MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

poniedziałek, 8 marca 2010

Odcinek 27 MTP-TDS ''Czy gra dobiegnie w końcu końca?! cz.1''

Chris: Witam w odcinku specjalnym! Dzis przyznamy nagrode dla zwyciescy... (mowi po cichu) a moze nie przyznamy... hehe... Zobaczycie! Ogladajcie może, Morze TOTALNEJ Porażki bo zobaczycie, ze akcja rozegra sie na ladzie...

Hotelos- przeranos... 10:00...besen...

Owen: i jak was sie podoba imprezka ziomy?! Dla mnie jest bombowo!
Izzy: dla Izzy tez! Izzy lubi bum bum!
Eva: a Eva nie! Dajcie mi ta kase i wyjezdzam od was frajerzy!
Eziekiel: ale przeciez chlop wygralal...
Eva: juz nie mam na ciebie nerwow! Mam cie zabic?! Abym sie za toba juz nie uganiala i walila!
Eziekiel: dobra bede cicho...
Harold: Leshawna, Leshawna bede za toba tesknil po tym programie...
Leshawna: ja za toba patyczku tez...
Heather: zenada!

Tyler: Lindsay mam ci dac potwierdzenie na papierze, ze to ja jestem Tyler?!
Lindsay: ja wiem, ze ty jestes Toler!
Tyler: myli teraz moje imie ale wie ze to ja...
Beth: no coz Lindsay taka jest...
Lindsay: o co ci chodzi Beth?! Wiem juz ktory to jest Tyler (pokazuje poprawnie)
Tyler: brawo juz znasz moje i mnie...
Lindsay: no przeciez nie jestem glupia!
Heather: jestes....
Lindsay: zamknij sie ********!
Kelly: o troche zmadrzala...
Lindsay: ja zawsze bylam madra i jestem madra!
Noah: jak bys byla madra to bys nie obrala Heather i czytala tyle ksiazek jak ja...
Lindsay: obrazam Heather bo ona mnie obraza i mnie wkurza!
Beth: Lindsay daj spokoj... Heather zawsze byla wredna i taka zostanie...
Heather: :P

Cody: Gwen popatrz na mnie ostatnio trenowalem...
Gwen: nie widac...
Trent: kolo daj se spokoj... Musisz poderwac inna laske, bo ta jest zajeta...
Cody: inna mi sie nie podoba!
Gwen: trudno... idz sobie...

Justin: Courtney...
Courtney: daj mi spokoj...
Justin: ale popatrz na mnie... mialem dwunastopak teraz mam szesnastosciopak...
Courtney: nie intersuje mnie to...
Duncan: kolo zabranialem ci sie do niej zblizac no nie?!
Courtney: czlowieku taka gatka to jemu nic nie da... I tak zaraz pojade do domu... Przegrana!!! nie!!!
Duncan: przeciez ci mowilem, ze oddam ci polowe...
Courtney: nie potrzebuje jalomoznych...
Duncan: co ci sie nagle stalo?!
Courtney: moj prawnik przegral proces! To sie stalo!
Duncan: wyluzuj na co komu prawnicy?!
Courtney: przeciez ty tez masz...
Duncan: no co ty nie mam... Udawalem tylko...
Courtney: ;/ chce juz jechac do domu! Dluzej tu nie wytrzymam!
Justin: popatrz na mnie...
Courtney: rany...
David: Courtney dobrze mowi powinnismy juz jechac do domu...
Duncan: nie pozwole ci z nia znowu byc!
David: chyba sie zapomniales... ja jestem z Kelly...
Kelly: wlasnie...

Roxy: Izzy moze by my juz zakonczyli topor wojenny... Ale musisz przestac byc glupia!
Izzy: nie ma takiej opcji! Haha! Ale tekstem walłam!
Roxy: nie wierze, ze jestesmy spokrewnione...

DJ: Gdzie sie ten Chris podziewa?! Zajaczek czkea na mnie...
Mece: DJ wiesz, ze ostatni raz sie widzimy?
DJ: tak... lae musialo tak byc...
Mece: no masz racje...

Katie i Sadie: Riccardo, Riccardo! Jestes taki piekny!
Riccardo: dajcie spokoj... Courtney pamietasz w tamtym sezonie... ty i ja...
Duncan: ty tez sie od niej odwal!
Courtney: ;/ Riccardo jestes ladny, ale masz zaduzo seksapilu! Nie lubie takich gosci...
Duncan: Courtney odpowiadasz do kazdego jak bys szuka odpowiedniego... Przeciez to ja jestem nie?
Courtney: Duncan juz nie wiem czy jestes idita czy nie bo powtarza ci sie to samo a do ciebie nie dociera... Jest 88 powodow, dlaczego nie mozemy byc razem...
Duncan: podaj chodz jeden...
Courtney: moja matka... reszte sobie przeczytaj (wyciaga liste, ktora zaczyna sie wydluzac)
Duncan: co?! Zas mam czytac?!
Courtney: wez se to i mnie nie drecz...
Duncan: poprostu masz dola, ze ze mna przegralas...
Courtney: nie mam dola...
Duncan: masz...
Courtney: dobra mam! Nie drecz mnie!

Lewis: Geoff moze bys przestal sie z nia caly czas calowac?! No ile mozna?!
(Bridgette i Geoff sie caluja i nie wzracaja uwagi na Lewisa)
Lewis: chcecie jakis rekord pobic czy cos?!
Izzy: no chyba chca! Oni tak caly czas!
Owen: Izzy nie wiesz gdzie Chris bo zarcie sie skonczylo?
Eva: mogles wyle nie jesc!
Owen: ale bylem glodny...
Eziekiel: ty jestes beczka bez dna...
Owen: ej!

Leshawna: gdzie Chris?!
Chris: (przychodzi z walizka w reku) Siemanko ludziska! Czas przenac nagrode...
Heather: narescie!
Chris: przypominal, ze to Duncan wygral...
wszyscy (oprocz Justina): juuhu!
Duncan: no juz, no juz przestancie! Chris dawaj ta kaske i de sobie...
Chris: zaraz...
Courtney: bedziesz prowadzil teraz swoje przemowienie?! Nikt nie ma tyle czasu!
Chris: nie przemowienie... i mi nie przerywaj... tu w rece trzymam walizke z okraglym milionem kasow!
Duncan: no daj mi ja...
Chris: czekaj chwile jeszcze nie skonczylem... Poniewaz wygrales poprzedni sezon i ten sezon oferujemy ci...
(Chef zaczal grac na perkusji)
Chris: stawke do 10 mln baksow!!!
(Chef podnosi do gory wieksza walizke niz ta z milionem)
Duncan: ta... i myslisz, ze bede latal jak glupi ze wszystkimi i jej szukal... Zapomnij! Nie nabiore sie tak jak Gwen z pierwszym sezonie!
Gwen: Chris ty zawsze wykabinujesz... ale to juz bylo...
Chris: dajcie skonczyc! Wlasnie, ze nie bedziesz latal za walizka tylko z walizka, a inni beda cie gonic!
Courtney: no Chris podniosles stawke...
Duncan: sory Chris, ale wezne milion nie bede biegal!
Chris: musisz :P podpisales umowe!
Gwen: ta sama sytuacja co ze mna...
Duncan: cholera...
Chris: Duncan nie zalamuj sie jeszcze... nie bedziesz biegal sam... Courtney ci pomoze...
Courtney: ze co prosze?!
Chris: to... ty i Duncan macie latac po calej plazy i przekazywac sobie walizke tak aby nikl wam inny z uczestnikow nie zabral... a jak zabierze i dotrze spowrotem to Duncan pozegnasz sie z wygrana...
Eva: mi pasi ta propozycja!
Duncan: (podchodzi do niego, lapie za koszulke i pokazuje mu piesc do twarzy) widzisz to?! Ja chce moj milion ktory wygralem! Nie bede teraz biegal jak glupi i pilnowal czy ktos podstepem mi walizki nie podp*****! KPW?!
Courtney: ale ja chce kase!
Duncan: sluchaj Courtney jak Chris przez ciebie mi nie da miliona tylko kaze latac to nie dostaniesz ani gorsza!
Courtney: co ty sie taki narwany nagle stales?!
Chris: musisz biegac! Haha! wykiwalem cie! Chefie!
Chef: (bierze i ezuca Duncana o ziemie) masz robic to co Chris ci kaze szkodniku! Rozumiesz?!
Duncan: grrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Harold: a bedziemy mieli gdzie sie wyslowic w czasie tej gry?!
Duncan: Doris zamknij sie! Nie bedzie zadnej gry! Ja z tad spadam!
Chris: nie mozesz podpisales umowe...
Duncan: a s**** umowe! Milion starczy...
Chris: no jak tam chcesz...
Duncan: to dasz mi go?!
Chris: nie! Masz biegac i koniec kropka! Dam ci jescze taka propozycje... Jak za 2 godziny dotrzesz tu z ta walizka to wygrana jest twoja, jak dotrzesz po dwoch godzinach to wygrywasz tylko milion... Jesli Courtney by dotarla w ciagu dwoch godzin, a nie ty to ty dostajesz 10 milionow, a ona milion... Pasuje?!
Heather: to jest nie fer! Jej sie nie nalezy!
Courtney: mnie sie nalezy wygrana glowna!
Duncan: ;/ dorwe cie jeszcze Chris...
Chris: ta... odpowiem ci na pytanie Harold... Tak bedziecie mogli spowiadac sie teraz w schowku zwierzen, na starym dobrym statku...
Roxy: to jeszcze ten gruchot plywa?!
Chris: plywa! :P
Duncan: to zaczynajmy ta twoja chora gre...
Chris: ok! (daje walizke Duncanowi) To biegnij!
(wszyscy probuj rzucic sie na Duncana, lecz zdazyl uciec)


*Schowek zwierzen*
*Chris: ta gra dopiero sie zaczyna!*
*Duncan: Chris jest p*******! Wygralem uczciwie kase teraz mam biegac i uwazac ;/;/;/*
*Justin: jak by tu wykiwac Duncana... Mozgu mysl, mysl...*

Chris: to na tyle w tej czesc... Zapraszam na ostatni odcinek juz jutro! Tylko na Morzu TOTALNEJ Porażki!




Wiem, wiem, ze krotkie i takie sobie, ale na cz.1 nie mialam pomyslu... na cz.2 bede miala, wogle to juz mam... Ale musicie zaczekac...

5 komentarzy:

  1. O fajne tylko jak juz mowilas krotkie...
    No czekam na kolejny odc. ^^

    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Znowu się zaczyna. U mnie druga część.

    Mik

    OdpowiedzUsuń
  3. http://wtp-duncan.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. super nie mogę się doczekać następnej części


    pokekit

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: