MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

niedziela, 14 marca 2010

Odcinek 3 MTP-TDM ''Wywoływacz koszmarów''

Chris: Siemasz! Postanowiłem sie troche zmienic i byc bardziej coolasny! To zapraszam ziomy na Mame TOTALNEJ Porażki!
Chef: Chris nie rob tak wiecej, bo jestes komiczny!
Chris: tobie to wszystko przeszkadza!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: no już tu drugi raz jestescie...
Heather: przez ciebie!
Leshawna: no zgodze sie z ta dziewczyna
Gwen: bo ty sobie tak wybrales, ze nas sie chcesz pozbyc!
Chris: nie...
MG Maria: moja coreczka nie klamie...
Chris: ja wybralem za pierwszym razem, a Chef za drugim
Geoff: pewnie dlatego, ze tam jest DJ
Chris: nie mam pojecia...
MB Anna: Chris czy mozesz zaczynac ta ceremonie?
Chris: oczywiscie Anno...
Beth: blee...
Lindsay: Beth wspolczuje ci...
Beth: chociaz ty jedna...
Chris: to smoczki trafiaja do: Beth i jej najpiekniejszej mamy...
szyscy: blee...
Chris: grr... dalej do: Heather, Geoffa, Ezekiela...
Ezekiel: o tak! Ale dlugie sie trzymam! Widzisz mamo!
ME Laura: przestan...
Chris: heh... dla: Sierry, Beth, Lindsay, Leshawny, Gwen... A ostatni dla... Katie!
Katie: ale ja chcialam do Sadie!
Sierra: tylko nie Cody!
Cody: oh... czemu?!
Chris: takie zycie...
Sierra: (przytula sie do Codiego) szkoda, ze nie mielismy wiecej czasu sie poznac...
Cody: no szkoda...
MC Jordan: Cody chodzmy juz! Ja tu nie wytrzymam! Glowa mnie boli!
Cody: zaraz...
Jordan: (lapie go za ucho) idziemy!
Cody: narka! Pa Sierra!
Sierra: papa!
(Cody i mama wsiedli do autobusu i odjechali)
Chris: dobrze, ze jego matki nie ma... przerazala mnie!
MS Christina: Sierra wiedzialam, ze tak bedzie kula nie klamala!
Sierra: mamo co ci mowilam?!
MS Christina: ale co ci zalezy?
Chris: heh Christino mozesz czarowac ile chcesz...
MS Christina: miales sie do mnie wzwracac pani!
Chris: ta... to chodz Anno! (podaje jej reke)
MB Anna: (lapie go zareke) dobrze... a gdzie?
Chris: pokaze ci tutejsza okolice...
(poszli)
Beth: blee... Lindsay...
Lindsay: jakos przetrawisz to...
Heather: sprytnie Beth... myslisz, ze wygrasz?! Grubo sie mylisz!
Beth: Heather ja nie chce aby moja mam byla z Chrisem!
ML Stephanie: ale pasuja do siebie...
Lindsay: mamo nie pasuja...
Chef: (przychodzi) rozejsc sie! Musze tu postrzatac!
(wszyscy zaczeli uciekac przed Chefem)

*Helikopter zwierzen*
*Chris: serio mama Beth, czyli Anna mi sie podoba... A mamie Sieery podoba mi sie imnie Christina... Ciekawe jak by to wygladalo... Chris i Anna... pieknie!*
*Beth: ludzie ratujcie...*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... 4:10...

Chef: (przez mega megafon) WSTAWAC!
Chris: dzieki Chefie...
Chef: drobnostka...
Owen: (wychodzi) sniadanie?!
Eva: ten nie ma dosc...
Izzy: Owen ma racje...
Chris: (przez megafon) Milo, ze wstaliscie! To nie ja was budzilem tylko Chef! Nie mylcie sobie!
Dylan: ale po co?!
Chris: (przez magafon) bo nie chce dostac, a teraz bedzie sniadanie...
Duncan: Courtney co jest?
Courtney: (objeciach Justina) no pusc mnie!
Justin: nie ma mowy! Slyszlas co twoja mam mowila!
Duncan: dorabe ci!
Justin: nie ma szans...
Dylan: Justin pusc ja... niech sie rosprostuje...
Justin: ok (puszcza ja)
Courtney: dzieki...
Dylan: nie ma za co ksiezniczko...
Courtney: o nie... zas sie zaczyna...
Duncan: bracie dorabac ci tez?!
Dylan: buhahaha! Jestem starszy! Powinnes mnie szanowac...
Duncan: grrr...
MC Grace: Courtney nic ci nie jest?
Courtney: nie...
MG Gaby: Geoff...
Geoff: (lezy na ziemi i spi) Zzzz...
Chris: niech ktos go obudzi...
Heather: na czym bedzie polegalo kolejne zadanie?!
Chris: na spaniu...
Gwen: zyzby bezsennornon?! To juz bylo!
Chris: nie to...
Trent: Gwen... musze ci cos powiedziec...
Courtney: Trent?!
Trent: slucham?!
Courtney: ;/ co chcesz jej powiedziec?!
Trent: a nic...
Gwen: co cie obchodzi, co mi ma do powiedzenia?!
Trent: wlasciwie to nic...

*Helikopter zwierzen*
*Trent: ja nie wytrzymam... musze powiedziec o tym pocalunku... tylko, ze trzy osoby mnie zabija... Pierwsza... Courtney bo mi nie pozwolila... druga Gwen bo sie dowie... a trzecia to Duncan o to, ze sie z nia calowalem, ale to ona mnie pocalowala?! Co tu zrobic?!*
*Courtney: jak sie wygada to nie zyje!*
*Gwen: Trent cos przede mna ukrywa... co ja mowie przeciez on by nie umial mnie oklamac...*

Noah: moze powiesz z koncu do zadanie?
DJ: bo sie niecierpliwimy...
Chris: powiem tylko przejdzmy do rekwizytorni...

Rekwizytornia...

Sierra: to mi nie przypomina pomieszczenia na rekwizyty...
Ezekiel: to jest jakas maszyna...
Chris: no jakas... Mamy wy mozecie isc... Macie caly dzien wolny... I martcie sie nic im sie nie stanie...
MD Amy: napewno?!
Chris: napewno... to jest maszyna do snow... to mozecie isc...
Mamy: ok! (wyszly)
Duncan: no Doris teraz sie policzymy!
Harold: to i tak powiem mamusi!
Courtney: (przytula sie do Duncana) wez mnie pilnuj od Justina...
Dylan: chodz do mnie... chociaz mnie nie interesujesz...
Courtney: muwiles juz to wiele razy...
Duncan: ona jest moja i tylko moja KPW?!
Trent: Gwen...
Courtney: Trent...
Gwen: mow o co chodzi, a w kulki mnie robisz!
Trent: no dobrze...
Courtney: Trent ani sie wasz!
Duncan: Courtney co ci?!
Courtney: nic...
Chris: dacie powiedziec to zadanie?!
Heather: ja tylko na to czekam...
Leshawna: ja tez praktycznie...
Gwen: powiesz mi pozniej...
Courtney: ;/ (mowi po cichu) Trent chcesz zyc?!
Trent: (tez mowi po cichu) ok...
Chris: to nie jest maszyna do snow...
Sierra: wiedzialam...
Chris: to jest maszyna do koszmarow!
Owen: a jest tam sniadanie?!
Izzy: grubciu nie ma... A Izzy nie moi sie koszmarow!
Chris: zobaczymy... To wasze zadanie polega na tym, ze po kolei bedziecie wchodzic do tej maszyny i gdu usniecie bedzie wam sie snij jakis koszmar... kto wytrzyma najdluzej wygrywa dla druzyny! A i wasze koszmary bedziemy ogladac na tym monitorku! (wysuwa sie ekran)
DJ: ale ja sie boje koszmarow...
Noah: mnie i tam sie nic takie nie zasni nawet przez maszyne...
Harold: czy ty na to wydales...
Chris: nie wazne ile... To zaczynaja Mlodzieniaszki... Piewszy Trent!
Trent: oj... (wchodzi do maszyny i usypia)

Na ekranie: '' Trent jest sam po srod mimow i zaczynaja go dotykac, a on sie zaczyna bac''

Trent: (budzi sie) Aaaa!
Chris: 8,02 sekundy! Dalej Geoff...
Geoff: mnie tam nic nie ruszy...
Chris: okaze sie...
Geoff: hmm (wszedl i usnal)

Na ekranie: '' Jest gdzies na dzikim zachodzie i widzi Bridgette na krowie. Bridgette nagle wyciga noz i wbija krowie po czym ja rozcina i zaczyna jesc to co jest w srodku''

Geoff: (budzi sie) Aaaaaaaaaaaaaaa! OMG!
Chris: Haha! Ale horror... 17,26 sekundy...
Duncan: zal...
Chris: jak tak mowisz to teraz ty...
Duncan: uwazajcie bo sie jeszcze nie obudze... (wchodzi zasypia)

Na ekranie: '' Jest na jakims parkiecie. Widzi, tylko Courtney w seksownej minowce. Podchodzi do niej i probuje jej powiec, ze wyglada cudowie, lecz ona go odpycha i nagle pojawia sie Justin, z ktorym nastepnie sie chce z nim calowac. Justin i Courtney zblizaj sie do ust''

Image and video hosting by TinyPic

Duncan: (budzi sie) Courtney?! Dlaczego?!
Courtney: Duncan?! Ty masz takie sny?!
Duncan: oh... naszczescie to nie prawda...
Chris: buhahaha! Kto by pomyslal?!
Justin: mnie sie ten jego sen podobal!
Dylan: oh bracie ale z ciebie ofiara...
Chris: ale wytrzymał 32,45 sekundy...
Duncan: zabije cie...
Chris: Yhy... juz to widze... Teraz Heather...
Heather: juz my wygrali... (weszla i usnela)

Na ekranie: ''Pojawia sie Heather lysa i brzytka i wszyscy ja bija, wyzywaja i tak dalej...''

Minely 2 godziny...

Heather: (budzi sie) juz mi sie nie chce spac...
Chris: wow... duzo wytrzymalas! Wygrywaja...
Courtney: czekaj! Ja jeszcze sprobuje! Albo nie...
Harold: ale ja chce sprobowac!
Duncan: chyba uchronic sie przede mna!
Chris: ok... dam ci szanse...
Harold: dobrze... (wchodzi i usypia)

Na ekranie: '' jest caly przywiazany nad zbiornikiem z rekinami i widzi, ze to przez Duncana''

Image and video hosting by TinyPic

Harold: (budzi sie) Mamusiu!
Duncan: Hahaha! Niezle!
Chris: wytrzymales 3,01 sekundy... Byles najgorszy!
Harold: poszkarze sie mamusi...
Leshawna: chudzienko nie przesadzasz troche?
Harold:ale sama mi kazalas...
Chris: i tak wygrywaja Dzieci!
dzieci: juuhu!
Chris: a z wami spotykam sie na ceremoni...
Courtney: to nie fer...
Chris: fer czy nie... spotykamy sie wieczorem i tyle...
Eva: ja ci pokaze!
Chris: to koniec zadania! Idzcie sobie! Bo nei chce dostac! To przez Chefa on to mylyslil! (uciekl)
Izzy: a gdzie sniadanie?
Owen: dobre pytanie...
Chris: (na dworze) To koniec odcinka! Zapraszam na kolejny na Morze... Znaczy Mame TOTALNEJ Porażki!
Ktos: odejmiemy ci z pensji za ta pomysle...
Chris: no nie!

Glosujcie na:
- Eva
- Owen
- Harold
- Noah
- Courtney
- DJ
- Duncan
- Izzy
- Justin
- Dylan
- Trent


Wiem, ze krotkie, ale wogle to nie mam zabardzo czasu... Moze od wtorku bedzie takie juz dluzsze... A wogle to pisze... Ok przynam sie bez bicia ^^ Od dzis zaczelam pisac film oparty na sezonach totalnej porazki, lecz nie wyjawie wam teraz tytulu i co sie bedzie na nim dzialo. Powiem tylko, ze pojawi sie niespodziewanie i bedzie bardzo, bardzo dluga notka! Ok jeszcze wyjawie, ze beda tam nowe postacie, ale tylko chwilowe...

Bede pisala odcinki codziennie tylko mowie, ze nia mialam ostatnio czasu. A we wtorek ide na akcje i od sordy mam rekolekcje to bedzie juz normalnie.


Sorka ale New odcinek dopiero we wtorek... Dlatego, ze pisalam ten film i zapomnialo mi sie o tym... Ale bedzie jutro dluzszy odcinek... I powiem wam ze w 5 odcinku bedzie sie dzialo xD

15 komentarzy:

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: