MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

środa, 3 marca 2010

Odcinek 22 MTP-TDS ''Hotelos-przegranos''

Godzina 17:20...
Chris: Witam! Dzis odwiedze uczestnikow, ktorzy opadli i stracili szanse o 1 mln baksow w Hotelos-przegranos! Zobaczycie jak czuja sie po odpadnieciu i tego kto ma dla nich odpasc z resztki co zostala! A uczestnicy, ktorzy jeszcze graja maja dzien wolny i moga robic co chca! (wysiada z lodki) No juz zaraz ich zobaczycie!
Chef: Chris po co sie pakowales jak dzis jeszcze wracasz na statek?!
Chris: Chefie to sa same moje kosmetyki!
Chef: (bierze torbe) co?! Kosmetyki waza gdzie ok. 50 kg?!
Chris: no przeciez musze dbac o wyglad!
Chef: to se nos sam ta torbe!
Chris: no dobra... zostaw ja... Moze sie obiejdzie!
Chef: (rzuca tobe na ziemie) ma sie obejsc!
Chris: o juz widze ten hotel!
(oby dwaj wchodza do srodka)
Chris: to ty kamerzysto szukaj przegranych a ja ide sie odswierzyc...
Chef: ja tez ide!
(Chris i Chef gdzie sobie poszli, a kamerzysta gdzies chodzi)
(nagle pojawia sie Owen)
Owen: (trzyma jedzenie) o heja! To dzis Chris nas kreci... To tak... Chcialem wam pozdrowic!
Kamerzysta: wez pokaz mi reszte...
Owen: ok chodz za mna...
(nagle ida na jakis plac z basenem)

Na basenie...
Owen: Siemano ludzie! Zaczynamy imprezke!
Noah: cicho grubasie chce cztac ksiazke...
Heather: a co tu robi kamerzysta?!
Roxy: no wlasnie co?!
Kamerzysta: dzis jest odcinek o was...
Lindsay: a tak! Christofer cos mowil!
wszyscy: Chris!
Lindsay: nie wazne... A gdzie Tyler?
Tyler: siedze kolo ciebie...
Lindsay: to ty jestes Tyler?!
Tyler: no...
Lindsay: ale ktory to Tyler?
Tyler: no ja!
Lindsay: a tak... Beth... ktory to Tyler, bo on mi nie chce powiedziec...
Beth: to jest Tyler... Siedzi kolo ciebie...
Lindsay: A Tyler! To ty?!
Tyler: mowie ci caly czas, ze ja!
Lindsay: naprawde jestest Tyler?!
Tyler: TAK!
Lindsay: nie zartuj sobie... No ale gdzie jest tak naprawde Tyler?! Powiecie mi w koncu...
Trent: o jak bardzo tesknie za Gwen...
Lewis: kolo daj spokoj...
Geoff: Bridgette odezwij sie do mnie!
Bridgette: nie! To ty wyrzuciles tyle osob! Nie ufam ci!
Lewis: chodz do mnie laleczko!
Bridgette: tobie tez nie ufam...
Eva: Przestancie frajerzy peplac! Dajcie mi ta wygrana! Eva najlepsza!
Ezekiel: baby sa slabe...
Eva: (zaczyna go dusic) Baby sa slabe?! A teraz tez?!
Ezekiel: no!
Eva: zaraz ci pokaze!
Eziekiel: nie! (ucieka przed Eva)
Eva: nie uciekniesz mi! (goni go)
Harold: Leshawna szkoda, ze nie wygral...
Leshawna: no coz chuderlaczku... Ciesze sie, ze Heather odpladla!
Heather: a spadaj!
Noah: daj jej spokoj!
(caluja sie)
Harold: ble... Jak oni tak moga?
Heather: nie pasi ci jelopie?!
Harold: pasi tylko nie bij mnie!
Leshawna: zostal ja ty wredna egoistyczna swinio!
Heather: co ty podziewiala?!
Leshawna: to co slyszlas!
(zaczynaja sie bic)
Cody: nie bijcie sie! Laski spojscie na mnie!
dziewczyny: nie!
Cody: trodno...
David: Kelly dobrze ze jestem z toba...
Kelly: szkoda, ze nie wygrales ale mialaes racje by odpasc...
David: no...
Izzy: Owen robi konkurs na jedzenie?!
Owen: jasne!
Roxy: i jak zawsze moja siotra jest swinia...
Izzy: odwal sie od Izzy! Sama robilas konkursy na jedzenie!
Roxy: to byly inne czasy!
Izzy: ta... (pochlania 6 hot-dogow na raz)
Owen: Juuuhu! Kocham cie panienko!
Izzy: ja cie tez grubciu!
Roxy: zalosne...
Trent: tak bardzo brakuje mi Gwen... Ale chce aby wygrala... Trzymam za nia kciutki...
Riccardo: daj se spokoj tej calej Gwen... Najgorsze, ze nie moge miec ani Courtney ani Heather!
Heather: bo jestes idiota!
Noah: ona woli mnie... Czy ja powiedzialem to naserio?!
Heather: nie wiem... Ale wole...
Noah: dobra nie bylo rozmowy... Wracam go ksiazki...
Katie i Sadie: łiiii! Riccardo zainteresuj sie na mi!
Riccardo: wole nie...
Vampyra: (ukrywa w krzakach) ty mnie nie drac, bo cie zabije! (mowi do kamety) i co?! Zdziwieni, ze zyje?! Ja mowilam, ze jestem niezniszczalna! A ja zrobie dobiero final gdy bedzie ten prawdziwy final! Dobra ja znikam! (zniklela)
Beth: Lindsay znalazlas juz Tylera?
Lindsay: tak!
Tyler: no juz wie...
Lindsay: ale czy to prawdziwy to nie wiem...
(zaczyna sie z nim calowac i wpada do basenu)
Beth: Lindsay!
Geoff: Bridgette uwiez ze to nie moja wina!
Bridgette: przekonalam sie! Jestes taki jak Lewis!
Lewis: taki jak ja? zartujesz sobie...
Bridgette: jestescie oby dwaj podstepni!
Lewis: on podstepny... phy...
Geoff: ja nie zrobilem tego!
Lewis: ja go dobrze znam... on by na takie cos nawet nie wpadl... poprostu go wrobiono i juz...
Geoff: ten caly Justin mnie wrobil!
Bridgette: serio?!
Lewis: a niby kto?! On by nie umial, bo jest lamaga...
Geoff: Ej!
Bridgette: serio tego nie zrobiles?!
Geoff: tak! (kladzie reke na sercu)
Bridgette: no dobrze... wierze ci!
Geoff: super! Dzieki Lewis...
Lewis: :P ja ci nie chcialem pomoc!
(Bridgette i Geoff zaczynaja sie calowac zas tak dlugo jak kiedys)
Harold: Leshawna...
Leshawna: co?!
Harold: wiesz... tak myslalem...
Leshawna: jak chcesz sie obsciskiwac to nie ma mowy!
Harold: przejrzalas mnie!
Cody: laski no popatrzcie na mnie!
dziewczyny: w zyciu!
Beth: a moze jednak... Ale ja mam chlopaka Brandkiego!
Eziekiel: (duszony przez Eve) pomocy...
Eva: zginiesz!
Trent: Eva pusc go on pewnie nie chcial...
Eziekiel: ale to prawda!
Trent: masz przerabane...
Eva: on ma przeobane na maxa! Daje ci 3 sekudy abys uciekl... jeden...
Eziekiel: dobra... (zwial)
Eva: i tak nie zyjesz! (zas czela go gonic)
Kelly: a oni by sie tylko gonili...
David: takie zycie...
Kelly: no idiotyczne...
David: zagadzam sie...
Owen: ludzie czmus ie nie bawicie?! Jest zadretwo!
Izzy: ja sie tam bawie dokonale!
Owen: no ja tez, ale reszta...

Chris: (pojawia sie z dymu) Siemanko przegrani!
Heather: nie rob tak wiecej!
Chris: czemu? To zabawne jest...
Tyler: ale ja sie wystraszylem...
Lindsay: Tyler?!
Tyler: no...
Lindsay: teraz juz wiem dobrze...
Roxy: po co tu przyzles Chris?! Aby nam nudzic?!
Chris: po to, ze macie wybrac sobe, ktora ma odpasc!
Noah: po co?!
Chris: a po to... zabiezmy sie wszyscy tu w kinie... Puszcze wam cos...
Kelly: pewnie zas jakoms glupote...
Noah: jak zawsze...
Chris: nie... to bedzie ciekawe...
Izzy: Izzy nie moze sie do czekac!
Chris: to chodzmy! (wszyscy poszli za Chrisem)

W kinie...

Chris: zajmijcie miejsca...
Izzy: Izzy ma pytanie! To bedzie film o wojnie! Bo lubie wojny!
Chris: nie o wojnie...
Heather: pewnie jakies badziewie...
Owen: a ja chce film o jedzniu!
Cody: ziomty zawsze jesz i jescze chcesz film o jedzeniu?! Chcesz zjesc kinekop?!
Owen: nie... dobra moze!
Chris: to bedzie film o naszych uczestnika co graja o glowa wygrana... Kazdy z nich nagral wiadomosc wideo aby przekonac was dlatego powiniem wygrac i takie tam...Poniej wybierzecie go ma z nich odpasc...
David: ale to bedzie nudne...
Katie i Sadkie: łiii! My lubimy filmy!
Chris: trudno musicie sie przekonac!
(nagle gasna wszystkie swiatla i na ekranie pojawia sie DJ)

Na ekranie...

''DJ: Czesc ziomy! Na mnie nie mozecie glosowac, bo zdobylem nietykalnosc! Nie glosujcie tez na Mece, bo ja bardzo, alez to bardzo lubie! Chce aby ona wygrala... No, ale jak by sie znazylo, ze ja wygram to bym z kazdym z was podzielil sie kasa a reszte oddal jej... No moze nie reszte, bo dla pana zajaczka tez musialo by zostac... Mnie do szczecia nie potrzebne sa pieniadze tylko przyjaciele oraz Mece!''

Heather: klamie!
wszyscy: cicho!

''Justin: Hej dziewczyny... i wy Yy... koledzy... Wiecie, ze jestem ciachem i ta kasa nalezy sie mnie... Chce aby Cout na mnie leciala... Ale nie martwcie sie dziewczyny i tak pozwole sie wam do mnie zlibzyc... Jestem piekny i nikt mi sie nie oprze... A i dam wam takie ulatwienie kogo wywalic... Tego kryminaliste Duncana! On jest poprostu idiota... i nie pozwole by odebaral mi dziewczyne... Z reszta ona go nie chce i jej matka tez go nie chce! To kogo bedzie musiala wybrac?! No mnie! A jak tak wygram to dopiero zrobie kariere... To na tyle... Autogrady bede rozdawal po finale...''

Riccardo: tez jestem modelem i sie tak nie chwale!
wszyscy: cicho!

''Mece: Siemka! Co tam u was?! Wiem, ze mnie sie wszystko nalezy... Nawet milion dolarow... Przewaznie jestem grzeczna, ale jak trzeb ato umiem rywalizowac... To tyle...Chyba was przekonalam...''

Eziekiel: nie!
Eva: udlawisz sie zaraz!
wszyscy: cicho!

''Gwen: ta... czesc... To miejsce jak kazde do bani i jeszcze ludzie tez do bani... Ja tu ledwie wutrzmuje, ale chce wygrac i przeznaczyc kase na dobre studia... No tez troche zostawie na wygody dla mnie i Trenta. A i Wogle to was nie lubie! Jak bedzieci glosowac to trudno... Przezyje!''

Trent: Gwen! Och kochana Gwen! Jak ja tesknie!
wszyscy: cicho!!!

''Duncan: Yo ziomy! Jak zawsze kasa nalezy sie mnie... No bo chyba nie bez powodu wygralem poprzedni sezon... Tylko, ze Chris jest takim debilem, ze kase zajumal! Ale teraz sie nie dam! No wiec dam wskzauwke do wyrzucic tego p****** lalusia! Ja bym fo chcetnie zabil, ale wiecie nie moge! A i jak wygram to obiecuje impreze... Nara!''

Owen: impreza! O tak!
wszyscy: CICHO!
Owen: przepraszam...
Heather: teraz bedzie ta madrala...

''Courtney: (mowi smutno) Hej... Nie mam ochoty do was przemawiac, ale jak juz to cos powiem... Mam zlamane serce! Ale wy powiecie i dobrze tej madralijskiej! Powinna wyleciec! Zabardzo sie rzadzi i tyle! I co?! Sama przyznalam sie! Mam dosyc! Czekajcie chwile... Courtney opanuj sie! opanuj! rozumiesz?! opanuj!!! Dobra juz jest ok... I tak to ja wygram! Nikt nie ma ze mna szans! Jestem najlepsza! I teraz opowiem wam na co przeznacze kase... na studia... (po godzinie wymieniania) i ostatnia rzecz wyprawie glupia impreze, bo wy lubicie takie bzdety... No, ale tak postanowilam i koniec kropka! (zas zesmutniala) Prosze dajcie mi wygrac... co ja gadam... I tak to wygram!''

(swiatla sie zapalaja)
Chris: ale oni sa mi nie wdzieczni! Dobra chyba wynieslicie wziosek kogo wywalic...
Leshawna: ta dziewczyna jako ostatnia mowila tak zdaje sie prawde...
Heather: ona jest podstepna zpecjalnie to powiedziala!
Izzy: Izzy i tak glosuje na tago co nic nie robil!
Owen: wiem na kogo
Izzy: no!
Noah: mam to gdzies...
Chris: dobra... to oddajcie wszyscy glosy do tego (pokazuje) pudelka kto was nie przekonal i chce aby do was dolaczyl jeszcze dzis... a telewidzowie tez wybiora, kto ma odpasc po tych wypowiedzial ale to juz powiem pozniej, bo teraz sie poplatacie... Za 30 minut spokajmy sie tu z powrotem...

Po 30 minutach...

Chris: no oddaliscie glosy...
Trent: to byl trudny wybor...
Heather: mnie i tak nie zalezalo...
Riccardo: ja wywalam tych co mi szkodza...
Eva: a ja chce abym ja wygrala!
Chris: dobra... Ja bede czytal glosy, a na ekranie bedzie pojawiala sie ilosc glosow danej osoby... Justin... Gwen... Gwen... Duncan... Gwen... Justin... Gwen... Courtney.... Courtney... Courtney... Gwen... kryminalista Duncan... zas na Gwen... Duncan... Justin... Mece... Gwen... Gwen... Gwen... Courtney... Gwen... Justin... Justin...
Harold: jak to mozliwe, ze 23 osoby glosowaly?!
Chris: bo ktos jeszcze... ale to tam... dobra zaraz beda wyniki...

DJ- 0
Justin- 5
Mece- 1
Gwen- 10
Duncan- 3
Courtney- 4

Trent: co?! Dlaczego glosowaliscie na Gwen?!
Riccardo: bo nas nie przekonala...
Heather: a ja nie wiedzialam kogo wybrac gotka czy madrala... padlo na nia...
Leshawna: a mi sie jej zrobilo troche szkoda to zglosowalam na lalusia...
Chris: heh... Czyli Gwen jeszcze dzis do was dolaczy!

Trent: nie wygra :(
Kelly: i tak by nie wygrala!
Trent: nie prawda! 1 serie wygrala!
Chris: szczerze to nikt nie wygral! Bo zgubiliscie walizke glaby!
Cody: o Gwen do nas dolaczy bde mial kogo podrywac!
Beth: i dobrze Cody, ze my zerwali bo wole mojego Berandiego! Chodz na ciebie sie moge zapic...
Lindsay: a ja na Tylera, ale nie pamietam zas ktory to jest... i przyznam sie, ze nie zrozumialam nic z tego filmu... Ale glosowalam na ta wredna Courtney!
Chris: no ze wam nie wstyd przyznac na kogo glosowaliscie... W koncu to reality show! Hehe... To ja plyne wykopac Gwen, a wy se na nia czekajcie! To nara wam!
Heather: nikt nie bedzie z atoba teknij nie ludz sie...
Chris: :P Nara! (wyszedl)

Na statku... Gorny poklad...

(Chris juz przyplynal)
Chef: i tak bylo z dzieciakami?!
Chris: jak zawsze dziko... (mowi przez glosniki) Juz przyplynalem! Chyba milo spedzilo wam sie czas...

Mece: (krzyczy z holu) tak bardzo!

Chris: swietnie! Spotkajmy sie teraz wszyscy na gornym pokladzie...

(wszyscy przyszli)
Chris: i spedzilisci wolny czas?
Gwen: Yy... my sie nudzilismy... chlopcy sie bili, a Courtney gdzies uciekla...
Courtney: (smutna) dajcie mi troche pozyc! Mam dosyc!
Chris: wiem jak masz dosyc widzialem nagranie z innymi!
Courtney: i dobrze!
Justin: ale co sie stalo ksiezniczko?!
Duncan: zabronilem ci tak do niej mowic! Tak moge mowic tylko ja i koniec!
Courtney: zaden nie moze tak do mnie mowic! Duncan sam mowiles, ze mnie nie chcesz a teraz odrazu...
Duncan: ja w tedy no wiesz... ponioslo mnie...
Courtney: ale mnie nie...
DJ: no przestancie... To jest trudne sluchac was caly dzien!
Mece: DJ wiem, ze trudne...

Chris: no jeszcze sie nie wygadaliscie... Chce wam tylko powiedziec... Ze wypada Gwen!
Gwen: ja?! A to czemu?!
Chris: mialas najwiecej glosow...
Courtney: a pomyslec ze to ja bylam nastawiona za odejscie... Co ja zas gadam! Ja to wygram!!!
Mece: to czesc Gwen...
Gwen: hej! (zjezdza po linie i odplywa)
DJ: u szkoda jej...
Justin: ta bardzo...
Chris: ale to jeszcze nie koniec eliminacji...
Duncan: no nie mow, ze wyleca dwie osoby!
Chris: nie dwie... Ale w kolejnym odcinku ktos wyleci czyli mozna powiedziec, ze jutro rano
Courtney: czyli przed zadaniem jeszcze...
Chris: no... A teraz beda glosowac na wam telewidzowie...
Justin: no tylko ciekawe kto bierze komorke i glosuje w nocy
Chris: nie martw sie sa tacy ludzie...
DJ: a mnie sie nietykalnosc skonczyla?
Chris: no... a co chciales... do rana jestescie wszyscy zagrozeni... A teraz idzcie spac, bo jest... (patrzy na zegarek) 1:48...
Courtney: i tak nie bede moglaa spac...
Mece: no jak sie ci twoi chlopcy zaczna bic to napewno!
Courtney: nie moi i mam ich gdzie! Dajcie mi spokoj! (poszla)
Chris: nie wiem, co jej zrobiliscie, ale jak to wplynie na mnie to po was! Dobra, a sie z wami zegnal! Ogladajcie Morze TOTALNEJ Porażki!


Glosujcie na:
- Courtney
- Mece
- Duncan
- Justin
- DJ

14 komentarzy:

  1. Ale fajny odc. ^o^ tylko, ze 21 tak mialo być? Kurcze... Serio trudny wybór....Hmm... Chyba zaglosuje na Justina, moze to troche pocieszy Court. Myslalam, ze zaglosuje na DJ ale jakos troche mnie.. nie wiem "przekonalo" do niego? Tak... Wiec Justin!


    Ta_Co_Lubi_TDA/TDI

    OdpowiedzUsuń
  2. Justin bo mnie wkurza i pozatym chlopcow jest wiecej

    OdpowiedzUsuń
  3. Justin


    pokekit

    OdpowiedzUsuń
  4. Courtney mnie już wkurza , czemu nie chce być z Duncanem !!!

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: