MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

środa, 17 marca 2010

Odcinek 5 MTP-TDM ''Prawda wyszła najaw i jest bardzo bolesna''

Chris: Czesc... powiem, krotko, bo sie przed kims chowam... Dzis bedzie cos w odcinku szokujacego...to zapraszam na Mame TOTALNEJ Porażki!
Chef: i tak cie znajda te mamy...
Chris: cichutko...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: i znowu wasza porazka Dojrzale Dzieci... Ee... ta nazwa druzyny jakos zle brzmi... zmieniam ja na Dojrzale Dzieciątka...
Heather: jeszcze lepiej... wyrzucaj kogos...
MH Liza: Heather przestan byc ciagle taka szorstka... ciesz sie z innymi...
Heather: mamo nie wierze ze pochodze od ciebie!
Chris: Chce zrobic to szybko i bez klotni, bo ide sie chowac...
Gwen: przed matka tej apodytycznej madralijskiej prawda?!
MG Maria: Gweni nie nazywaj tak kolezanki...
Gwen: ale mi kolezanka... Jak by mogla to by mnie udusila...
Heather: musisz o mnie?!
Gwen: nie...
Geoff: Bridgette... tak tesknie...
Sierra: i kolejna u was osoba bedzie tesknic...
Ezekiel: ja jak tak dlugo trzymam sie w grze to moze wygram...
wszyscy: buhahaha!
Chris: ale zart... powiedzialem, ze chce to zrobic szybko... Wiec smoczki dostaja: Beth i...
wszyscy: Anna...
MB Anna: jak zawsze...
Chris: no co?! dalej... Lindsay, Geoff, Gwen, Leshawna, Heather, Katie...
Katie: ale ja chce do Sadie!!!
Chris: wiesz nie wiedzialem...
Katie: to sie dowiedziales...
Chris: a ostatniego...
Sierra: przykro mi by bylo wyleciec...
Chris: ok łap!
Ezekiel: a tak dlugo sie trzymalem...
ME Laura: i dobrze, ze wracamy do domu musze cie synu duzo nauczyc! I pozabraniac duzo rzeczy!
Chris: to ja zmykam! Mozecie sie rozejsc (uciekl)
(Ezekiel i jego mama wsiadli do autobusu i odjechali)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... 8:42... garderoba nr 2...

Duncan: (siedzi kolo lezacej Courtney na jej łozku) od wczoraj sie nie budzi...
DJ: ziom nie zmrozyles w nocy ani oka..
Duncan: ;/ i co z tego?!
Owen: moze bys sie przespal?
Trent: a nie caly czas siedzisz nad nia...
Duncan: dajcie mi spokoj... Lalusiu ona od wczoraj sie nie obudzila! Zaraz ja pomszcze!
Justin: nie slyszales Chrisa? Ona dostala srodkiem usypiajacym...
Dylan: wez bracie tak niezarzekaj...
Duncan: zaraz was zadzgam jak sie nie odczepicie!

*Helikopter zwierzen*
*Dylan: braciszek zartuje sobie*
*Duncan: mowie powaznie! Pierwszy bedzie ten ****! *

Noah: zeczywiscie tragedia, ze stracilismy medralijka...
Izzy: ja zaraz pojde wykopac dół! Zakopiemy ja!
Harold: i dobrze jej tak...
Duncan: ;/ mam mas dosyc... (zaswiecily mu sie oczy)
Dylan: braciszek zaraz bedzie plakal...
Owen: kolo ty serio?!
Duncan: co?! Walcie sie c****!
DJ: nie przeginaj...
Courtney: (budzi sie zmeczona) co? gdzie? gdzie ja jestem?! co sie stało?!
Duncan: Courtney ty zyles!
Izzy: a juz chcialam kopac dół...
Noah: kurcze musiala zyc...
Courtney: no, ale co sie stalo...
Justin: nic...
Courtney: tak... nic pamietam! Strafiles we mnie! Nie zyjesz! (wstaje z lozka)
DJ: opanuj sie dziewczyno!
Dylan: Duncan i tak cie nie bedzie chciala...
Duncan: grrr... nie odzywaj sie!
Courtney: Duncan... wiem co sie stalo... wiem, ze ty mnie tu przyniosles... jestem wdzieczna...
Duncan: :D ma sie rozumiec...
Trent: ale mila sie zrobilas...
Courtney: przymknij sie! Duncan chce cos zrobic abyscie wszyscy widzieli, ze potrafie dziekowac! Siadaj kolo mnie na lozku... (siedla)
Duncan: :D Bracie o ja ci powiedzialem... (sieda)
Dylan: przyznaje udalo ci sie z ta laska...
Noah: rany... ale nudy...
(Duncan i Courtney sie caluja)
Izzy: Aaa! Oni sie caluja!
Justin: ;/ niech sie cieszy...
(nagle wchodzi MC Grace)
MC Grace: obudzila sie juz Courtney? (nagle patrzy na calujaca sie Courtney z Duncanem) No ja p*******! O.O! Zostaw ją zboku! Courtney jak mozesz z nim?! Ten przystojniak jest lda ciebie! (pokazuje na Justina)

*Helikopter zwierzen*
*Duncan: to juz nie zyje... Bye.. Bye... swiecie*
*Courtney: juz po mnie T.T*

Courtney: mamo to nie tak jak myslisz!
Duncan: ale sie narobilo...

*Helikopter zwierzen*
*Harold: Duncan dostanie za swoje!*

Courtney: mamo pozwol, ze powiem prawde... mamo... Duncan to moj chlopak juz od roku...
wszyscy: O.O

*Helikopter zwierzen*
*Justin: to teraz zaczne moja zgrywke! Mhahaha!*

Justin: ten oto tu (pokazuje na Duncan) ja zgwalcil!
wszyscy: O.O
MC Grace: ja p******!
Duncan: co?! ja w zyciu!
Courtney: mamo to raczej Justin chcial mnie zgwalcic!
Justin: co?! Ja bym nawet nie potrafil... Niach pani wierzy pieknu (zdejmuje koszulke)
MC Grace: wierze ci...
Courtney: ale mamo?!...
(Harold wychodzi)

*Helikopter zwierzen*
*Harold: ide powiedziec mamusi cos o Duncanie i bedzie mial wiecej przerabane!*

MC Grace: chetnie bym cie wydziedziczyla Courtney Emily Vanessa Julia Elizabeth Barlow!
wszyscy: ze jak?!
Duncan: ty masz tyle imion?!
Courtney: no...
MC Grace: cicho kryminalisto! Won mi z tad!
Duncan: ale ja kocham pani corke i nie jestem zboczencem!
Dylan: papa braciszku...
MH Getruda i Harold: (wchodza) Oberwie ci sie kryminalisto?!

*Helikopter zwierzen*
*Duncan: a teraz to niby co mu zrobilem?!*
*Harold: zemsta jest slodka! i To jak!*

MDiD Alyson: (wchodzi) Getruda stoj! Wiem, ze to moj syn, ale oszczedz go...
MH Getruda: nie!
Courtney: mamo ja... kocham Duncana!
Dylan: zal...
MC Grace: Courtney z kims chcialabys byc?
Courtney: z...
Justin: no oczywiscie, ze ze mna...
Courtney z Duncanem!
MC Grace: to moj nowy syn... (pokazuje na Justina) Twoj nowy chlopak Courtney...
Courtney: nie mamo!
(Owen, Izzy, DJ, Trent i Noah wyszli)

*Helikopter zwierzen*
*Trent: namowilem pare osob by wyszlo... szkoda mi ich...*

MC Grace: tak i koniec kropka! Ty kryminalisto, zboczencu s********* z tad!
Courtney: przenielas! Wynosimy sie z tad Duncan!
Justin: ale ja chce byc z toba! (przyciaga do siebie Courtney i ja caluje)
(MH i Harold wychodza)

*Helikopter zwierzen*
*Harold: nie mam zamiaru ogladac tego widoku...*

(nagle przychodza Owen, Izzy, Trent, Noah, a wychodza Dylan i MDiD Alyson)
Owen: nie bylo jedzenia...
Izzy: wlasnie Trent!
Trent: no ok... ok...
Duncan: miarka sie przebrala psyhopato! (wyciaga scyzoryk)
Chris: (przychodzi zdyszany) stojcie! Widzialem wszystko na ekranie z kamery... Duncan zostaw Justina... wiem, ze chcial zgwalcic ci Courtney...
wszyscy: co?!
Noah: Uciscie sie, bo nie moge doczytac ksiazki!!!
Chris: to wy nic nie wiecie?! Justin chcial ja zgwalcic, ale to tam...
Courtney: (rozplaka sie T^T i uciekla) Zostawcie mnie w spokoju!
Duncan: Courtney... ksiezniczko czkeaj! (biegl za nia lecz byla zadaleko)

*Helikopter zwierzen*
*Duncan: wiem, ze wiariata z siebie robie, ale ja ratuje! A wiem, ze zaraz zrobi cos glupiego!*

Nad wyschniętą rzeką... most...

Courtney: (weszla na most i probowala wskoczyc glowa na sucha rzek, co byly same ostre kamienie) Żegnaj świe...
Duncan: (dogonil ja) Courtney... kocham cie i zrobie co chcesz tylko nie skacz!
Courtney: to nic nie zmieni! (skoczyla)
(MC Grace i Justin przybiegli)
(Courtney wskoczyla i rozwalila glowe o kamienie, zendlala)
Duncan i MC Grace: kochanie!
(wszyscy sie zbiegli)
wszyscy: co sie stalo?!
Chris: (patrzy z przerazeniem na Courtney) Zas mam trafic przez jej glupote do wiezienia?! Chefie dzwon po karetke!
Chef: (rozkleil sie i zaczal dzwonic po karetke) no nie...

*Helikopter zwierzen*
*Chef: nie moge patrzec na takie widoki... Tylko nie wyslcie sobie, ze ja becze! Slyszeliscie?! Nie myslcie sobie!!!*

MC Grace: Sluchaj Chris mam to w d**** s********* czy trafisz do wiezienia czy nie! Dla mnie jest teraz wazna moja corka!
Heather: ale dostales ochrzan Chris!
Chris: mam was wywalic z programu?!
Duncan: (poszedl do Courtney zdjal koszulke, owinal jej glowe i wzial na rece) I co teraz?!
MC Grace: trzeba czekac na karetke...
Duncan: szybciej! Ona umiera!

*Helikopter zwierzen*
*Duncan: wiem jestem debilem...*

(przyjechala karetka)
Sanitariusz 1: co sie stalo?
Duncan: ona... ksiezniczka umiera...
Dylan: on zawsze bedzie odemnie teksty zrzynal...
Sanitariusz 2: juz ja zabieramy do szpitala
Duncan: chce jechac z nia!
Sanitariusz 1: nie mozesz!
Duncan: (wkurzony) dlaczego?!
Sanitariusz 2: bo nie jestes rzadnym z bliskich w rodzinie prawda?!
MC Grace: tak... Justin jest jej chlopakiem wiec moze...
Duncan: pani jest gorsza nic cala moja rodzina policjantow!
MC Grace: trudno:P Justin chodz!

*Helikopter zwierzen*
*Justin: no i jestem jej chlopakiem! Ale zyby tylko przezyla...*
*Duncan: dlaczego?!*

Justin: oczywiscie...
(Duncan sie na niego rzucil)
Justin: (straca go) Spadaj! (ucieka do karetki)
(karetka odjezdza)
Duncan: nie!!! (padl na kolana i zaczal plakac)
wszyscy: Duncan ty placzesz?!
Heather: jeszcze o lizuske...
Duncan: (podnosi sie) mam was gdzies! Chris sluchaj uwaznie, bo juz tego nie powtorze! Odchodze z programu! Mam go w d****! Niech se moj braciszek gra teraz!
Chris: nie mozesz odejsc...

*Helikopter zwierzen*
*Duncan: nara wszystkim, bo nie mam zamiru wracac do tego show!*

Duncan: to patrz! (pobiegl za karetka)
Chris: o kurde...
Leshawna: ze mu sie chce biec...
Lindsay: a co sie zdarzylo, bo patrzalam na swoje paznokcie...
Beth: bede musiala ci opowiedziec...
Geoff: to ja nawet nie szaleje tak za Bridgette... jak to slyszlas to tesknie!
Katie: a gdzie jest Sadie?! Ja chce do Sadie!
Gwen: nawet nie wiem co o tym myslec...
Noah: wielkie halo sie stalo...
DJ: ojojoj...
Chris: :( smutne, ale prawdziwe... Mlodzieniaszki za taki numer macie kare! Nie dosc ze odszedl od was Duncan to niewiadomo czy ta Courtney przezyje! Macie wyrzuc dzis jedna osobe! A na Justina nie mozecie glosoba bo on nie moze na was tak samo jak Courtney...
Harold: no to teraz oni beda miec przewage...
Heather: no wrescie...
Owen: mam gazy lekawe... (puszcza baka)
Izzy: Owen masz jesc cytryny!
Chris: dobrze, ze nie ma tu waszych mam... prosze nie mowcie im o calym dzisiejszym zdarzeniu to nie zrobie zadania...
wszyscy: ok!
Chris: :( jestem smutny bo moga zdjac mi teraz to show... ale jak narazie to jest i dobrze... zapraszam... oby jeszcze byl na kolejny odcinek Mamy totalnej porażki...
Chef: cos ty tak slabo to powiedzial?
Chris: bo jestem zalamany...

Glosujcie na:
- Noah
- Dylan
- Izzy
- Owen
- Harold
- Trent
- DJ
Nie mozna na: Courtney (bo jest w ciezkim stanie) i Justina (matka Courtney sie zgodzila aby jechal)




Wiem, ze smutny i krotki odcinek, ale musialam to napisac ^^ A dalej juz jakos nie wiedzialam co

Nowy odcinek w piatek, bo ucze sie do klasowki

20 komentarzy:

  1. Głosuje na Noah. A odcinek świetny, fenomenalny, wzruszjący, doskonała i tak dalej. XDD Ciekaw jak tak z Court i Duncanem. Mam nadzieje, że wszystko dobrze...

    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. ale extra!
    jesteś geniuszem!!! xddd
    już się nie mogę doczekać następnego odc.
    a głosuję na Noaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos na Noah




    SyŚś(Lindana)z total-drama-island-blogier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Andzia mam jedno pytanie czy spam się liczy?




    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  5. Andzia czy mogę skorzystać z niektórych twoich pomysłów?
    To znaczy nie z Mamy TP,lecz z Miłości TP.
    Proszę,odpowiedz w komku na moim blogu ;-)


    SyŚś z total-drama-island-blogier =)

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: