MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

piątek, 15 stycznia 2010

Romeo, Romeo czemu ty jestes Romeo! cz.1

Dzisiaj nie mialam zabardzo co do roboty to napisze jeszcze ta opowiesc. Moge wam teraz oswiadczyc, ze jak sie skonczy to opowiadanie zaczene pisac o nowych show Chrisa, ktore bedzie pt: Morze Totalnej Porazki po ang. Total Drama Sea lub Miłość Totalnej Porażki ang. Total Drama Love nie wiem , na ktore najpierw sie zdecydować ale najpierw wezne chyba Miłośc Totalnej Porażki. A dlaczego? dowiedzie sie jak skonczy sie to opowiadanie.



(Duncan i Courtney mieli weekend na odpoczniecie po przygodzie w lesie zanim pojda spowrodem do szkoly. Wiedza juz, ze jak pojda to od nauczycieli im sie obejwie za to cale uciekanie i zamieszanie. Lecz dzieki tym zdazenią ich milosc caly czas rosnie.)


Sobota 10.00 rano w domu...

(Duncan i Courtney nie wstawali z łozka, bo byli zmeczeli po wczorajszym dniu. Caly czas rozmawiali)
Courtney: nie wydaje ci sie, ze lezymy juz długo? (spojrzala na zegarek)
Duncan: przy tobie czas nie ma znaczenia...
Courtney: wiesz ostatnio sie zmieniles i bardzo mi sie podobasz...
Duncan: lecz ksiezniczka bede cie caly czas nazywac...
Courtney: jakos przezyje... (:D)
Duncan: mam nadzieje, ze dzis sie nic nie wydarzy, bo chyba skonam...
Courtney: nie powinno...
Duncan: wiesz tak sobie mysle i mysle czy ty nie chcialabys no gdzies wyjechac?
Courtney: wiesz... raczej wole zostac w domu, bo mam dosc tego wszystkiego, co sie ostatnio wydarzylo...
Duncan: no weekend zleci i do budy zas...
Courtney: no teraz gadasz jak stary Duncan
Duncan: to źle?
Courtney: nie, nie! czy jestes taki, czy taki to i tak cie kocham chodziasz sama sobie sie dziwie, ze weszlam w zwiazek z kryminalista, ktory wyszedl z poprawczaka...
Duncan: a ja sie dziwie, ze weszlem w zwiazek z piekna i modra dziewczyna, ktora ma obozowe doswiadczenie
Courtney: heh... (przytulila sie do niego)
(tym czasem cala ich rozmowe Chris ogladal przez telewizor. A jak to mozliwe? poprostu w nich domu zostala jedna kamerka, ktorej nikt nie zauwarzy poniewaz jest taka malenka dokladnie w wielkosci muchy)
(rozmawiali tak jeszcze godzinke)

Minął weekend... w szkole...

(Courtney i Duncan trzymali sie za rece ida do klasy, a wszyscy sie na nich gapili, poniewaz David opowiedzial, ze nie zyja...)

W klasie...

(nauczycielka nie patrzyma na klase tylko czytała jakies artykuły o nauczaniu i nie zauwarzyla wchodzacych do klasy Duncana i Courtney)
mgr Galer: (nie patrzyla na klase tylko na dziennik i sprawdzala obecnosc)
ktos tam... jest... ktos... jest... David... jest... ktos... nie ma... (wszystkich wypowiedziala oprocz Courtney i Duncana)
Courtney: (szepcze do niego) ej zauwarzyles, ze nas ominela...
Duncan: i co z tego... zwisa mi to...
Courtney: ale mi nie, bo nie chce nieobecnosci
Duncan: rob co chcesz...
Courtney: pani mgr Galer! (wstala) mam takie pytanko! dlaczego pani ominela mnie i Duncana?
mgr Galer: (troche sie wzburzylo, bo myslala, ze robi sobie ktos z niej kwal) ja nigdy nikogo nie omijam... (w koncu popatrzala na klase i zauwarzyla Courney i Duncana)
Courtney: ze co?
mgr Galer: co?! jak to mozliwe, ze wy tu jestescie?! David powiedzial... och moj drogi! żeby mnie tak oszukac?! jak obiecalam powtarzasz klase!
Duncan: a co on powiedzial?! a u mnie w ryja, ale nie za to!
(on sie schowal pod lawka)
mgr Galer: ze nie zyjecie...
Courtney: no spoko! dostanie na co zasluzyl tylko gdzie on własciwie jest?
mgr Galer: nie mam pojecia! David jesli zaraz nie wyjdziesz z ukrycia to wylatujesz ze szkoly!
David: (wychodzi z pod lawki) tylko nie to!
Duncan: to teraz obejrwiesz!
mgr Galer: pozwalam wam mu dokopac, ale tylko na przerwie...
Courtney: spoko...
mgr Galer: ostatnio Courtney nie podaba mi sie twoje zachowanie, ale za spoko dzieki!
Courtney: nie ma sprawy, a zachowanie mam takie jak zawsze
mgr Galer: udowodnij!
Courtney: jako jedyna z was mam obozowe doswiatczenie!
cala klasa: o nie! zas sie zaczyna!
mgr Galer: dobra nie zmienilas sie
Courtney: (pokazuje jezyk do Davida) idiota z ciebie!
Duncan: tak trzymaj księ... słonko!
(zadzwonil dzwonek)
mgr Galer: no i zas stracilismy cala godzine przez Davida!
David: co?! ja bylem grzeczny!
Courney: oh! zamknij sie!
Duncan: ona ma racje zamknij sie!
mgr Galer: oni maja racje zamknij sie!
cala klasa: Courney, Duncan i mgr Galer moja racje! zamknij sie!!!
David: wy chamy!
mgr Galer: koza przez rok!
David: mi tam obojetne... lecz Courtney zrozum, ze byl bład zostawiajac cie tam sama z nim, bo cie kocham!
mgr Galer: co on tam bredzi?
Duncan: a na mozg mu poszlo juz
Courney: no wlasnie!
(David zwial, bo wiedzial, ze zaraz mu sie obejwie)
Duncan: a gdzie on zas zniknal?
Courtney: nie wiem! ale lapmy gnide! (pobiegli go szukac, lecz na marne, bo zadzwonil dzwonek)

Była chemia - w sali...

(wchodza Courtney i Duncan trzymajacy sie za rece)
d Taler: wy?! jak to mozliwe, ze...
Ducan i Courtney: David klamal!
d Taler: dobra zajmijcie miejsca
(i tak minela cala lekcja, oczywiscie David zostal ukarany przez doktora na klamstwie. Tak naprawde to wszyscy nauczyciele go karali)

Na przerwie...

(Courtney i Duncan stali przed klasa czekac na Davida, zeby oberwal)
(nagle uslyczeli glos z megafonu)
Duncan: (zartowal) co Chris tu jest?!
Courtney: nie gluptasie! beda cos oglaszac
Duncan: wiem! zartowalem chcialem sie troche podraznic
Coutney: grrrr...
ktos przez megafon: mamy juz ustalone kto zagra główne role w Romeo i Juliet!
Courtney: my napewno nie, bo zniknelismy na 2 dni
Duncan: nie pękaj!
ktoś przez megafon: Romeo zagra Duncan!, a Juliet...
Courtney: (pila sok) o! mamy te role!
ktoś przez megafon:... Juliet... nowa uczennica Heather!
Courtney i Duncan: co?! ( przy okazji ona oplula go sokiem)
Courtney: oj! przepraszam Duncan!
Duncan: nie masz za co! ja tez bym tak zrobil na twoim miejscu!
(poszli do mgr Galer, aby to wytlumaczyla)

W tym czasie w schodku na sztotki...

David: specjalnie cie tu sprowadzilem, abys zlama ich serca
Heather: o w tym jestem najlepsza! ale co z tego bede miala!
David: a co chcesz?
Heather: polowe ich wygranej!
David: czemu polowe, a nie cala?
Heather: bo jak rozmawialam z Chrisem to na cos przehulali!
David: dobra troszke to bedzie trudne, zalatwone!

U mgr Galer...

Duncan: dlaczego Heather gra Juliet?!
Courtney: a nie ja?!
mgr Galer: bo jest tu nowa!
Duncan: no taka nowa, ze az wredna!
mgr Galer: nie znacie jej!
Courtney: owszem znamy! 2 sezony sie z nia meczylismy!
mgr Galer: przesadzacie!
Duncan: jak tak to ja rezygnuje z roli!
mgr Galer: jesli zrezygnujesz to ty wylecisz, a Courtney nie dostanie sie na strudia tylko, co najwyzej do szkoly fryzjerskiej!
Courtney: nie moze mnie pani winic!
mgr Galer: owszem moge!
Duncan: jak tak to pojdziemy do innej szkoly!
Courtney: Duncan czekaj! dobra pozwole ci z nia wystapic!
Duncan: ale ja nie chce sie z nia calowac! ja chce calowac ciebie!
Courtney: slodki jestes, ale sie poswiece...
Duncan: a co ci tak zalezy zeby zostac w tej budzie?
Courtney: bo tu pracuje moj wujek, a jesli odejde on straci prace i juz nikogo nie bede miala z rodziny, bo on mi jedyny zostal
Duncan: a mnie nie liczysz?
Courtney: ty nie zaliczasz sie do mojej rodziny, mosial bys sie ze mna oczenic, ale to nie mozliwe bo jestesmy zamlodzi!
Duncan: ale za rok juz 18...
Courtney: zrozum... nie spiesze sie...
mgr Galer: o ekstytujace, ale zdania i tak nie zmienie!
(wyszli obrazeni na nauczycielke)




Czy Duncan weznie udzial w przedstawieniu? Czy plan Heather i David sie powiedzie? a moze Courtney wystapi zamiast jej? Czy David da rade ukrasc 500 kwalkow? To w nastepnej czesc.

3 komentarze:

  1. C:\Users\Zuziaczek\Pictures\wyspa totalnej porażki\150px-heath.png to jest osoba którą ja sama robiłam nazywa się REBECA możesz z nią zrobić co chcesz do swojego blogu, lecz w zamian proszę abyś wchodziła na http://Courtney13.gliteruje.pl ok.?

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiedz na zuza.osa71@wp.pl to zrobię ich więcej!!!

    OdpowiedzUsuń

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: