MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

piątek, 29 stycznia 2010

Odcinek 15 MTP-TDL ''Miłość zawarta w piosence- zespoły- dziewczyny vs chłopaki ''

Chris: Heja! Dzis jest ostatni odcinek, w ktorym druzyny musza wspolpracowac! Odcinek 16, ktory pojawi sie zaniedlugo bedzie najlepszym, najbardziej wstrzymajacy dech w piersiach odcinkiem tego reality show! Oczywiscie jak wszystko pojdzie gaładko i nie bedzie klopotow! Nie zdradze wam, co w nim bedzie! Ale uwierzcie bedzie warto! A moja premia nigdy w zyciu nie bedzie, az tak wysoka! To zapraszam na to wspaniale miejsce Kourou gdzie prowadze ja przystojny gospodasz Chris McClean na- Miłość TOTALNEJ Porażki! Bedzie cos na koncu dla telewidzow!...

Ktos: Chris?! zglupiales z ta mowa?! Miales powiedziec te dwie linijki, a nie cala sterte przechwalek!
Chris: ale tak jest najlepiej! Kochaja mnie...
Ktos: ta... ta... do roboty! Sory! ty nic nie robisz!
Chris: ej! A prowadzenie show to taka latwa robota?!
Starzysci: tak!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

(Duncan po 15 minutach od upadku sie obudzil i wszystko jest z nim dobrze)

Chris: to siemanko na ceremoni! Myslicie, ze was ubywa? nonsens! Jestescie blizej wygranej, a jutro niechktórych to zadowoli, a niechktórych nie! Ale bedzie zabawa!
Geoff: co masz namysli ziom?!
Duncan: bedzie zas jakies zalosne zadanie...
Chris: oj jeszcze sie zdziwisz, ale nie tylko ty! Moze mi bedziesz dzienkowac, a moze bedziesz chcial mnie zabic... coz... nie wazne!
Duncan: ej! cos zas wymyslil?!
Chris: dowiesz sie jutro! A teraz czekoladki dostaja: Duncan!
Duncan: nie spodziewalem sie wiesz!...
Chris: nie przerywaj mi! juz nigdy wiecej! nigdy! A kolejna tarfia do: Trenta i Owena!
Owen: jak dobrze, jak dobrze, ze sie nie domysliles!
Chris: ale czego?! tego, ze oprozniles nasz bufet?- to byl tylko styropian do kolejnego zadania... cos wymyslilem juz inne!
Owen: to dlatego bylo takie suche i nie pachnialo...
DJ: dobrze, ze nam tego nie przyniosles!
Trent: no DJ ma racje!
Duncan: haha! gosciu zerzarl styropian! Mowilem, ze wszystko zje!
Owen: nie obrazaj zas!
Duncan: sorka! ale jestem w niezrecznej sytuacji
Geoff: ty?... jaja se robisz?!
Duncan: nie bylo rozmowy! koncz to Chris!
Chris: do dobrze! Zostali Geoff i DJ... a ostatnia czekoladka trafia do....... DJ! -Geoff wylatujesz!
Geoff: ale dlaczego?! chlopaki glosowaliscie na mnie?
chlopcy: nie...
Chris: no oddali puste kartki! zeby mi to bylo ostatni raz! Oj sory i tak to byla ostatnia ceremonia, w ktorej glosowaliscie wy na siebie jutro juz bedzie inaczej!
Duncan: co masz na mysli?!
Chris: wszystko w swoim czasie... dowiesz sie...
Duncan: jutro... no...
Geoff: chce pozegnac sie z Bridgette! Bridgette! Bridgette! Bridgette!
Chris: nie ma juz na to czasu pociag przyjechal!
Geoff: prosze jeszcze chwila! Bridgette!!!

*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: niech on sie zamknie!*
*DJ: to prawdziwa milosc... moze mi sie tak samo ulozy z Mece...*

(przybiega Bridgette)
Bridgette: wolales mnie?! co sie stalo?
Geoff: odpadlem...
Bridgette: dlaczego glosowaliscie na niego?!
DJ: nikt nie glosowam na zadnego z nas to Chris wybieral
Bridgette: ty tyranie! ja tez chce odpasc!
Chris: ok! Bridgette! odpadasz!
Geoff: nie mozesz jej winic za mnie!
Chris: ona sama chciala
Geoff: Bridgette musisz wygrac to dla naszej przyszlosci!
Bridgette: ja nie dam rady! Courtney mi grozila, ze mnie wykopie i tak! wole sama odejsc
Geoff: oh Bridgette!
Geoff: oh Geoff!
(caluja sie i wsiadaja do pociagu)
Duncan: chyba puszcze pawia!
Trent: czemu Gwen taka nie jest...
DJ: ale to romantyczne!
Owen: przez to zglodnialem!
Chris: zjadles 8 ton styropianu! jeszcze ci malo?!
chlopcy: 8 ton?!
Chris: no... Owen juz nic wiecej nie dostaniesz do jedzenia przez okragly tydzien!
Owen: ale dlaczego?! jakos czekoladke moglem zjesc!
Chris: to tylko czekoladke! Koniec postanowione mozecie sie juz rozejsc!
Owen: (placze) ja chce jesc!!!

*Jaskinia zwierzen*
*Chris: ten kolo to bomba wybuchowa! jak mu damy wiecej jesc to zostanie kanibalem! i kto mnie zastapi z taka sama uroda?! nie dam mu jedzenia!*
*Owen: (placze) ja chce jesc! jesc! jesc! ciekawe jak smakuje ta kamera! (zbliza sie do niej i urywa)

Ktos w oddali: sa problemy techniczne w jaskini!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tej samej nocy godzina 1:00...

Chris: (mowi przez mega glosnik) WSTAWAC! CZEKA NA WAS KOLEJNE WYZWANIE!
(u siebie w pokoju)-Courtney: Aaaa! Co sie dzieje?!
(ktos wywala jej drzwi)
Duncan: Courtney?! nic ci nie jest?! slyszalem krzyki!
Courtney: czy ty jestes nienormalny?! Jest... (patrzy na palmtopa) 1:00 w nocy!
Duncan: tylko sprawdzalem czy ci nic nie jest
Courtney: (caly czas zla na niego) Duncan... przykro mi, ale mnie to nie obchodzi!Mam cie dosyc! Chce abys odszedl z mojego zycia nazawsze!
Duncan: to dlatego, ze ci w tedy powiedzialem...
Courtney: nie tylko... przemyslam wszystko... to koniec znajde sobie kogos innego w moim typie, ladnego i inteligetnego... poprostu zabardzo cie zmienilam, a teraz sie mscisz... kryminalista nie moze sobie o tak rzucac losu jaki zostal mu dany... żegnaj...
Duncan: ale ja tego chcialem... jesli tak chcesz to dobrze... (wstawil drzwi i nimi czasnal)

*Jaskinia zwierzen*
*(tym samy czasie) Courtney i Duncan: tak bedzie lepiej...*

Chris: (nadal przem mega megafon) NIE PRZESLYSZELISCIE SIE WSTAWAC!!! KEST JUZ 1:05! A GWIAZDY MUZYCZNE NIGY NIE SPIA!

Gwen: (wychodzi z pokoju) jakie gwiazdy? naćpał sie czy co?!
DJ: chyba tak...
Trent: przegiol pałe
Mece: *** show! Jak by nie chodzilo o kase to bym tu nie byla!
Duncan: (idzie zawiedziony) potwierdzam slowa Mece!
Owen: gdzies ty byl?
Duncan: nigdzie!
Trent: pewnie zas u Courtney...
Duncan: moze... ale ona mnie juz nie obchodzi!
DJ: zas go rzucila... biedaczek
Duncan: macie w zeby!... nawet nie mam ochoty sie ruszyc...
Gwen: mowilam, ze ona jest podla
Mece: (na ucho Gwen) ale bym razem to byla wina Duncana...
Gwen: (normalnie) z kat wiesz?!
Mece: rozmawialam z nia
Gwen: aha... widze, ze przezylas...
Mece: ona nie jest az taka zla na jakom wyglada
(idzie Courtney juz ubrana. Jest smutna, ale tego nie pokazuje)
Courtney: czesc dziewczyny! nie slyszalyscie Chrisa? wyzwanie jest nowe!
Gwen: tak... a nie wiesz przepadkiem gdzie Bridgette?
Courtney: nie...
DJ: odpadla...
Gwen i Mece: jak to?!
Owen: sama chciala...
Trent: poprostu nie wytrzymalaby bez Geoffa i dlatego...
Courtney i Duncan: (muwiac smutnie) zalosne!
Courtney: (ma lzy w oczach) przepraszam! cos mi wpadlo do oka! (pobiegla do pokoju)
Gwen: Y...ee.. co jej jest?
Mece: nie pytaj sie glupio!
Owen: ona chyba nie moze zniesc, ze odpadla Bridgette
DJ: ziom ty nic nie rozumiesz...
Trent: Duncan?! cos ty jej zrobil?!
Duncan: ja nic...
Owen: fajnie, ze mowisz, ze cos powiedziales, a teraz, ze nic
Trent: kolo jestes dziwny...
Duncan: odczepcie sie! powiedziala, ze jej wpadlo cos do oka! nie kumacie?!
DJ: nie wymiguj sie
Mece: Duncan wszyscy wiemy, ze cos jej zrobiles az ja zabolalo
Duncan: ja?! to ona rzucila przed chwila mnie!
Trent: ale to twoja wina?!
Duncan: w sumie tak...
DJ: no jak mogles...
Duncan: zaraz! co ja na przesluchaniu jestem?!
Gwen: nie... ale jestes wstretny! Nie cierpie Court, ale w takiej sytuacji trzymam jej strone
Duncan: owalcie sie samoluby! ja jestem nie winny! Ona poprostu ma mnie dosyc! bo mysli, ze prze nia...
Chris: no ludzie! ile mozna czekac?! nawet sie nie przebraliscie! trudno i tak mam dla was stroje!
Duncan: nie bede dokanczal i mam was w d**** tyle...
Owen: Duncan jestes moim faforytem, ale to mnie urazilo!
Duncan: mam to gdzies!
(przychodzi Courtney)
Courtney: (ma sztuczny usmiech) juz po sprawie!
Mece: co on ci zrobil?
Courtney: kto?! Duncan? nic...
Gwen: jak by nic to nie bylo by afery
Duncan: mowielem, ze nic walcie sie!
DJ: lepiej moze nie mieszac sie w ich zwiazki
Trent: zgadzam sie
Chris: chyba rzuce zaraz ta prace gospodarza!
wszyscy: serio?! super!
Chris: nie serio! bede was gnebic haha! Obudzilem was tak wczesnie, bo gwiazdy muzyki dowolnej kategori nie spia po nocach tylko daja koncerty!
Gwen: chciales nam tylko tyle powiedziec? to ide do lozka...
Chris: zaraz, zaraz! Wasze ostanie zadanie w grupach, czyli w druzynach to stworzenie zespolu i otworzenie muzyki swojej ulubionej! Ostrzegam, ze nie moze byc to kapela Rock n' Rule!
wszyscy: czemu?!...
Owen: łe...
Chris: bo to bylo w Planie! nie mozemy sie powtarzac! To do roboty! Macie czas do 6:00 rano!
Mece: sporo!

U dziewczyn...

Courtney: przyznam sie wam, ze mam doła wiec ja bede spiewac! a wy grac...
Gwen: niby, czemu?
Courtney: a umiecie spiewac tak jak ja?
Mece: ja nie...
Gwen: ja tez nie... dobra...
Gwen i Mece: ja chce grac na perkusji!
Courtney: ktora w koncu? Jedna musi na gitarze...
Gwen i Mece: to ja na gitarze!
Courtney: grrr...! Zdecydujcie sie w koncu! To moze Gwen na perkuscji, a ty Mine na gitarze...
Gwen i Mece: zgoda!
Gwen: ale i tak cie nie lubie...
Courtney: a ja ciebie!
Mece: to ty pisz piosenke, a my podlaczymy sprzed!
dziewczyny: ok!


U chłopcow...

Owen: ale odiazd bedzie chlopaki! Mamy zespol!
Duncan: nie ciesz sie grubasie...
Owen: jak bys chcial zauwarzyc mam jakos naimie! czyli Owen!
Duncan: tak grubasie...
Owen: ej... no przestan!
Trent: jak taki masz byc caly czas, bo napiszesz zakare piosenke!
Duncan: no wez... ja nie umiem... ty sie w tym specjalizujesz
DJ: Trent ma racje... musisz przelac sowje uczucia...
Owen: zgadzam sie...
Trent: to Owen i DJ podlaczcie sprzed a ja i Duncan stworzymy piosenke...

Gdzies zboku przy tworzeniu piosenki chlopcow...

Duncan: ty glupiales...
Trent: chce ci tylko pomoc...
Duncan: ale ja nie potrafie
Trent: potrafisz... masz mi dyktowac slowa do piosenki o milosci
Duncan: co?! o milosci?! ty chyba zartujesz...
Trent: nie...
Duncan: sorry pojde pomoc chlopakom podlaczyc sprzed
Trent: zaraz! oni sobie dadza rade sami! Nie wymigasz sie tym razem
Duncan: ok napisze ta glupia piosenke! Ale sam...
Trent: spoko! ja bede cie pilnowac
Duncan: grrrr...


Tym czasem u dziewczyn, a dokladnie Courtney...

Courtney: chyba o tym nie napisze... co czuje... zabardzo ryzykowne...


*Jaskinia zwierzen*
*Courtney: ale ryzyko jest takie podniecajace! Oni chyba nie wpadna na piosenke o milosci...*


Nadszedl ranek... 6:00...

Chris: koniec! To o czym przygotowaliscie koncerty?
chlopcy i dziewczyny: o miłości...!
Chris: hmm...
chlopcy i dziewczyny: to nasz pomysl! ukradliscie go nam!
Chris: mmoze byc... bedzie ciekawie!... zaczynaja... chlopaki!

Na scenie...

Trent: (przez mikrofon): to jest piosenka o miłości pt: ''Odeszlaś...'', a śpiewać będę...
Duncan: (wyrwal mu mikrofon) ja...


Gdzies pomiedzy snem a jawa blakam sie od wczoraj
od momentu gdy odeszlas tylko zapach sie zachowal,
na mojej poduszce lecz do jutra sie ulotni
zostanie tylko album ktory ciezko jest otworzyc,
tak strasznie jest przywolywac to czym zylem
wracaja wspomnienia ja z nosem wbitym w szybe,
patrze a za oknem deszcz kolysze drzewa
szare chmury opisuja stan w ktorym jestem teraz,
nie moge sie pozbierac ani znalesc pozytywu
wystarczyl jeden dzien jedna chwila mysli wybuch,
i czuje sie jak obcy we wlasnym domu
nawet telefon juz nie dzwoni caly pokoj bez koloru,
odszedl razem z toba zostawilas mi pamiatke
twoj pierscionek teraz jest rozstania symbolem,
a mial bycia razem az do bram cmentarza
mialo tak byc lecz skonczylo sie tylko na planach...

Ref:"
ostatni raz za horyzontem i jej nie ma
pobawilas sie moim kosztem i odeszlas,
totalna sciema byle tylko czas zabic
ja jako zabawka w twoich rekach bez szansy,
na bycie szczesliwym odebralas perspektywy
kazda z kolei najpiekniejsze sny prysly,
ale wiesz co?? nie zalamie sie przez to
dla mnie jestes nikim tylko legenda..."

Tak jak my tak dzisiaj splonal obraz marzen
zostaly mi zgliszcza i tylko czysty papier,
na ktorym moge sie wyzalic i zmienic stan
nie powiedzialas co i jak dobija mnie ten fakt
bo teraz sam i pytan tyle ze nie zlicze
to wszystko sie kreci jak ta melodia w pozytywce,
i w kolko biegna mysli zatrzymuja sie by zdusic
przypominaja jaki poczulem ucisk,
ty zniknelas szybko bez pozegnania
minelo tyle dni nie uslyszalem nawet przepraszam,
gdziekolwiek jestes wiecej tu nie wracaj
jestes zlym wspomnienem koszmar ostatniego lata,
wykasowalem numer zdjecie w popiol sie obraca,
jest coraz lepiej bo moje zycie sie poprawia,
widze jak pojawiasz sie z falszywa mina
odwracam sie i odchodze w przeciwna...

Ref:"
ostatni raz za horyzontem i jej nie ma
pobawilas sie moim kosztem i odeszlas,
totalna sciema byle tylko czas zabic
ja jako zabawka w twoich rekach bez szansy,
na bycie szczesliwym odebralas perspektywy
kazda z kolei najpiekniejsze sny prysly,
ale wiesz co?? nie zalamie sie przez to
dla mnie jestes nikim tylko legenda..."

Tam gdzie dawniej bylo serce teraz jest gleboka dziura
nie zakocham sie wiecej nie dopuszcze przez ten uraz,
by cierpiec znow czekac na rozstanie
aby z dnia na dzien obawa rosla jak za kare,
wiadomo ze mam wiare nadzieje tak samo
ale tyle razy juz ja wyprubowano,
jestem zbyt naiwny zbyt wierny i slaby
wiedzialas o tym ze bylem zaangazowany,
bylem nastawiony na cos wiecej niz koniec
zapewnialas tyle razy wiec zylem ze spokojem,
zaufalem dalem ci sie prowadzic
pokochalem cie jak nikt obiecalas nie ranic,
zniknelas bo niby ja bylem powodem
to dlaczego cie widziano u jego boku powiedz?,
nie chcesz??!! bo glupio ci jest przyznaj
czas przyzwyczaja do bolu obys mogla skorzystac...

Ref:"
ostatni raz za horyzontem i jej nie ma
pobawilas sie moim kosztem i odeszlas,
totalna sciema byle tylko czas zabic
ja jako zabawka w twoich rekach bez szansy,
na bycie szczesliwym odebralas perspektywy
kazda z kolei najpiekniejsze sny prysly,
ale wiesz co?? nie zalamie sie przez to
dla mnie jestes nikim tylko legenda..."

(Courtney, Gwen, Mece, Owen, DJ, Trent, Chris i Chef sie poplakali)
Chris: to bylo piekne... kto to napisal?
Duncan: (po cichu do Trenta) nie wydaj mnie!
Trent: to Duncan...
Chris: haha!... akurat... a tak naprawde?
Duncan: (zly) no ja!
Chris: ehe... dobra to teraz dziewczyny...
Courtney: gotowe?
Gwen i Mece: tak!

(Scena)

Courtney: to piosenka o miłości pt: ''Straciłam Cię...'' i śpiewam ja...


Zaczęło się niewinnie
Stałam niedaleko
Za chwile stałeś przy mnie
Pytając mnie czy wyjdę
Chwyciłeś mnie za rękę
Tym samym dając serce
Lecz wtedy nie wiedziałam
Co dawno masz już w planach
Byłam tylko chwilą
Nie tą wybraną tą jedyną
Tak bardzo chciałam zostać
Lecz ty już miałeś dość nas
Starczyłam ci na miesiąc
To chyba był twój rekord
Tęskniłam choć wiedziałam
Ze nie tego pokochałam

Straciłam cię wtedy kiedy Ty
Kazałeś ze swojego życia wyjść
Straciłam cię wtedy kiedy ty
Nie dałeś żadnej szansy mi

Dzięki tobie już umiem
Nie szukać zbędnych mi złudzeń
Nie jestem naiwna
Tak jak byłam dotychczas
Nie dam zniszczyć swych uczuć
Nie powiem nigdy wróć znów
To były piękne chwile
Dla mnie nie zapomniane
Choć ty w to nie wierzyłeś
Ze mogło być tak dalej
To ja widziałam w tobie
Wszystko to co chciałam
A ty mnie traktowałeś
Jakbym była nikim
Chciałam być tylko twoja
Lecz ty tego nie chciałeś
Robiłeś wszystko po to
By skończył się nasz balet
To byłą twoja wina
To ty mnie tak raniłeś
A teraz już nas nie ma
To trwało tylko chwile

Straciłam cię wtedy gdy
Nie mogłam już zrobić nic
Straciłam cię wtedy, wtedy gdy
Nie dałeś żadnej szansy mi

Straciłam cię wtedy wtedy ty
Próbowałeś udowodnić mi
Ze to wszystko
Moje gry

Dzięki tobie już umiem
Nie szukać zbędnych mi złudzeń
Nie jestem naiwna
Tak jak byłam dotychczas
Nie dam zniszczyć swych uczuć
Tylko po to byś znów mógł
Cieszyć się swoim szczęściem
Niszcząc we mnie całą resztę

Straciłam cię wtedy wtedy gdy
Nie mogłam już zrobić nic
Straciłam cię wtedy, wtedy gdy
Nie dałeś zadnej szansy mi


(zas sie wszyscy poplakali nawet Duncan nie pokazujac innym)

Chris: brawo! Wiedzialem, ze cos narescie bedzie w tym show! Ogladalnosc sie zruszyla! i jak widac Duncan tez...
Duncan: co?! ja nie placze!
DJ: tak! jasne!
Trent: Courtney to bylo wspaniale, ale ty Gwen swietnie grasz na perkusji!
Gwen: dzieki (pocalowala go)
DJ: a ty Mece swietnie grasz na gitarze!
Mece: dzieki! (tym razem pocalowali sie namietnie i DJ zendlam dopiero po 2 minutach)
Owen: dlugo wytrzymal! Ludzie ja was kocham! (przytulil wszystkich)
Courtney: dobra, bo mnie zgnieciesz!
Chris: a mi pognieciesz koszulke! I co?! Courtney... Duncan... macie se cos do powiedzenia?
Courtney i Duncan: nie...
Chris: aha swietnie! Dzisaj mamy remis! prawda Chefie?
Chefie: (nadal placze) jasne... nie umial bym sie zdecydowac!
Chris: to dzis nikt nie wyleci!
wszyscy: hura!
Chris: jesli chcecie sluchac tych piosenek w kolko i w kolko to zadzwoncie pod numer: 55500 kosztuje tylko 29,99$ zanim inni zaczna ja sciagac nielegalnie z internetu!
Courntey: powtarzach sie Chris tak jak w Planie...


Chris: nie wazne... To koniec tego pieknego odcinka o miłości zawartej w piosence! Nastepny tak jak mowilem na poczatku! A ta niespodzanka to jest, ze mozecie przywrocic 2 dziewczyny, ktore odpaly do programu! A jak? Wysylajac mi SMS-y (czyli piszcie w komentarzach). Teraz opisze wszystkie dziewczyny z dodatnimi i ujemnymi wadami:

''Beth'':
(+) nie nosi aparatu.
(-) nosi okulary i będzie ryczeć jak nie będzie Lindsay

''Lindsay'':
(+) jest seksbombom i jest chuda
(-) jest glupia i będzie plakac jak nie będzie Beth

''Heather'':
(+) odrosly jej troche włosy
(-) będzie ząs wredna i bedzie sie rzadzic

''Leshawna'':
(+) nie bedzie sprawiac kłopotow
(-) moze sie klucic z Courtney

''Izzy- Spryha'':
(+) bedzie bardziej szalec i zaskakiwac Owena
(-) bedzie sie spozniac i wkurzac cala ekipe

''Bridgette'':
(+) jest mila dla wszystkich
(-) bedzie tesknic za Geoffem

- to tyle na Miłośći TOTALNEJ Porażki!




19 komentarzy:

  1. niech wrócą Izzy (Spryha)i ... Heather.Bk by była ; d d

    OdpowiedzUsuń
  2. Izzy- Spryha i moze Bridgette. zrobila blad ale nie szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chce aby wrocily Leshawa i Heather

    OdpowiedzUsuń
  4. ja glosuje tak jak aga czyli na Izzy- Spryhe i Heather

    OdpowiedzUsuń
  5. Izzy Spryha, Leshawna

    OdpowiedzUsuń
  6. Bridgette i Heather

    OdpowiedzUsuń
  7. Izzy- Spryha i Bridgette

    OdpowiedzUsuń
  8. Heather i Izzy-Spryha
    wpadaj do mnie:
    www.total-drama-action.ptp.bloog.pl
    a i piosenki są super :) sama się popłakałam

    OdpowiedzUsuń
  9. izzy-Spryha i leshawna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenki sama napisałaś?? Nie wierzę, po prostu nie wierzę...... są piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Popierwsze Courtney śpiewa piosenkę Juli straciłam i "nagoretsza fanka" dziwne .. Od Duncana pewnie też ktoś inny napisał a nie autorka tych opowiadań , naprawdę bardzo fajne są masz u mnie plusa też pisze,ale jeszcze nie wyjawiam tego światu . :) . A wracam do mojej wypowiedzi wiem ze nic nie pisałaś o tym ale nie powinnaś robić tak by inny myśleli ze to ty napisałaś te piosenki ..

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: