MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

niedziela, 10 stycznia 2010

Szkoła- miłośc, czy zdrada cz.3

To opowiadanie bedzie mialo duzo czesci gdzies 5-7, zalezy co mi przyjdzie do glowy ;) bo mi przychodzi duzo pomyslow ostatnio i mam zamiar je opisac... to czytac patrzalkami ;D


mgr Galer: myslalam, ze powiesz, ze z Davidem... hmm to troszke trudna decyzja, ale wybiore...
... jednak... go.. David ty masz ta role!
David: i co łyso ci teraz?! (usmiecha sie podle)
Duncan: co, czemu on?!
Courtney: ja rezygnuje!
mgr Galer: no to moze zrobmy tak...- David gra ta role, ale jak zachoruje, czy mu sie cos stanie to zagra Duncan...- pasuje?
Courtney: no niech bedzie...
Duncan: juz po tobie (usmiecha sie tak, ze cos wymyslil)
David: ojc...! ja sie nie zgadzam!
mgr Galer: nie masz wyboru! albo to grasz albo odbieram ci puchar za wynalazek!
David: o nie! to najcenniejsze, co jest dla mnie zaraz po Courtney...
Courtney: (troche sie zarumieniala) ehe...
Duncan: lepiej sie ukrywaj (pokazuje mu piesc)
David: (łyka sline) to zaczne od dzisiaj...
(dzwoni dzwonek)
Duncan: masz 10 sekund!
(David uciekl)

Na korytarzu...

Courtney: ty wes go szukaj i mu dowal, a ja musze isc do mojego wujka, znaczy dyrektora...
Duncan: po co?
Courtney: a nie wiem... David jak tam byl to pewnie mu cos powiedzial na temat nas...
Duncan: to ja ide mu dowalic! (poszedl)
Courtney: trzymaj sie misiu!
Duncan: misiu?! to nawet mi sie podoba...
(ona tez w koncu poszla)

U dyrektora...

Courtney: (wchodzi) czesc wujku! podobno mnie wzywales- to prawda?
Dyrektor: tak! siadaj
Courtney: (usiadla) o co chodzi?
Dyrektor: a o nowego ucznia, ktorego przyprowadzilas ty i odrazu jestes z nim w wziazku! a co David ci sie nie podoba?!
Courtney: ale ty nic nie rozumiesz!
Dyrektor: rozumiem, ze jakiegos goscia z irokezem masz za chlopaka! on owszem moze sie uczyc jak nikomu krzywdy nie zrobi... a tobie moze...
Courtney: on nie jest taki na jakiego wyglada! David mnie caly czas wkurza i grozi!
Dyrektor: wiesz! tym razem ci wierze!
Courtney: wiec moge byc z Duncanem?
Dyrektor: z kim?... a tak mozesz! ale jak ci cos zrobi to masz do mnie przyjsc!
Courtney: dziekuje ci wujku! ale raczej jak przyjsc to w sprawie Davida...
Dyrektor: ok! mozesz isc!
Courtney: fajnie! pa (wyszla)

Na korytarzu:

(Courtney zauwazyla Duncana i do niego podeszla)
Courtney: i co dowaliles mu?
Duncan: nie! bo gdzies uciekl skubaniec!
Courtney: a wiesz... nie przejmuj sie tym sprobuje zalatwic ci ta role bez bicia go
Duncan: no tylko, ze ja mu chce i tak dokopac! i jest taki malutki problem!...
Courtney: no taki?
Duncan: ja sie nie naucze tego tekstu w 2 tygotnie, a nawet w 2 lata!
Courtney: nauczysz! chyba, ze chcesz aby David mnie calowal...
Duncan: jasne, ze nie chce! calowac to moge ciebie tylko ja!
Courtney: Oo!!!!! (przytulia sie do niego)
Duncan: (:D) i to ja rozumiem!
(dzwonek)
Duncan: co teraz?
Courtney: chemia...
Duncan: Aa (;D)

W sali chemicznej...

(wszyscy stoja na srodku, bo beda przydzieleni po dwie osoby to jednego stanowiska)
d Taler: Dzien dobry wszystkim! milo widziec pan z powrotem!
jakis chlopak: ta jesne...
d Taler: (po cichu) zorientowal sie!- no dobra dzis bede was dzielil po dwie osoby to jednego stolika, ktore beda pracowac razem! te osoby beda dostawac wspolna ocene! wiec musicie brac sie do roboty!
(wchodzi David)
David: dzien dobry, przepraszam za spoznienie!
d Taler: David?! ty sie spozniles? to twoj pierwszy raz! to nie wpisze ci!
David: dziekuje!
d Taler: to tak ty usiadziesz z tym... ty z ta... (zostala Courtney, Duncan i David) Courtney chcesz siedziec z chlopakiem czy sama?
Courtney: z chlopakiem...
d Taler: ok. To David do Courtney!
Duncan: o nie!
Courtney: ja chce z Duncanem!
d Taler: jasne!
David: a ja chce z Courtney!
d Taler: ona chce z nim to nie bede zaprzeczac... a wogle to kobieta sie ustepuje
David: no ( :[)
(wszyscy usiedli)
d Taler: dzis zrobimy doswiatczenie! macie dodac te skladniki co sa w podreczniku na stronie 5
(David byl sam, za to, ze byl wsciekly podlozyl Duncanowi Courtney inna ksiazke w ktorych sa wybuchy)
Courtney: (ziorientowala sie, ze cos jest nie tak) d Tyler! napewno mamy zrobic doswiatczenie ze strony 5?
d Taler: tak...
Duncan: a o co ci chodzi?
Courtney: no, ze z tego bedzie wielki wybuch...
Duncan: w koncu bedzie sie cos dzialo (dodal skladniki z ksiazki i substancja wybuchla prosto na nauczyciela)
d Taler: co wyscie zrobili?!
Courtney: to co pan kazal! (pokazuje ksiazke)
d Taler: ale to nie jest podrecznik...
Duncan: David! dorwe cie!
d Taler: macie zrobic to doswiatczenie jeszcze raz! i macie o jeden stopien oblizona ocene!
Courtney: co?! nie mialam w zyciu czworki!
Duncan: zartujesz? ja ledwo mialem 2!
Courtney: ale prosze pana to nie nasza wina! to przez Davida!
d Taler: masz dowody?
Courtney: nie... ale...
d Taler: to robcie to jeszcze raz, bo inaczej paly postawie!
Courtney: no dobrze... (wsciekla :{})
Duncan: slonko nie wsciekaj sie, na przerwie mu damy w kosc...
Courtney: i za to cie kocham...
David: co?! ty go kochasz?!
Courtney: nic ci do tego!
David: oj zemsta bedzie slodka!
Duncan: owszem na tobie!
d Taler: zrobiliscie juz?!
Courtney: nie, jeszcze nie... ale konczymy
Duncan: dobra to ty to zrob...
Courtney: czemu ja?
Duncan: bo ja tego nie umiem!
Courtney: no niech ci bedzie ten pierwszy raz!

Po 5 minutach...

Courtney: skonczylismy!
d Taler: pokaszcie...
Courtney: o prosze...
d Taler: bardzo dobrze... 5!
David: ale mial im pan oblizyc!
d Taler: ale mi przeszlo i postawie im piatki ale za to tobie postawie 4!
David: dlaczego?!
d Taler: za upomnienie sie!
David: musze sie w koncu zamknac!
d Taler: chcesz 3?
David: nie... juz jestem cicho! (pokazuje, ze zasuwa usta)
d Taler: i dobrze
(Courtney i Duncan przybili sobie zołwika)
(zadzwonil dzwonek)
(wszyscy poszli do domu oprocz Courtney, Duncana i Davida, bo musieli zostac w kozie)

W klasie...

mgr Galer: no ladnie! ladnie! pierwszy dzien i juz w kozie! no ale mamy za to czas na przecwiczenie Romeo i Juliet...
...David i Courtney: na srodek!
Duncan: a ja?
mgr Galer: ty narazie nie jestes potrzebny...
... wiec tak zaczniemy ta role od calowania...
Duncan: nie zgadzam sie!
Courtney: owszem moge zaczac ta role ale tylko z Duncanem...
mgr Galer: ale i tak bedziesz musiala zagrac to z Davidem predzej czy pozniej...
Courtney: ja bym wola pozniej i to wiele wiele pozniej albo wcale...
mgr Galer: dobra zagraj to z Duncanem...
(i mowia ten tekst az do calowania)
(caluja sie tak dlugo i namietnie;*****)
David: STOP! Nie pozwole ci calowac mojej dziewczyny!
Duncan: ona nie jest twoja tylko moja!
Courtney: jestem z Duncanem nie mozesz sobie tego zapamietac leszczu!
David: nadal jestes ze mna udowodnie ci to!
(popchnal Duncan, zlapal Courtney i ja pocalowal w ten wzial wyciagnal kardanki z kieszeni i przypiol obie rece jej z styłu wzial na rece i gdzies z nia wybiegl ze szkoly)
mgr Galer: wariat...
Duncan: niech ja go dorwie! (polecial za nim ale jego juz nigdzie nie bylo)

W tym czasie u Davida w domu (piwnica)...

(zwiazal Courtney)
Courtney: czy mnie zawsze musza porywac jakies debile...
David: wiesz, ze ja nie jestem debilem tylko twoim wybrankiem
Courtney: chyba Duncan jest moim wybrankiem...
David: nawet do niego nie pasujesz...
Courtney: ale go kocham i uratowal mi zycie 4 razy narazajac siebie...
David: takie plotki to mow mojej babci! poprostu on ci zamieszal w glowie, ale ja to odwroce...
Courtney: co masz na mysli?!
David: wrobie go w mordertwo, zeby dostal kare na krzesle elektrysznym , ale takim wiesz do umierania...
Courtney: ty draniu! wystarczy, ze sie do mnie Justin podwalal, a teraz ty...
David: ktory to?! pokaz mi go a tez go unicestwie!
Courtney: mam go z palmtopie...
David: (zabral jej) a to ten z planu i wyspy totalnej porazki! czemu ja tego nie ogladalem! ty tam bylas?
Courtney: no jasne! kto nie chcial by 100 tys lub 1 mln baksow...
David: no tez prawda... ale nie mam czasu na rozmowe tylko na zabicie Duncana!
Courtney: no w koncu zapamietales jego imie!
David: no jak widac tak... ale co z tego jak juz po nim!
Courtney: nie dopusci do tego! uratuje mnie! zobaczysz...



Czy Duncan znajdzie Davida i uratuje ukochana? a moze David znajdzie Duncana i sie na nim odegra? a moze David pomysli, ze postapil zle i wypusci Courtney? Dowiecie sie w cz.4!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: