MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

czwartek, 28 stycznia 2010

Odcinek 14 MTP-TDL ''Lodowa kąpiel''

Chris: To ja Chris! Juz nie opowiadam, co bylo w poprzednim odcinku, bo ludzie mi pisali, ze nie chca... Ale napewno mnie uwielbiacie! Wysylacie do mnie SMS-y!
(dostal sms-a)
Chris: Lilka pisze, ze mnie nie nawidzi i kocha pare Duncana i Courtney...
- eh nie wazne!
(dostaje nastepnego)
Chris: o nastepny! od Evy... Zjezdzaj z tad! To show jest **** bo nie ma z nim Evy! Eva najlepsza!
- wariatka! Nie zwracajcie uwagi!
(nastepny)
Chris: o jeszcze kolejny! jak cos o mnie zlego to zaraz wyrzuce ten telefon! (czyta) od Chefa... lepiej juz tego nie czytaj, bo sie kompromitujesz! Chef najlepszy!
- haha! glupie zarty! (rzuca telefonem) tak naprawde to mnie kochacie! ok! Zapraszam na Miłość TOTALNEJ Porażki!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ceremonia...

Chris: Coraz blizej finalu! Juhu! mniej sie bede uzerac z wami!
Gwen: skonczyles?
Bridgette: musze isc jeszcze do Geoffa wiec rozdawaj!
Chris: a ty Courtney, czemu nic nie muwisz?! zawsze narzekasz...
Courtney: (siedzi zla i smutna) a daj mi spokoj! mi tam obojetne czy rozdasz czy nie...
Chris: nie spodziewalem sie takiej reakcji! Co Duncan nie chcial byc dla ciebie mily?
Courtney: zamknij sie! (podchodzi do niego i daje mu plaskacza)
Mece: haha!
Gwen: Yy... nie lubie cie ale to bylo dobre!
Chris: wole juz rozdawac i nic nie gadac, bo dostane mocniej...
Courtney: zgadles!
Chris: to tak czekoladka dla: Courtney, Gwen i Mece! Zostala Izzy i Bridgette... a ostatnia wedruje do Izzy!
Gwen: ale jej nie ma!
Chris: a wiec tak! oszczegalem! dobra Bridgette ty dostajesz ostatnia czekoladke! Izzy odpada!
(Izzy- Spryha przylatuje na lianie)
Izzy-Spryha: zdarzylam?!
Chris: nie! Izzy wylatujesz!
Izzy- Spryha: to nie moje imie!
Chris: jak jak tym razem kazde na siebie mowic panna zmienno imienna?
Bridgette: Spryha!
Chris: dajcie mi dlugopis! Zmienilem! a wiec Spryha odpadasz!
Izzy- Spryha: eh trudno, moze mnie policja nie znajdzie... (poleciala z glab lasu)
Courtney: no narescie...
Chris: tym razem masz racje! Tez jej mialem dosc!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ranek... przed melamina Chlopcow...

Owen: (przybiega) Hej chlopaki! Ale sie najadlem! Szkoda, ze was nie bylo!
DJ: ale niby gdzie Owen?
Owen: znalazlem bufet Chrisa i im wszystko zdjadlem!
Geoff: mogles nam cos przyniesc!
Trent: racja!
Owen: no chcialem przynies, ale zglodnialem podrodze
Duncan: (zly na siebie) grubas to zawsze wszystko zerzre!
Owen: ej no przestan!
DJ: cos ty taki...
Trent: nie wsosie...
Geoff: kolo?
Duncan: co?! wszystko jest ok...
Geoff: ta, ta...
DJ: co Courtney ci cos zas powiedziala?
Duncan: nie...
Trent: a niby jak nie ona to kto?
Duncan: ja powiedzialem! zostawcie mnie juz w spokoju!
Owen: stary! Do kobiet nie wolno przemawiac zbyt pochopnie! Tylko trzeba przemyslec, co jej powiedziec!
Duncan: gruby?! zakmniesz sie?! czy ci przyrabac?!
Owen: bede cicho...
Trent: wyluzuj!
Duncan: tobie tez?!
Trent: nie...

Przed melamina Dziewczyn...

(Courtney siedzi przed swoim wejciem do pokoju i ma skwaszona mine)

*Jaskinia zwierzen*
*Courtney: mam tego dosyc, dosyc, dosyc! chce sie obudzic... w domu i byc szczesliwa z D... sama soba!*

(idzie Mece)
Mece: Siemka Courtney! Co tam slychac u ciebie?
Courtney: mozesz zostawic mnie w spokoju?
Mece: chodzi o Duncana?
Courtney: moze?... idz juz...
Mece: cos mu zas zrobila?
Courtney: ja nic... tylko on mnie...
Mece: hmm... rozumiem cie... faceci to swinie! oprocz DJ...
Courtney: idz lepiej do reszty... wiem, ze mnie nie lubicie, a ja was nie lubie... nie chce zeby ciebie tez nie lubili przez zemnie
Mece: daj spokoj! One takie nie sa...
Courtney: ty ich nie znasz... spedzilam znimi juz duzo czasu i wiem o nich wszystko
Mece: to, ze znasz je dwa lata nie znaczy, ze wiesz wszystko...
Courtney: moze... idz juz... chce byc sama
Mece: ok... (poszla)

*Jaskinia zwierzen*
*Mece: musze sie jakos zaprzyjaznic z Courtney, bo w zeszlym sezonie zaszla daleko i moze mi pomoc*


Chris: (przez megafon) Wszyscy macie sie zjawic nad basenem! Chyba pamietacie jeszcze gdzie jest?!
wszyscy: tak

Po kilku minutach...

Chris: no dzis jestescie jakos dziwnie cicho...
Owen: a gdzie jest Izzy?
Chris: wyleciala...
Owen: nie!...
Chris: czy ty sie czoraj nie wkradles przypadkiem do naszego bufetu?!
Owen: nie...
Chris: jak sie dowiem, ze to ty to odrazu do domu!
Owen: a jak sie przyznam
Chris: to tez do domu!
Owen: nie wkradlem sie, bo nie wiem gdzie jest! Dlaczego Izzy!...
Chris: bo tak!
Trent: mozesz powiedziec zadanie laskawie?!
Chris: tak...
Duncan: Courtney?!...
Courtney: (odwrocila zwrok od niego) oh znasz moje imnie to dobrze...
Duncan: daj spokoj o to wczoraj...
Courtney: niech pomysle...... nie!
Duncan: ;/ prosze...
DJ: ziom!? ty powiedziales prosze?!
Duncan: nie!
Gwen: powiedzial!
Trent: gosc ma troche serca!
Chris: chcieliscie znac zadanie, a teraz gadacie!
Courtney: ja chetnie poznam, nie mam nic do nikogo dopowiedzenia...
Chris: swietnie! To dzisiejsze zadanie jest siedzenie w lodowatej wodzie jak najdluzej... Osoba, ktora bedzie siedziec z druzyny najdluzej zafunduje sobie nietykalnosc lub wygrana druzyny! Macie 2 minuty na przebranie sie!

Po 2 minutach...

Bridgette: ja lubie wode wiec wydaje mi sie proste!
Chris: zobaczymy to wchodzic do wody i siadac! Start!
Gwen: jest zeczywiscie zimna!
Chris: to dopiero poczatek ona bedzie coraz bardziej zimniejsza, az bedziecie siedziec w lodzie!
Owen: ja nie wyrzymam! zamrozi mi mozg! (wychodzi)
Chris: dopiero weszles do wody i juz...


Po 2 godzinach...

Gwen: ja nie dam juz rady wychodze!
Chris: juz dwoch z glowy!

Po 5 godzinach...

Geoff i Bridgette: wycofuje sie!
Courtney: oh Bridgette! Jak przegramy to dorazu mowie! wylecisz...
Duncan: o ksiezniczka sie wkurza...
Courtney: (zas odwraca zwrok) nie nazywaj mnie tak neardentalczyku!
Duncan: odezwala sie do mnie!


Po 12 godzinach...

Chris: Zostali tylko Duncan i Mece! Kto da druzynie zwyciestwo?!
Courtney: Mece pokonasz go!
Gwen: Ee... cos ty taka mila?
Courtney: ja sie tylko staram abysmy wygrali
Mece: spokojnie moge tak caly dzien!
Trent: co u ciebie Duncan?!
Duncan: spoko...
Chris: czas na temperature -20* !
Mece: bry... ale zimno...
Duncan: cholera! nie wyrzymam! wychodze! (wyszedl)
Geoff: nie szkodzi ziom!
Duncan: o rany!... zimno... (zendlal)
Courtney: Dunky?!
Mece: wygralam?
Chris: tak!
dziewczyny: Juuuupi!
Owen: a czemu nie juuuhu?!
Gwen: bo my mamy tak
Owen: spoko!
Chris: Chefie! zabierz Duncana do naszego szpitala i zobacz czy nic mu nie jest
Chef: ale go nie lubie!
Chris: bo nie dostaniesz premi!
Chef: ok, ok juz go biore!
Courtney: i dobrze mu tak...

*Jaskinia zwierzen*
*Bridgette: zas sie nie moze zdecydowac*
*Trent: to bedzie trudne wybrac z porod nas kogos do elimincaji*
*Courtney: moze powinnam zobaczyc, co jest z Duncanem?... nie!... tak!... nie!... tak... nie wiem!*


Chris: i tak dobiegl nasz mrozony dzien w wodzie. Kogo chlopcy dadza do eliminacji? Czy Duncan sie wybudzi i nic mu nie bedzie?- biedaczek zamrozilo mu mozg poprostu... czy Courtney sie zdecyduje po, ktorej jest wkoncu stronie? To wyszystko na Miłości TOTALNEJ Porażki!
- o SMS! od Chefa... '' Daj mi premie!''- Heh on nie wie, ze zartowalem?! Dozobaczyska!



Glosujcie na:
- Trent
- Owen
- DJ
- Geoff
Nietykalnosc: Duncan (bo wyrzymal z druzyny chlopcow najduzej i sobie zafundowal, ale i tak jest bezpieczny do 16 odc)

5 komentarzy:

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: