MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

środa, 10 marca 2010

Odcinek 1 MTP-TDM ''Przywitaj się ze swoją mamą!- podział na drużyny''

Godzina 11:53... Managua...
(wszyscy gracze co sie dostali przyjezdzaja autobusem)
(wszysyc nagle wysiadaja oprocz Owena)
Heather: (lapie powietrze) jak dobrze, ze jestesmy na miejscu... Zaraz bym sie udusila! Owen jestes swinia!
Izzy: Owenku tym razem naduzo zjadles...
Owen: (wysiada) przperaszm, ale ja nie umiem powstrzymac gazow...
Duncan: kolo tym razem przesadziles!
Courtney: dobrze, ze moge oddychac...
Duncan: (:D) oh...
Courtney: co?!
Duncan: nic... (patrzy sie na nia zauroczenie)
Courtney: no co sie tak na mnie gapisz?!
Duncan: bo jestes...
Justin: (tez sie na nia gapi) piekna...
Courtney: to te perfumy, ktore kupilam podrodze na was tak dzialaja czy co?!
Trent: Gwen cos jest taka smutna? Ja nic nie zrobilem!
Gwen: a tak... a niby co miales zrobic?
Trent: nic...
Gwen: nie wiem o co ci chodzi...
Trent: o nic...
Gwen: ok... nie bylo rozmowy... zaraz pokaze ci dlaczego jestem smutna, albo zla...
Chris: (przylatuje helikopterem) Witam was w kolejnym sezonie!
Gwen: (pochodzi do niego i chyta za koszulke) Ej! Juz mam po uszy te sezony! Chyba mnie juz ni nie zaskoczy!
Chris: to sie jeszcze okaze... Mozesz mnie juz puscic?
Leshawna: dowal mu!
Gwen: (puszcza) grrrr...
(Harold nagle z kads przychodzi)
Harold: wiecie, ze tu jest Chris?
Geoff: (mowi zawiedziony) ale skapa kolo! Bridgette!!!
Chris: nie chisteryzuj... wiecie dojda zaraz dwie nowe osoby, ale najpier powitajcie jedna znana wam dobrze... Do programu dostaje sie Pan Kokos!
Owen: Pan Kokos?! To on zyje!
Chris: jasne ziom!
Geoff: Chris to Pan Kokos dostal sie do programu, a Bridgette nie?!
Chris: dokladnie!
Ezekiel: (dlubie w nosie) a ja nie znam Pana Kokosa...
wszyscy: fuj!
Chris: no fuj... Ziom to bedziesz zmial okazje go poznac...
Katie: ja chce aby Sadie tu byla! (placze)
Courtney: Duncan wez dla odmiany walnij Doris... Nudno tu...
Harold: co?!
Duncan: spoko... (chwyta Harolda i probuje go walnac lecz slyszy coś)
MH Getrude (czytaj: Gertruda): Zostaw mojego synka w spokoju!
Harold: Mama?!
wszyscy: mama Harolda?!
Chris: no tak w tym sezonie udzial biora wasze matki!
wszyscy (oprocz DJ): no nie!
DJ: ale super!
wszyscy: DJ oszalales?!
DJ: no co?! Kocham mamusie!
Courtney: Duncan rany... To juz koniec... najlepiej podrzyj ta liste co ci kiedys dala...
Duncan: nie... zostawie sobie na pamiatke...
Courtney: ale jak moja mam to zjadzie...
MC Grace (czytaj: Grejsi): Czesc coreczko! Twoja mama wrocila!
(przytulaja sie)
Courtney: (sarkazmem) Dobrze cie znowu widziec...
MC Grace: heh... wiesz odejsc kawalek od tego niechlujnego kryminalisty...
Duncan: co prosze?! Jak juz to ekskryminalisty! A ja jestem dla księ... Courtney...
Courtney: (pokazuje mu zeby byl cicho) cii...
Duncan: ...nikim...
Harold: ale wy...
Courtney: (wali go) no my sie nie lubimy...serio...
Harold: Ał!
MC Grace: no ja mysle...
Duncan: Doris zamknij jadaczke globie!
Harold: Mamo on mnie przedrzeznia!
MH Getrude: Zostaw mojego syneczka, mysia pysia, kroliczka...
Duncan: kogo?! Buhahaha! Slyszeliscie to?!
Heather: i tak moja mam jest najgorsza!
Noah: nie bo moja...
MN Mary (czytaj: Mery): Siemanko ludziska! Czas na imprezke! Yo!
MH Liza: Czesc dzieciaczki zaraz przyniose ciasteczka...
Heather: mamo co ci?!
Courtney: Mamo zalatwilas nowych prawnikow?
MC Grace: tak... dziesieciu nowych...
Chris: no nie! Wiecej prawnikow! Ja oszaleje!
MC Grace: i dobrze...
MD Alyson (czytaj: Alison): Skarbie! Dlaczego uciekles z domu?! Tata ci tak zloi tylek, ze...
wszyscy: buhahaha!
Chris: co?! Jak mogles uciec z domu deklu?!
Duncan: Ej! Uwazaj se Chris!
MD Alyson: no trudno...
Duncan: jedynie to, ze ojciec mi w***** wedlug lat...
MD Alyson: jak ty sie wyrazasz?!
wszyscy: buhahaha!
Duncan: i tak znowu uciekle :P...
MC Grace: Nie zadajemy sie z kryminalistami Courtney...
Courtney: (patrzy takim smutnym wzrokiem na Duncana) chyba masz racje...
MC Jordan (czytaj: Dżordan): synku masz plame na policzku zaraz ci ja zetrze...
Cody: mamo!
Gwen: Trent moja mam jest dziwna to sie nie przejmuj...
Trent: twoja mam dziwna?! To chyba niemozliwe... Moja jest bardzo, alez to bardzo dziwna...
MT Brooke (czytaj Bruk): O tu jestes! Moj malutki Trentcik jest ze swoja mila i dobra dziewczyna...
Gwen: witam pania...
MT Brooke: jak mila jestes...
Gwen: Trent twoja mam jest bardzo fajna...
Trent: tak... mamo... (mowi po cichu) nie mow tych moich historyjek z dziecinstwa...
MT Brooke: chcesz abym opowiedzial twojej Gwen o dziecinstwie...
Trent: nie!
Gwen: no moze pozniej poslucham...
MT Brooke: no dobrze...
MG Maria: Gweni! O Gweni! Tu jestem!
Gwen: no nie!
MG Maria: O tu jest twoj chlopak Trent...
Gwen: tak... i co?!
Trent: ty tez masz fajna mame...
Gwen: tak...
Chris: widze, ze podoba wam sie przyjazd mam...
DJ: ni bo nie widze swojej...
MD Amy (czytaj: Emi): DJ! To ja twoja mamusia!
DJ: mamusia! Tesknilem za toba...
Beth: Lindsay pewnie twoja mam jest super...
Lindsay: i to jeszcze jak!
ML Stephanie (czytaj: Stefani): Lindsay!
Beth: wow... Lindsay twoja mam ma rozowe wlosy...
Lindsay: mamo jak mogla przefarbowac wlosy na kolor waty cukrowej?! Ja chcialam to zrobic...
ML Stephanie: ale wiesz jak ten kolor ladnie wyglada...
Lindsay: wiem dlatego chcialam go zrobic...
Izzy: mam nadziej, ze mojej mamy tu nie bedzie! Wkurza mnie poprostu, bo mi nie pzowala na tyle fajnych rzeczy!
MI Elissa: Izzy! Gdzie Roxy?!
Izzy: mamo ja nie wiem... Daj spokoj! Nie bede sluchala ciebie!
MI Elissa: ale musisz!
Heather: kto by sie spodziewale, ze jej mama taka jest...
Geoff: jak moja mam przybedzie to nic mi to nie da jak roztanie z Bridgette...
MG Gaby (czytaj: Gabi): Geoff! Zobacz jak teraz wygladam...
(wszyscy patrza sie na mame Geoffa)
Leshawna: ee... ile twoja mama ma lat?!
Geoff: mamo?! To ty?!
MG Gaby: tak... Zrobilam operacje plastyczna...
Geoff: wlasnie widze... Wygladasz teraz mlodo... Moglabys byc moja siotra...
MG Gaby: oh gluptasku... Widzisz kosmetyka dziala cuda...
ML LashiwiQena (czytaj: Laszywikłena): Leshawna! Mamuska przybyla!
Leshawma: o ekstra!...
Chris: ale ma pani imnie...
ML LashiwiQena: no niby jakie?! LashiwiQena...
wszyscy: ze jak?!
ML LashiwiQena: LashiwiQena... Trudno zapamietac?!
wszyscy: tak!
Harold: to jzu wiem z kat imnie Leshawna...
MC Grace: Courtney nie wiesz przypatkiem gdzie ten przystojnik Justin? Chcialam go poznac...
Duncan: ehe... ehe... przystojniak?! Bohahaha!
MC Grace: Ej conajmniej trzy metry zdaleka od mojej córki!
Duncan: spoko!
Courtney: ;/ mamo Justinem nie zawracaj sobie glowy... Narazie go nie ma...
MC Grace nie marw sie... poczekamy...
Courtney i Duncan: (zrobili zle miny) :-/
Eva: Moja mam jest najlepsza!
ME Lady (czytaj: Lejdi): Eva! Tobrze, ze mozemy grac razem o kase! Przywiozlam najnowsze i najciezsze hantle do ciwiczenie! A niech ktorys je dotknie to nie zyje!
Eva: dobrze mowisz mamo!
ME Lady: ja zawsze dobrze mowie!
Justin: (przychodzi) no i juz sie odswierzylem...
MJ Ester: Kochanieki! Justinusiu modelusiu! Jestem z ciebie taka dumna!
Jusin: no jak zawsze mamo...
(wszystkie mamy na widok Justina zaczely marzyc)
MC Grece: Courtney to jest twoj klucz to slawy... I jaki piekny...
Courtney: piekny to bym sie nie zgodzila...
MC Grace: Courtney ty jeszcze musisz dorosnac!
Courtney: mamo!
MC Grace: zobaczysz jeszcze zainteresuje sie toba...
Courtney: ;/
Duncan: mamo mozesz mnie nie trzymac za reke?!
MD Alyson: ale boje sie ze uciekniesz...
wszyscy: buahaha!
Ezekiel: czesc mama...
ME Laura: czesc! Nie pozwole ci sie juz bawic łukiem!
Eziekiel: ale w tedy byl to wypadek...
MO Rachel: Owen! Mama przywiozla ci ser z piwniczki!
Owen: mamo jestes kochana! A wiecie, ze Pan Kokos tez mame?! (wyciaga nagle trugiego kokosa) Przedstawiam Panią Kokos!
Chris: aha... haha... sa juz wszystkie mamy?
Katie: (placze) jeszcze moja... ja chce do Sadie!
Beth: i mojej nie ma...
MK Sharon (czytaj: Szaron): Katie przestan sie mazgaic! Zobacz jestem teraz przy tobie!
Katie: mamo, ale nie ma tu Sadie dlatego...
MK Sharon: musisz jakos wytrzymac!
Chris: to brakuje jeszcze mamy Beth...
Beth: Lindsay bedziesz musiala ja poznac...
MB Anna: Beth! Juz przybylam!
Chris: (patrzy na nia jak zakochany) Beth to jest two... twoja... mama?!
Beth: tak... a co?!
Chris: jest taka piekna...
wszyscy: buhahaha!
Leshawna: Chris sie zakochal...
Heather: zal...
Chris: co?! A tak to juz wszyscy wasze mamy... teraz czas poznac dwoch nowych uczestnikow... Bardzo wam dobrze znana Sierra!
Sierra: czesc! nie moge uwierzyc, ze tu jestem!
Cody: jak znana? Ja jej nie znam... ale jest ladna...
Sierra: dziekie!
Chris: nie znacie jej?
wszyscy: nie!
Chris: o to mi sie cos pomylilo... no pomylily mi sie serie mial byc najpier Musical Totalnej Porażki... Ale to zrobimy pozniej...
Gwen: co?! Jeszcze jedna seria?! ty nam nie dasz zyc...
MS Christina: Hej! Jestem Christina mam Sierry!
Chris: jakie ladne imie ^^
MS Christina: wiesz, nie lubie cie wiec sie nie podlizuj...
Chris: eh... I poznamy jeszcze jedna osobe... Powiem tylko, ze z jednym z was jest spokrewnony... Bardzo blisko spokrewnony... A mam tu juz jest... Poznajcie... Dylana!
Duncan: co?! Mojego brata?!
Dylan: Siema! O hejka moj mlotszy braciszku!
wszyscy: mlotszy braciszku?!
Duncan: nie doluj mnie Dylan!
Courtney: o ^^
Dylan: no zazdroscisz mi poprostu...
Duncan: to, ze jestees o trzy miesiace starszy odemnie niczego nie znaczy!
Dylan: znaczy...
MDiD Alyson: Dylan dobrze, ze jestes masz pilnowac swojego okropnego brata...
Dylan: ok mamo...
Gwen: Ee...Wiesz chris jednak mnie zaskoczyles tym wszystkim...
Chris: a mowilem?! Teraz macie sluchac wujka Chrisa!
wszyscy (oprocz mam): ''wujka Chrisa''?!
Chris: tak... Wujka Chrisa... od dzis sie tak do mnie zwracacie... Mamy sa przeciwne?
Mamy: nie...
Chris: to teraz podziele was na druzyny... Wiecie, ze ci co dostana sie do jakiej druzyny to razem ze swoja mama... to tak... Gwen, Katie, Cody, Sierra, Pan Kokos, Eziekiel, Heather, Geoff, Lidsay, Beth i Leshawna... Od teraz nazywacie sie Dojrzałe dzieci!
Heather: zal... jaka nazwa...
Chris: nie naczekaj...
Heather: ale mamy slaba dryzyne... Wogle to Pan Kokos sie do niczego nie na da!
Owen: bede teknij Panie Kkonie i Pani Kokosie...
Leshawna: kurczackzu tylko sie nie zalamuj...
MH Getruda: jaki Kurczaczku?! Czarnulo trzymam sie od niego zdaleka! Dobrze radze! Ty kryminalisto tez! No jestem zawodowa zapasniczka!
Duncan: ekskryminalisto!
Dylan: ale sobie wymysliles...
Duncan: zamknij sie!
Dylan: zazroscisz...
MC Grace: Courtney mamy w drunie Justina!
Courtney: ;/ ale sie ciesze...
MC Grace: a musi byc unas ten z irokezem?!
Chris: tak! A i wy sie nazywacie Młode młodzieniaszki!
Trent: lepiej od tamptych... ale szkoda, z enie jestem z Gwen...
Gwen: Ee... przestan...
Chris: No... widze, ze wam nawet odpowiada... Ale nie martwdzcie sie... obie druzyny maja oddzielna garderowe, a mamy maja wspolna... I pewnie zastanawiacie sie dlaczego garderoby? Otorz to zamieszkamy w opuszczonym teatrze!
wszyscy: nie!
Chris: tak... chodzmy to tam... (pokazuje jakis zapuszczony teatr)

W teatrze...

Eva: Ej pokaz nam szybko te garderoby bo mam tu hantle!
Chris: wiec tak... garderoby znajdyja sie w przyczepach...
Geoff: to nie mogles mowic odrazu, ze to sa przeby, a nie garderoby?
Chris: ale to sa garderoby w przyczepach! Nie wazne... To tak Dojrzale dzieci zjamuja garderobe nr 1, Mlode mlodzieniaszki nr 2, a mamy nr 3... Jakies pytania?!
(wszyscy podniesli rece)
Chris: nie?! To dobrze... mozecie sie rozpakowac i macie dzien wolny... Jedynie wy Dojrzale dzieci macie sie zjawic na scenie na ceremoni...
Sierra: a czemu?! Przeciez nie bylo wyzwania!
Chris: wiem... Ale macie Pana Kosa a on nie jest czlowiekiem wiec gwarantuje wam przegrana...
Lindsay: no nie fer...
Chris: i co?! Ja tak decyduje i tak jest!
Heather: Chris jestes nienormalny!
Chris: cicho!
Chef: (przybiega) Powiedziales im ze ja dla nich gotuje?!
Chris: nie... Pewnie sie cami domysli
Noah: no domyslili... Mamo przestan udwac,z e grasz na gitarze!
MN Mary: ale ja szuje rocka! Ty zawsze musisz marudzic?!
Noah: rany... (bierze i czyta ksiazke)
Chris: a i cos do zwierzania pokaze wam jutro... Bo mi sie juz dzis nie chce... do narka! (uciekl)
(wszyscy sie rozeszli do garderob)

Garderoba nr 2...
(Mlode mlodzieniaszki weszly do srodka)

Owen: super Chris wymyslil z mami!
mlodzieniaszki: nie!
Justin: albo zgadzam sie z Owenem...
Courtney: nie... Duncan tak sie zlozylo...
Duncan: wiem...
Courtney: ale wiesz, co... Duncan twoj brat wyglada jak lepsza wersja ciebie...
Dylan: (przychodzi) dziekuje... Wszyscy mi to mowia... Ale wiesz nie intersujesz mnie.. ale jak chcesz to mozesz mnie pocalowac...
Courtney: :( Duncan twoj brat jest chamski!
Duncan: Ej! Czemu kradniesz moje teksty?!
Dylan: twoje teksty?! Przeciez to ja cie ich nauczylem... i zaraz czemu mala jemu sie skarzysz?!
Duncan: wiesz to moja laska!
Courtney: :P wlasnie...
Dylan: ze co?! Twoja laska jest sztywniara?!
Courtney: Ej!
Dylan: ale mozesz mnie nadal pocalowac...
Courtney: grrr... Duncan powiedz mu cos...
Duncan: ;/ jemu nic to nie da...
Dylan: poniewasz jestem lepszy... On sie ma mnie sluchac...
Duncan: grr...
Harold: Duncan bedziesz mial od mojej mamy przechlapane jak mi cos zrobisz...
Duncan: ta...

Chris: (wpada im do garderoby) I to juz koniec odcinka!
DJ: Chris czemu weszles tu i przerwales im rozmowe?
Chris: bo skonczyl nam sie limit i to koniec odcinka...
Courtney: ty to jestes udany...
Chris: ta... To koniec pierwszego dziwnego odcinka... Zapraszam na kolejny, czyli na Mame TOTALNEJ Porażki!
mlodzieniaszki: ze jak sie nazywa ten sezon?!
Chris: tak jak slyszeliscie :P


Glosujcie na:
- Geoff
- Heather
- Ezekiel
- Leshawna
- Pan Kokos
- Lindsay
- Sierra
- Beth
- Cody
- Gwen
- Katie


Mysle, ze mamy ich sie wam spodobaja... Bedzie sie dzialo xD

Odc 2 w piatek, bo nie mam czasu w czwartek

9 komentarzy:

  1. No myśle że mi sie spodoba.Ba! Juz sie podoba! Masz znakomite pomysly i najbardziej mnie ciekawi oczywiście jak bedzie dalej z D&C a takze chce poznac Dylana ^^ Hehe.. No to głos na Pana i Panią Kosos XDD

    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo


    MikTDI

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzina Kokosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cody bo jego matka jest ochydna



    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos na pana Kokosa ps. twój blog jest świetny! Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem duncan jest ładniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: