MENU

profilki

Totalna PorażkoLandia

Totalna PorażkoLandia

niedziela, 17 stycznia 2010

Odcinek 2 MTP-TDL '' Wykrywacz kłamstw''

Chris: Witam! W poprzednim odcinku- Przyjechało do nas 18 starych uczesnikow, dzieki mojemu oszustwu i 2 nowych Mice i David. Okazało się, ze Duncan i Courtney znają Davida ze szkoły. Jak by tego było mało to 2 kolesi sie zakochało w Courtney, a moze i 3, bo Cody przyznał sie, ze nie tylko szaleje za Gwen. Problem jest taki, że Duncan wyjawił, że sie jej oswiatczył. Biedne chłopaki. Było jeszcze małe starcie z Haroldem, którego chciałem wykopać , ale nie mogłem przez to, ze sie przyznal, a Leshawna z nim zerwała. A co wydarzy się dzisiaj? Ogladajcie Miłość TOTALNEJ Porażki!

Chef: Chris! gdzie moja sukienka?!

https://www.diversetechgeek.com/wp-content/uploads/2012/09/Chef-Hatchet.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(dzień rozpoczyna się w stołowce)
Bridgette: oh Geoff jak dobrze cie znowu widziec! nie wiesz jak teskniłam!
Geoff: ja tez teskinem
(całują sie nad miska starych płatkow)

Mece: panie Chefie! dostane do tego mleko?
Chef: niech pomysle... nie!
Mece: (do Owena) on zawsze taki jest?
Owen: tak... załuje jedzenia...
Mece: nie dziwie sie...

(przy stoliku)
Courtney: fujjj... nie bede tego jadla, co on z podlogi to zbieral?
Duncan: a, co nie pasuja ci specjaly dzisiejszego dnia?
Courtney: no wlasnie o tym mowie
Duncan: wlasciwie to mnie tez nie pasuja

Chef: jesc to szkodki, bo godzine zbieralem z ziemi!
Courtney: a nie mowilam... (przewraca oczami)

(do stolowki wchodzi Chris)
Chris: Witam kochani!
David: kochani?
Chris: przystopujcie co? to jest Miłość Totalnej Porażki to jak mam mowić...
Tyler: spoko ziom!
Lindsay: oh Teler! jak ty fajnie mowisz ziom
wszyscy: Tyler!
Tyler: a niech se mowi jak chce mnie tam nie przeszkadza
(Lindsay zendlala z wrazenia)
Heather: idiotka!
Beth: przestan tak o niej mowic! jestes zazdrosna, ze ona ma chlopaka, a ty nie!
Heather: no ja sie z kretynami i wrogami z przeciwnych druzym nie zadaje
Beth: dlatego cie nikt nie lubi!
Heather: nonsens...
Chris: yhy yhym... moge kontynuowac...
Noah: jasne panie podwladny!
Chris: wescie go jak najszybciej wykopcie!
Noah: co ci idioci moga mi zrobic...
Chris: to co kaze...
Courtney: dobra wujku od miłosci... jakie jest dzisiejsze zadanie?...
Duncan: heh... wujku od miłości gadaj...!
Chris: Courtney doceniam twoje zaangazowanie, ale w dzisiejszym wyzwaniu musicie mowic prawde! Zostaniecie poddani wykrywaczowi kłamst. Za kazde klamstwo bedzie razilo was pradem. Druzyna, ktora najmniej skłamie wygrywa kino domowe, ktore zostanie umieszczone z stylu melaminy! Osoba nietykalna zostaje w tedy jak odpowie na trzy z zadanych pytan prawdziwie. Jak bedzie kilka takich osob zrobili dogrywke, ale ostrzegam, ze tego nie lubie!
Courtney: nie mam nic do ukrycia!
Justin: zobaczymy ksiezniczko!
Duncan: ej tylko ja ja moge tak nazywac! (Owen i Geoff trzymali go, aby nie pobil Justina)
David: i ja... ( :P)
Duncan: oberwie sie wam!
Justin: juz to slyszalem
David: no to zaczelo sie robic nudne
Duncan: puscie mnie!
Geoff: nie kolo, bo przegramy!
Owen: no! a ja chce obejzec film z Izzy!
DJ: a wlasciewie gdzie ona jest?
Heather: ta szajbuska? jak zawsze nie wiadomo...
Courtney: jak pamietam ty sie zachowywalas tak samo
Heather: bredzisz!
Duncan: wcale nie bredzi! szkoda, ze nie nagralismy tego...
Courtney: no misiu...
Harold: misiu?
Courtney: zamknij sie Doris!
Harold: jestem Harold! a Doris mam na trzecie!
Tyler: ty tak powaznie kolo? myslalem, ze zartuja se z ciebie
Harold: nie zartuja... naserio...
wszyscy: ha! haha! hahaha!
Chris: dobra przestancie juz peplac! zaczynamy wyzwanie!

Na placu '' krzesło elektryczne''...

Leshawna: chwila! chwila! przeciez to juz bylo w podsumowaniu! Geoff to wymyslil!
Chris: i co z tego? ludzie chca wiedziec o was prawde, a ja chce premie!
Courtney: to na to idzie moja kasa!
Chris: nie! tylko na moj żel do włosow!
Courtney: nie wkurzaj mnie!
(na lianie przylecila Izzy)
Izzy: o jestem w sama pore! przegapilam cos?
Gwen: tak tylko ta czesc o mowieniu prawdy i elektrycznym krzesle...
Izzy: o elektrowstrzasy! to lubie!

Chris: dobra zaczynaja Rozbite Serca! Pierwszy bedzie Cody!
Cody: (siada na krzesle) ja nie umiem klamac wiec wygramy!

Chris: 1 pyt!- Chciałeś wystąpić w drugim sezonie?
Cody: tak (PRAWDA)
Chris: po to by poderwać Gwen?
Cody: nie (porazil go prad)
Chris: ymb! kłamstwo! Czy uważasz, że Courtney jest ładniejsza i mądrzejsza od Gwen?
Cody: nie! (zas porazil go prad)
Chris: oj chłopie, raczej uciekaj...
Courtney: no pieknie! zas kolejny dupek sie we mnie podkochuje!
Chris: hehe!
(Cody zwiał)
Gwen: Cody nie jest dupkiem! ale dobrze, ze juz mnie nie podrywa...
Courtney: szlak!
Duncan: nie wkurzal sie kochanie! nie maja ze mna szans... prawda?
Courtney: prawda misiu!
Harold: misiu?
Courtney i Duncan: zamknij sie Doris!
Harold: tylko nie Doris!
Chris: dobra teraz Piekielne Amory! Duncan zapraszam!
Duncan: (siada) dajesz!
Chris: Czy ty naprade az tak kochasz Courtney, ze oddalbys za nia zycie?
Duncan: tak (PRAWDA)
Chris: Oswiatczyles sie jej tylko dla wygranej?
Duncan: nie! (PRAWDA)
Chris: eee... Czy czujesz cos do Gwen?
Duncan: Yy... nie... (PRAWDA)
Courtney: a jednak mnie nie zdradziles!
Duncan: mowilem!
(całuja sie)
Chris: to nie czas na romanse! tylko prawde! Teraz DJ!
Leshawna: ten gosciu nie umie klamac...
(DJ siada)
Gwen: mam nadzieje, ze mu nie zdasz pytan o mnie lub Court...
Chris: raczej nie... dla niego przygotowalem cos specjalnego!
DJ: juz sie boje...
Chris: Czy masz jakis wrogow?
DJ: nie (PRAWDA)
Chris: Czy zazdroscisz innym, ze maja dziewczyny, a ty nie?
DJ: Yy...n... tak! (PRAWDA)
Chris: no dobrze... to wyjatkowe pytanie! Czy podoba ci sie Mece?
DJ:... (cisza)
Chris: powtarzam pytanie! Czy podoba ci sie Mece?
DJ: nie! (porazil go prad)
Heather: to nie mozliwe, ze DJ sklamal! Chyba chce sie do mnie upodobnic...
Mece: wcale nie chce! DJ ja podobam sie duzej ilosci facetow nie ma o co sie wstydzic
(DJ zendlal)
Chris: dobra zabiezcie go! teraz Lindsay!
(siada)
Chris: Czy podoba ci sie Tyler?
Lindsay: a ktory to?
Chris: Na te pytania odpowiadasie tak lub nie!
Lindsay: tak (PRAWDA)
Chris: czy uwazasz, ze Heather jest glupsza od ciebie?
Lindsay: tak (PRAWDA)
Heather: co?! Chris porownujesz mnie to tej idiotki?!
Chris: cicho badz, bo wasza druzyna przegra!
Heather: ;/

*Jaskinia zwierzen*
*Heather: co on sobie mysli! ja nie dam sie tak traktowac!

Chris: a przezylabys 2 dni bez swoich mazidel?
Lindsay: tak (porazil ja prad)
Chris: bylo do przewidzenia... ok teraz... Courtney!
Courtney: oswiatczam, ze nie mam nic, ani to nic do ukrycia!
Chris: jeszcze sie przekonamy...
Duncan: moja laseczka nie klamie!
Chris: fajnie, ze dopingujesz przeciwna druzyne, ale i tak moga cie wyzyc dopiero w 16 odcinku
wszyscy: to nie fair!
Chris: to nie ja ustalam zasady... dobra ja... dajcie mi juz zadawac!
Courtney: no slucham...
Chris: Czy podoba ci sie Justin?
Courtney: co ty! taki paskuda? odp: nie! (PRAWDA)
Chris: Czy podoba ci sie David?
Courtney: nie! (PRAWDA)
Chris: Duncan ci sie oswiatczyl, czy jestes gotowa za niego wyjsc?
Courtney: ...
Chris: no nie slysze odp...
Duncan: no pewnie...
Chris: to ona odpowiada!
Courtney: mowilam ci Duncan nie spieszy mi sie...
Chris: no tak czy nie! ogladalnosc spada!
Courtney: nie (PRAWDA) teraz...
Chris: Uuuu! Bedzie konflikt!
Duncan: a kiedy?
Courtney: sama nie wiem... ryzykuje...
Duncan: juz malo ryzykowalas?
Courtney: no nie... ale...
Duncan: ;/ nie wiesz...
Courtney: napewno za ciebie wyjde tylko nie teraz... Tyle sie poswieciles i wogle...
Duncan: no dla dziewczyny, ktora kocham!
Courtney: zrozumiesz, moze gdzies za 2 lata?
Duncan: 2 lata?! ja wiem czy na tym obozie wytrzymam 2 miechy, a ty 2 lata?
Chris: uh dramatycznie! ja lubic!
Courtney i Duncan: zamknij sie!
*Jaskinia zwierzen*
*Duncan: jak ona mogla...*
*Courtney: no co? nie spieszy mi sie!*
Chris: dobra lecimy z tym koksem! Teraz... Harold!

Na wszystkie pytania poprawnie odpowiedzieli:
- Duncan
- Courtney
- Leshawna
- Owen
- Izzy
- Brigette
- Mece

Chris: no dobra ludziska! a konkurencje Wygrywaja Piekielne Amory!
Amory: Juuuhuu!
Owen: bedzie imprezka! Zapraszamy wszystkich!
Chris: no dobra Rozbite Serca! dzisiaj po imprezce bedzie ceremonia. Nietykalne sa Courtney oraz Leshawna!
Noah: oh same baby!
Leshawna: nie dosc, ze kujon to sie jeszcze odzywa!
Courtney: i tak dzis on wyleci! nikt go nie lubi!
Noah: mnie lubia wszyscy! podniescie rece kto najbardziej?
(nikt nie podniosl)
Noah: strata czasu...
*pokoj zwierzen*
*Owen: to show jest najfajniejsze ze wszystkich! (puscil baka)*
*Noah: idioci! ale tu smierdzi!*


Imprezka z ztyłu melamininy Piekielnych Amorów...

Trent: to kino macie wypasione!
Gwen: no zgodze sie z toba..., ale szkoda, ze my go nie mamy
Owen: ludzie nie pekajcie! jest czadowo!
Izzy: super! ale najbardziej lubie Horrory!
Chris: (wychodzi zza dymu) a ktos tu mowil o Horrorach!
Izzy: to ja!
Chris: wlasnie dobrze sie sklada bo wam zamowilem pt ''Krwawa Zemsta''
Geoff: kolo zartujesz?! on dopiero bedzie w kinach za miesiac!
Chris: no ja mam zrodla... a wogle to chcemy go zobaczyc z wami, bo nam sie popsulo
Heather: nie ma mowy!
Chris: to wam odbiore! Chefie chodz tu!
Heather: ja tylko zartowalam!
Chris: heh!

(grupka chlopakow)
Geoff: no narescie Chris nam cos fajnego zalatwil
DJ: a mnie sie nie podoba, bo sie boje horrorow
Duncan: ale ziom zobacz z tej strony bedziesz mogl sie przyblizyc do Mece. Bo mam dosc jak sie caly czas gapi
Geoff: on ma racje! ona zacznie sie bac i przytuli sie do ciebie
DJ: Duncan a cos ty taki romantyk?
Duncan: ja romantyk? chyba zartujesz...
Geoff: DJ ma racje robisz to dla Courtney?
Duncan: nie! wogle to jestem na nia troche zly...
Geoff: no a co sie chcesz chajtac? pozniej dzieci itd...
Duncan: dzieci?! nie ma mowy
DJ: no moze Courtney dlatego nie chce
Duncan: macie racje juz mi przestalo zas zaczne zarywac
Geoff: dziwny jestes...
Duncan: ta, ta i jeszcze czego?

Bridgette: chodz Geoff! zaraz sie zacznie!
Geoff: juz ide skarbie!
Duncan: i to ja jestem dziwny...
DJ: dobra sprobuje zagac z Mece... ale stchorze!

Na filmie...

Justin i David: trzymamy ci miejsce!
Courtney: (odwrocila glowe) nie skorzystam... (szla tam gdzie siedzial Duncan)
Courtney: jestes na mnie zly?
Duncan: ja? wrzyciu! siadaj!
wszyscy: cicho!
DJ: Czesc Mece! moge sie przysiasc?
Mece: jasne!
DJ: o zaczyna sie!
(gdy puscili ekran DJ zwial)
Mece: gdzie on sie podzial? moze poszedl po cos do jedzenia? hmm...
wszyscy: cicho!
Chris: no ludzie! skupcie sie!
Izzy: ale to gladamy dla zabawy prawda? (rzuca bombe i znika)
Heather: szajbuska...
wszyscy: cicho!
Beth: tak jak ty...
Heather: ty?!
wszyscy: cicho!
Chris: no cicho! bo zgasze film!
(wszyscy bali sie filmu oprocz Duncana)
Duncan: nie raz takie cos widzialem... (Courtney oczywiscie sie w niego wtulala)


Chris: No to juz koniec dzisiejszego odcinka. W kazdym kolejnym na poczatku odbedzie sie ceremonia, a pozniej krepujace i razace krew w zylach zadania! Czy miedzy DJ i Mice zaiskrzy? Czy Justin i David zemszcza sie na Duncanie? Czy ja bede jeszcze piekniejszy niz teraz? Tego dowiecie sie ogladajac Miłość TOTALNEJ Porażki!

wszyscy: cicho Chris!







A nie wiem- ja mam wybierac kto odpadnie, czy wy? Jak chcecie mozecie glosowac na:

- David
- Justin
- Gwen
- Trent
- Tyler
- Noah
- Cody
- DJ

Nietykalnosc: Courtney (do 16 odcinka) i Leshawna (teraz)

5 komentarzy:

Total Drama Famous Hunters

Total Drama Famous Hunters

Pozostałości

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~RESZTKI Z BLOGA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gwuncan czy Gwent?

Wybierz, który sezon ma być następny

W kolejnych sezonie ma być jeden czy dwóch prowadzących?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z IV generacji:

Który sezon na blogu lepszy?

Wybierz lokalizację dla nowego sezonu

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z I generacji:

Z kim powinna być Gwen?

Z kim powinien być Duncan?

Z kim powinna być Courtney?

Twoja najbardziej ulubiona seria Totalnej Porażki

Która seria na blogu podoba Ci się najbardziej?

Którą z moich autorskich postaci chcielibyście, aby się pojawiła w przyszłym sezonie?

Kto jest lepszym prowadzącym?

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z III generacji:

Kto ma się znaleźć w następnym sezonie z II generacji: