MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

niedziela, 28 marca 2010

Odcinek 11 MTP-TDM ''Pomysł Sierry i tańce- zadanie Chefa''

Chef: Witam...
Chris: Ej! To ja mam być na antenie, a nie ty!
Chef: ty zawsze musisz byc!
Chris: bo mnie ludzie wola ogladac!
Chef: nieprawda!
Chris: wlasnie, ze prawda!
Chef: to gotuj se sam dla nich!
Chris: przeciez ty zbierasz tylko nasze resztki i im dajesz!
Chef: to trudniejsza robota od twojej!
Chris: ta... Wiesz znowu sie klocimy o to samo co na planie...
Chef: tak?! Ja tam nie pamietam...
Chris: daj, ze mi to skonczyc bo nie mamy czasu!
Chef: Zapraszam na kolejny odcinek Mamy TOTALNEJ Porażki!
Chris: no ej! Nawet nie potrafisz tego powiedziec z taka gracja jak ja!
Chef: a daj mi spokoj! (walnal go)
Chris: doigrasz sie (zendlał)
Chef: (usmiecha sie do kamery :D) Zapraszam!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

(Chef przychodzi i panuje cisza)
Chef: no narescie jak przychodze to jest cisze...
DJ: gdzie jest Chris?
Chef: ktory to sie odezwal?!
DJ: ja...
Chef: a to spoko... A wiec Chrisa usunalem na ten odcinek i ja jutro prowadze zadanie!
wszyscy: o nie!
Chef: jakim prawem sie odezwaliscie?!
wszyscy: ...
Chef: no! Powiem, ze mamy maja jutro znowu wolne, a wy macie zadanie... Zrozumiano?!
wszyscy: ...
Chef: no odpowiedzcie!
wszyscy: ...
Chef: pozwalam sie wam odezwac tylko na to!
wszyscy: tak jest panie kucharzu!
Chef: no narescie moja wymarzona ceremonia... Chris by tak nie potrafil! Wiec smoczki dostaja: DJ, milusinka diablica...
Mece: Ej!
Chris: bo czeka cie karcer!
Mece: ...
Chef: dostaja tez: para calusnych, kryminalista i jego braciszek, wariatka, pani duze uda...

*Helikopter zwierzen*
*Leshawna: O! Nie odpuszcze mu tego!*

Chef: Ej?! kto mi sie wepchnal z helikopterem zwierzen?!
wszyscy: ...
Chef: dobra niewazne... dostaja tez... corka czarownicy, bo mi bedzie potrzebna, pyskaczka, gitarzysta...
Duncan: i ostatniego Courtney...
Chef: nie pozwolilem ci sie odzywac! Jedna noc w karcerze!
Duncan: luz...
Chef: oh ty! Wynocha mi z tad! Madralijska zostajesz! A teraz na kolacje! Dzis gotowal dla was Chris...
Duncan: ok juz ide!
Chef: ale ze mna! (lapie go za koszulke i idzie z nim do karceru)
Trent: ale dlaczego odpadla Gwen?!
Gwen: co?! A tak opadlam... o szkoda...
Trent: nie! dlaczego ty!
Gwen: wydawalo mi sie, ze jestes z Mece...
Mece: Trent wez odejdz od niej! Jak jestes ze mna to masz sie mnie sluchac!
Trent: wiesz... zalezy mi tylko na Gwen!
Gwen: to po co to wszystko?
Trent: abys byla zazdrosna...
Mece: kawal drania z ciebie i tyle ci powiem!
Gwen: ale mojego drania... Niepotrzebnie sie obsciskiwalam z Duncanem...
Courtney: co ty robilas z Duncanem?!
Gwen: Yy... sory... w tedy nie wiedzialam...
Courtney: wiec to tak! Oh! Duncanowi sie oberwie! I to mocno oberwie!
Gwen: ale to nie tak... A z reszta... wiesz Trent... nie bede ci komplikowac i mieszac juz w zyciu... wiec papa!
Trent: ale ja chce byc z toba...
Gwen: nie Trent... mamo? Gdzie jestes?!
MG Maria: juz... juz... tu jestem co?
Gwen: idziemy...
MG Maria: chyba jedziemy...
Gwen: nie wazne... Czesc!
(MG Maria i Gwen wsiadly do autobusu i odjechaly)
Sierra: Katie przykro mi...
Katie: ale ja sie ciesze, bo wroce do Sadie!
Sierra: jak tak uwazasz
MK Sharon: Katie jak moglas wyleciec! Grr...
Katie: a tam... Siedie przybywam... dozobaczenia Sierra...
Sierra: tak dozobaczenie...
(MK Sharon i Katie wsiadly do autobusu i odjechaly)
Courtney: Duncan mi za to zaplaci!
MC Grace: wiesz Courtney ja nie chcialam ci tego robic, ale to bylo dla twojego dobra... Wiesz... Justin jest u nas w domu teraz...
Courtney: tak? To bardzo dobrze... Duncan mi tak zrobil to ja mu tez tak zrobie!
Chef: (przychodzi) a co wy tu jeszcze robicie!? Powiedzialem, ze na kolacje macie isc!


Bufet...

Leshawna: nie no druga kolacja...
Izzy- Destruktorka: moze tym razem bedzie cos jadalnego!
Heather: nie łudzilabym sie na tym...
Dylan: ale to piekna noc bedzie... moj braciszek w karcerze...
Trent: Gwen... rozumiem...
Mece: zamknij sie draniu!
Geoff: Bridgette nudze sie...
Bridgette: w sumie ja tez... ok calujemy sie... i tak nie widze tu naszym mam...
(zaczynaja sie calowac znow tak dlygo)

*Helikopter zwierzen*
*Geoff: no narescie!*

DJ: Mece ja bym ci tego nie zrobil co Trent...
Mece: ... daj spokoj!
Chris: (przychodzi ubrany za kucharza z taca z kanapkami) zrobilem kanapki! Mam nadzieje, ze beda wam smakowac! 2 godziny je robilem!
Courtney: to ja ide zaniesc Duncanowi...
Heather: myslalam ze go nienawidzisz...
Courtney: no ide mu to zaniesc aby w niego rzucic!
Chris: nie! Mowilem ze sie mordowalem aby to zrobic! A wy swoje!
Sierra: to dlatego na tych kanapkach pisze, ze sa z McDonaldu?
Chris: ale niby jak?! No kurcze... skapliscie sie! Ok ja juz skonczylem...
Courtney: to ide... (poszla)

Karcer...

*Helikopter zwierzen*
*Duncan: tak jak by sie to juz powtorzylo*

Courtney: (wchodzi) jestes tu Duncan?
Duncan: no jasne...
Courtney: przyszlam ci powiedziec, ze cie rzucam!
Duncan: juz sie nie nabiore... jestes aktorka... (ciagnie ja za wlosy)
Courtney: ty debilu! Wiesz wole Justina od ciebie! Jak mogles mnie zdradzic?! Jestes chamem nad chamami!
Duncan: Yy... jestes prawdziwa... ale co ja zrobilem?!
Courtney: jeszcze sie pytasz?! Jak mogles przystawiac i obsciskiwac sie z Gwen?! Ta porabana gotka! Wiesz, nie wiem co ja do ciebie czulam! Ale wiem tyle ze ostatni raz mi tak zrobiles! Zegnam! (rzuca mu kanapka w twarz i wychodzi)
Duncan: to nie tak!... A kurde...

*Helikopter zwierzen*
*Courtney: to juz koniec! Moze Justin rzeczywiscie jest lepszym kandydatem do mnie*
*Duncan: no ladnie mnie przyjaciolka zalatwila... A ja ja tylko przytulilem, bo mi sie wyrzalila ze Trent to naserio chce byc z Mece*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... godzina 6:00...

Chef: (przez mega-megafon) WSTAWAC! JUZ JEST 6:00!

Leshawna: (wychodzi) juz wolalabym aby Chris prowadzil! Mozna bylo sie w tedy wyspac!
Chef: (przez mega-megafon) NIE PASUJE CI COS RZOłMIERZU?!
Leshawna: wszyscy pasuje panie kucharzu!
Chef: (przez mega-megafon) NO! DZIS NIE MA SNIADANIA BO WCZORAJ BYLY DWIE KOLACJE! MACIE SIE ZA 5 MINUT ZJAWIC NA MOSCIE GDZIE KAMIENIE PRZECINAJA... ZRESZTA MIELISCIE JUZ NA MADRALIJSKIJE PRZYKLAD! A JA IDE PO TEGO KRYMINALISTE! DAJE WAM 5 MINUT! TYLKO 5 MINUT! (poszedl)

Po 5 minuatch na moscie...

Duncan: no posc mnie juz Chefie!
Chef: puszcze gdy bede tego chcial! ZROZUMIANO?! A jak chcesz to moge cie poscic w te kamienie!
Duncan: nie dzieki... wole powisiec...
Dylan: hahaha...
Chef: zamknac sie! (puszcza Duncana) Dzis poskaczemy sobie na bandżi!
Sierra: łi...
Chef: powiedzialem cisza! Aby bylo was po rowno w ruzynach DJ i Sierra nie biora udzialo...
DJ: dziekuje...
Chef: dziekuje co?!
DJ: panie kucharzu...
Chef: no! Bedziecie skakac do tych kamieni, a pozniej musicie sie jakos wdrapac na gore! Ci co stchurza maja nosic te glupie czapeczki, ktore znalazlem jeszcze za czasow wyspy...

*Helikopter zwierzen*
*Sierra: Chef mi to specjanie zrobil!*

Chef: no kto mi zas przerwalam helikopter zwierzen! Grr! Daje wam minute na narade!

Izzy- Destruktorka: ja chetnie to zrobie ^^
Trent: ja sie poswiece...
Duncan: a ja nie... mam gdzies to zadanie...
Dylan: mowisz tak bo laska ci dala kosza na amen...
Mece: ja skocze bo co mi tam... juz skalam na bandżi
Dylan: bracie jak przegramy obiecuje ci, ze wylecisz!
Duncan: ja ja to ty tez
Dylan: zobaczymy...

Courtney: ja skacze...
Heather: jak przegramy przez ciebie to... powiedzials ze ''skaczesz''?!
Courtney: tak...
Heather: to ja tez skocze...
Leshawna: ja sie nie narazam...
Geoff: ja tez sorka ziomy...
Bridgette: jak Geoff nie skacze to ja tez nie skacze...
Heather: i juz my przegrali!

Chef: Koniec czasu! Skakac! Zaczynaja Mlodzieniaszki!

Trent: to dla Gwen! (skoczyl i wdrapal sie na gore) Udalo sie?! Zyje?! Tak!
Chef: dalej!
Mece: phy... (skacze i wdrapuje sie na gore) proscizna...
Izzy- Destruktorka: ja tez musze sprobowac! (skoczyla i sie wdrapala)
Dylan: widze, ze sie nie wydaje trudne... (skacze i wchodzi na gore)
Duncan: ja pasuje!
(druzyna Dzieciatek sie na niego patrzy)
Heather: ty pasujesz?!
Courtney: wiedzialam, ze to tchorz!
Duncan: aty bys skoczyla?! Juz to widze...
Courtney: a wyobraz, ze skocze!
Duncan: to ja tez!
(skacza oby dwoje w tym samych azesie i w tym samym czasie wchodza na gore)
Courtney: i co glupio ci teraz?!
Duncan: nie musialas sie przytulac
Courtney: ja cie walilam, a nie przytulilam! Wogle to ja jestem teraz z Justinem i juz ci nie wybacze!
Duncan: bardzo sie ciesze!
Chef: skaczecie czy nosicie czapeczki?!
Bridgette: ja i Geoff nie...
(Heather przywiazuje im do nog gume od bandżi i popycha w przepasc)
(Geoff i Bridgette wychodza calujac sie)
Leshawna: mnie nie zmusisz Heather...
Heather: dobrze... (tez przywiazuje jej gume i popycha)
Leshawna: (wchodzi) doigralas sie! (jej tez przywiazuje gume i popycha)
Heather: (wchodzi) podoba mi sie twoj zapal...
Leshawna: daruj sobie
Chef: remis! Nie... To zadanie jeszcze jedno, ktore zdecyduje kto ma wyleciec! Potanczycie sobie troche do tej piosenki... (puszcza z MP4)



Duncan: zartujesz?! Co to za gniot?!
Chef: to moja ulubiona piosenka z dawnych czasow! Nie pozwolilem sie wam odzywac!
DJ: ale pamietam, ze na planie Chris dal kiedys takie zadanie tylko nie wiem czy bylem przy nim
Chef: i co z tego?! Ja nie jestem Chris tylko Chef! A dla was pan kucharz i koniec kropka! Kazdy ma tanczyc do tej piosenki! Ten kto wytrzyma najdluzej dla druzyny zdobywa zwyciestwo! Wiec star! (puszcza ta piosenke) A i zapomnialem dodac, z ejak sie skonczy, a awy nadal bedziecie tanczyc to puszcze inna!

(wszyscy zaczeli tanczyc)
(pierwsza piosenka sie skonczyla- odpadli Mece i Duncan)

Chef: czas na druga! (puszcza)



(odpadli przy niej Dylan, Trent, Geoff, Bridgette i DJ)

Chef: DJ wstydze sie za ciebie!
Duncan: o nasza madralka jeszcze tanczy...
Courtney: spadaj!

Chef: teraz trzecia! (puszcza)



Heather: przesada! wymiekam!
Sierra: ja tez...
Courtney: ja to wygram...
Leshawna: da muza jest nawet spoko...
(skonczyla sie)

Chef: kolejna... (puszcza)



Leshawna: przy tym sie nie da tanczyc! Odpuszczam...
Izzy- Destruktorka: cie pokona!
Courtney: nie badz taka pewna!
(skonczyla sie)

Chef: mam jeszcze jedna... (puszcza)



(Duncan rzuca Courtney kamyk pod nogi i sie wywala)
Courtney: Duncan!
Duncan: czego?!
Courtney: grrr!

Chef: niechetnie to mowie ale wygrywaja Mlodzieniaszki! DJ ale wstyd! Dzieciatka wy na ceremonie dzis! Ktora mam nadzieje poprowadzic ja! Idzcie sie teraz umyc, bo smierdzicie potem! A ja ten... i z wami sie zegnam... i Yy... apraszam na kolejny odcinek Mamy TOTALNEJ Porażki! Kto te teksty wymysla?!




Glosujcie na:
- Heather
- Geoff
- Bridgette
- DJ
- Sierra
- Leshawna
Nietykalność: Courtney (do 12 odc)


Przepraszam was, ale nowy odcinek dopiero w srode, bo zadali nam na jutro bardzo duuuzo prac domowych i nie wyrobie w czasie, a po za tym troche boli mnie reka, bo ja na WF uszkodzilam lekko, ale tym sie nie przejmowac, a po za tym chce obejdziec film. No to czekac do srody. Moze dam dwa odcinki jak cos wymysle.

6 komentarzy:

  1. sierra.

    suzii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odc. ^^ Nie spodziewałam się tego O.o.Mialam mały problem z odtwarzaniem muzyki ale jakoś sobie poradziłam. Głos na Sierre.

    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: