to tobie sie zdaje!
Mece: zobaczymy kto bedzie pierwszy ;P
Courtney: ja wiem...
Mece: a myslalam,ze jestes moja przyjaciolka i tak by wygram DJ to bym ci dla cos moze jakis tysiac...
Courtney: tysiac?! to sobie w buty wsac! Moi prawnicy biora wiecej na dzien!
Mece: ;P ja zaszlam tak daleko bez prawnikow i co?
Kelly: ja tez mam prawnikow, ale nic mi nie pomagali...
David: ty nie mosisz gwiazdeczko...
Kelly: David ja jednak z ciebie jest jakis gosc
David: swietnie!

(Pojawia sie Chris)
Chris: Czesc wsystkim! Teraz sie uciscie zaraz wejdzie zwyciesca!

(do strudia wchodza Duncan i DJ rownoczesnie)
wszyscy: remis?!
Chris: jak to mozliwe?! remis?! nie!!!
Courtney: Duncan jak mogles zgodzic sie na remis i porownac mnie do zony Chrisa!
Duncan: ja wyjasnie...
Courtney: nic nie wyjasniaj! (podchodzi do niego i go caluje) nie rob mi tak wiecej!
Duncan: oczywiscie kochanie...
Mece: (podchodzi do DJ) no i co?! remis?
DJ: tak...
Chris: no to nie mamy innego wyjscia jak... pozwolic telewidza glosowac kto ma wygrac! Tym razem wygrac, a nie odpasc! To jest roznica! Wiec jednak czeka nas kolejny odcinek Miłości TOTALNEJ Porażki!


Głosujcie, kto waszym zdaniem powiniem wygrac:

~~DJ- gosc o zajeczym sercu?~~
czy...
~~Duncan- byly kryminalista?~~

Wszystko zalezy od was!
Tym razem licze wszystkie komentarze! [Nawet jak jedna osoba da 100 na kogos to licze te sto na kogos (jeden komentarz jeden glos)]

104 komentarze:

  1. To lecimy! Duncan!

    OdpowiedzUsuń
  2. Duncan! No i 50 głosów XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. !Duncan! I kolejna 50! 50+50=100 I już :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech wygra najlepszy czyli Duncan!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no oczywiscie duncan

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: