MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

środa, 27 stycznia 2010

Odcinek 13 MTP-TDL ''Taniec nad ogniem''

Chris: Yo ludki! w poprzednim odcinku- bylo podsumowania! Nie opowiadam, bo nie prowadzilem! A co sie dzis wydarzy? na Miłość TOTALNEJ Porażki!? Ogladac to sie dowiedziec! ( :D)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stolowka...ranek...

(Geoff i Bridgette nie moga odkleic od siebie ust ;*, Gwen sie nudzi, Trent pisze piosenke, Mece i DJ patrza na siebie, Courtney gra na palmtopie, Duncan ryje scyzorykiem z drzewie czaszke i oraz D+C, Owen spi, Izzy wariuje przed stolowka)

Chris: (wchodzi przebrany za hawajczyka, czyli w spudniczce z trawy, naszyjniku z kwiatow i rozkrojonym panem kokosem) Witajcie śmialkowie! Nie nudzi sie wam?
Duncan: cos ty na siebie wlozyl! haha! haha!
Owen: o nie! Pan kokos! nie!!!
Gwen: nudzi! lepiej mow to wyzwanie!
Chris: wyzwanie?! jak chcecie chcialem dac wam dzien luzu, ale jesli chcecie zadanie...
Mece: mowisz serio?
Courtney: jakos ci nie wierzymy...
Chris: no ta...... nie! Kiedys moze wam dam, ale to nie bedzie dzis!
DJ: czekamy na odpowiedz...
Chris: stary cos taki powazny?
Trent: chce sie popisac dziewczynie
Duncan: wlasnie...
Courtney: a ty sie chcesz popisac mnie...
Duncan: nie prawda!
Gwen: oh... daruj sobie!
Duncan: zazdrosna?!
Gwen: mam Trenta! (idzie i go caluje)
Trent: wiedzialem, ze mnie chcesz!
Gwen: teraz ty se daruj...
Chris: jeszcze raz mi przerwiecie, a zostawie tylko tych, co mi nie przerywaja!
wszyscy: mow!
Chris: o dzienkuje za dopuszczenie do glosu! To tak 1 czesc to kazda z druzyn musi wykopac dol na jakies 3 m glebokosci!
Bridgette: u nas nie ma Izzy!
Chris: trudno!
(przychodzi Izzy)
Izzy- Spryha: nie jestem Izzy tylko Spryha i wszystko slyszalam! nie potrzebne jest kopanie! moje bomby odrazu zrobia dol i bum bum!
Chris: nie bedzie bum bum, bo przegracie!
Izzy- Spryha: Spryhacie nie lubi!
Chris: to ma pecha! doroboty!
Geoff: koncza mu sie pomysly...
Owen: (placze) fakt! jak mogl zabic pana kokosa!

*Jaskinia zwierzen*
*Courtney: Chris juz dziadzieje*
*Owen: zemszecze sie za pana kokosa! musze znalesc ich bufet!*
*Mece: z jednej strony nie potrzebnie tu przyjechalam, a z drugiej poznalam DJ...*
*Duncan: phi... ile ja juz dolow wykopalem na ucieczki...*

Pod wulkanem... (bo tam mieli kopac)

Chris: macie lopaty i do boju! (rzuca kazdemu po łyżce)
Courtney: Chris...? nie pomylilo ci sie cos?
Chris: raczej nie...
Gwen: to sa lyzki!
Chris: no wiem...
DJ: mamy łyzkami kopac?!
Chris: no jak wam dalem to tak!
Trent: przeciez masz kase
Mece: mogles mam cos wiekszego zalatwic
Chris: nasz budrzet nie starczyl na lopaty
Courtney: zabrales moja wygrana to daj mi lopate, a nie lyzke!
Chris: powiezialem, ze to na żel do moich wlosow!
Courtney: pokazac ci gdzie ja mam te wtoje wlosy?!
Duncan: no lepiej dawaj te lopaty bo oberwiesz!
Chris: ochrona!
Courtney: wal sie! daj lopate!
(przychodzi Chef i rzuca Courtney do chlopcow)
(lapie ja Trent)
Trent: siema!
Courtney: dzieki! czemu ty mnie Duncan nie zlapales?!
Duncan: bo nie lecialas w moja strone
Courtney: musze pomysles nad naszym zwiazkiem
Duncan: nie odwazysz sie...
Courtney: zobaczymy
Duncan: jasne...

*Jaskinia zwierzen*
*Courtney: zaczyna mnie ostatnio wkurzac! nie jest w moim typie, ale nie moge mu sie oprzec on ma to cos*
*Duncan: nie wiem co powiedziec... zostawie to bez komentarza*

Chris: albo sie zadowolicie tym, albo won z programu
wszyscy: niech ci bedzie!
(zaczeli kopac)

Minelo 9 godzin...

obie druzyny: skonczylismy! ej! my bylismy pierwsi!
Chris: (budzi sie, bo zasnal) a tak druga czesc...
DJ: a kto wygral?
Chris: nikt to byla pierwsza czesc... kolejna to przyniesienie drzewa i wrzucenie go do dolow
Gwen: to tylko po to my kopali?
Chris: przekonasz sie w swoim czasie
Courtney: my chcemy wiedziec teraz!
Chris: przniescie drewno macie godzine, aby zapelnic caly dol!
(poszli do lasu, a Izzy- Spryha poszla na wulkan, a Owen szukac bufetu)

Po godzinie...

Chris: Obie druzyny zapelnily w tym samy czasie! niesamowite! to teraz to podpalcie!
Duncan: to bedzie proste, bo mam zapalniczke!
Courtney: kazalam ci sie jej pozbyc!
Duncan: ale to tylko do szkoly
(wszyscy sie zdziliwi)
Geoff: ty byles w szkole?!
Mece: z nia?!
Trent: no kolo, ale sie poswiecasz...
Bridgette: Geoff tez by tak zrobil...

*Jaskinia zwierzen*
(w tym samy czasie) *Duncan i Courtney: ale idioci!*

Duncan: zamknijcie sie durnie bo wam przywale!
Courtney: Duncan jak chce byc ze mna to musi sie ksztalcic...
wszyscy: buhaha! haha! haha!
Duncan: dzieki mala!
Courtney: alez prosze (sarkazm)

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: mam to wszystko i wszystki *******... glupie 10 mln!*
*Courtney: stwierszam fakty... co prawdy mi zabroni?*

Chris: macie to podpalic nie zapalniczka lecz wykrzesac ogien z kamienie
Courtney: tak jak na Planie...
Chris: nie czepiaj sie! no dalej!

Po 2 godzinach...

Chris: ludzie przylozcie sie, bo noc wkocu najdzie... barakuje 3 godzin do ciemnosci...

Po 30 minutach...

Gwen: tak! udalo mi sie!

( w oddali caluje sie Geoff i Bridgette)

Chris: do dobrze! Ostatnia czesc zadania to taniec na metalowej desce nad tymi palącymi dołami, cos cie wykopali

Mece: a gdzie jest Izzy i Owen?

Chris: kto by wiedzial... zaczynamy!

*Jaskinia zwierzen*
*Trent: pewnie poszli sie calowac, czemu ja nie wyciaglem Gwen?...!)
*DJ: jestem coraz odwazniejszy! Mamusiu cieszysz sie z tego prawda?!*

Chris: pierwszy lub pierwsza bedzie Bridgette!
Geoff: a jak sie je cos stanie?! nie wybacze tego sobie!
Chris: jestes w przeciwnej dryzynie! i nic jej nie bedzie! chyba...
Bridgette: to ryzykowne, ale co mi tam to tylko spalenie sie na popiul... wlaczaj muzyke!
Chris: (wlacza i leci jakies badziewie) masz!
Duncan: cos ty za szmire puscil!?
Chris: to sa stare piosenki, nie mamy budrzetu na cos lepszego!
Courtney: a moja wygrana!?
Chris: mowielem juz, ze to na...
Mece: żel do wlosow wiemy!

Chris: Aha musicie tak tanczyc przez 10 minut!
(Bridgette wykonala zadanie)
Bridgette: trudne to bylo, ale sie udalo!
Geoff: doskonale!
(caluja sie)
Trent: a ty po ktorej stronie jestes?!
Geoff: naszej, ale ta laska jest wspania! (caluja sie dalej)

Chris: no to moze teraz DJ!
Mece: nie! to znaczy tak... nie da rady... (puszcza mu oczko)

*Jaskinia zwierzen*
*Chris: sa zalosni, ale warto dla pensji!*
*DJ: Mece robi wszystko by pomoc druzynie, doceniam to*
*Mece: nie chce przegrac*
(DJ: nie wykonal zadania, bo sie poslizgna, ale nie wpadl do ognia)
Duncan: łamaga!
DJ: przestan ranisz moje uczucia!
Duncan: to co?! wy ranicie moje... ups!
wszyscy: to ty masz jakies uczucia?!
Duncan: nie wazne!
Courtney: jasne, ze ma!
Chris: teraz Courtney!

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: niech juz przestanie!*
*Courtney: wygram cale to show! a robie taka podpuche, aby tamte mnie nie wywalily jak strace nietykalnosc*

(Courtney wykonala zadania)


(niewykonali tylko: DJ (bo sie poslizgnal), Owen i Izzy- Spryha (bo ich nie bylo)

Chris: Wygrywaja chlopcy!
dziewczyny: jak to?!
Chris: tak, ze Izzy nie ma
Gwen: i Owena, a DJ nie wykonal
Chris: wlasnie chodzili w tym wyzwaniu o niewykonanie tego. Hahaha!
Courtney: wymysliles to teraz!
Chris: nie prawda... a z kat wiesz?!
Courtney: czytalam ta cholerna umowe i pisalo, ze nie ma rzadnych zasad chyba, ze wymyslisz na poczekaniu
Chris: eh racja! Dobra dziewczyny spotykamy sie na ceremoni!

Noc... gdzies ok 23:00...

(ktos puka do Duncana drzwi)
Duncan: wlaz! otwarte!
Courtney: (wchodzi) Hej Duncan! Sorki, ze cie dzis tak oczernialam, ale to po to, zeby mnie nie wyrzucili jak strace nietykalnosc
Duncan: rozumiem... ty wszystko zrobisz zeby wygrac
Courtney: ty wiesz dlaczego konczy mi sie kasa, a zyje na wlasnym utrzymaniu
Duncan: Yhy... moze bys se prace znalzla a nie
Courtney: jestem zamloda jakbys chcial zauwarzyc
Duncan: jestes w takim wieku jak ja i juz ide rzeczy sprzedalem...
Courtney: a ile za to siedziales?
Duncan: nie przeciagaj!
Courtney: chyba mialam racje za pierwszym razem ty do mnie nie pasujesz. Masz swoje zycie, a ja swoje
Duncan: aha fajnie...
Courtney: jestes podly! (poszla sobie)

*Jaskinia zwierzen*
*Courtney: to koniec. Zabardzo go zmienilam a teraz mi sie odplaca mam tego dosyc*
*Duncan: i co ja zrobilem?! glupi glupi glupi! (wali glawa)*


Chris: Dzisiaj jakos dali rade, a jutro tez dadza? i kto odpasnie? ogladajcie Miłość TOTALNEJ Porażki!




Głosujcie na:
- Mece
- Izzy
- Bridgette
- Gwen
Nietykalnosc: Courtney (do 16 odc)

6 komentarzy:

  1. znowu z nim zerwała???? Za dużo tych powrotów i rozstań... taniec nad ogniem - fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie mogliby być ciągle razem na dłuższą metę , ale ( sorry Duncan ) Courtney to idiotka , że pogrywa z Duncanem , więc ciągle zrywają :( . Taniec nad ogniem - ja i Duncan nie lubimy tego . Ostrzegam Courtney nie wiesz w co się pakujesz , lepiej żeby wzięłą wreszcie Duncana .

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: